Dit is wat ik hele dag doe. Maar laatst ontmoette ik een meisje waarmee ik goed kon chatten en dan wordt het weer te pijnlijk als ze meer wil.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:53 schreef RicDan het volgende:
Ga gewoon lekker gamen, daar zal niemand je veroordelen op je uiterlijke onvolkomenheden.
Hoezo? Je kan toch best zeggen dat je er wat anders dan gemiddeld uitziet?quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:57 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dit is wat ik hele dag doe. Maar laatst ontmoette ik een meisje waarmee ik goed kon chatten en dan wordt het weer te pijnlijk als ze meer wil.
Misschien moet je OP even lezen...quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:59 schreef 10minuteman het volgende:
Voel jij je geaccepteerd? Hoe misvormd is je gezicht vergeleken met andere mensen? Noem eens een schaal van 1-10.
Waarom is je contact met je familie verbroken? Zij zij net het beetje wat jou geloof en hoop geeft.
Het is heel pijnlijk afgelopen. Maar het klikte met een Zweedse dame zo goed dat ze naar Nederland wilde komen. Ik had haar een foto van een gemiddeld persoon laten zien maar later vertelde ik haar dat ik die persoon niet was en toen verbrak ze het contact.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan toch best zeggen dat je er wat anders dan gemiddeld uitziet?
Ja duh slimbo! Omdat je niet eerlijk bent! Als je in een contact gelijk zegt wat je hebt en dat je er dus iets anders uitziet dan anderen, dan kun je anderen erop voorbereiden. Er zal echt wel iemand zijn die jou accepteert en neemt zoals je bent.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:14 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het is heel pijnlijk afgelopen. Maar het klikte met een Zweedse dame zo goed dat ze naar Nederland wilde komen. Ik had haar een foto van een gemiddeld persoon laten zien maar later vertelde ik haar dat ik die persoon niet was en toen verbrak ze het contact.
Nee want dan kreeg ik niet de kans om mijn innerlijk te tonen. Zo simpel is het helaas.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ja duh slimbo! Omdat je niet eerlijk bent! Als je in een contact gelijk zegt wat je hebt en dat je er dus iets anders uitziet dan anderen, dan kun je anderen erop voorbereiden. Er zal echt wel iemand zijn die jou accepteert en neemt zoals je bent.
Doe ik mijn gehele leven al maar het is toch nooit genoeg.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De vraag is of TS dat wil. Ik vermoed van niet.
Nou, je legt de macht wel buiten jezelf door anderen, zonder dat ze er iets aan kunnen doen, jouw leven compleet te bepalen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:32 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Doe ik mijn gehele leven al maar het is toch nooit genoeg.
Waarom ben je dan ook niet gewoon eerlijk? Vroeg of laat moet je je toch een keer laten zien. Zie het zo, als je eerlijk bent hoef je je moeite ook niet te verdoen aan mensen waar het toch niet mee gaat werken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:14 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het is heel pijnlijk afgelopen. Maar het klikte met een Zweedse dame zo goed dat ze naar Nederland wilde komen. Ik had haar een foto van een gemiddeld persoon laten zien maar later vertelde ik haar dat ik die persoon niet was en toen verbrak ze het contact.
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat zo zeker? Je dacht immers ook dat het verstandig was een foto van iemand anders te sturen, en de dame in kwestie afhaakte.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:27 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee want dan kreeg ik niet de kans om mijn innerlijk te tonen. Zo simpel is het helaas.
Niet iedereen is zó kortzichtig hoor!quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:27 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee want dan kreeg ik niet de kans om mijn innerlijk te tonen. Zo simpel is het helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |