abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151339688
Allereerst ben ik geboren met een ziekte waardoor ik een misvormd gezicht heb en doordoor mezelf in de loop der jaren ben gaan terug terugtrekken omdat ik altijd vanaf de zijlijn moest toekijken hoe mensen relaties en sociale contacten opbouwden. Verder ben ik ook geen leuk persoon om mee om te gaan. Operaties om mijn gezicht te fixen zijn niet mogelijk.
Ik leef nu ruim 12 jaar geïsoleerd en ben begin 30. Mijn twintiger jaren waren pure hel waarin ik alles heb overgeslagen en ik hoop nu meer rust te krijgen.

Inmiddels leef ik volledig geïsoleerd zonder contact met familie. In mijn geval is dit de beste oplossing om het lijden te beperken. Verder slik ik verschillende medicaties om het leed te verzachten.

Ik kom slechts eenmaal per week buiten om boodschappen te doen. Ik wil me dan verontschuldigen aan de mensen die mij in hun zicht hebben.

Voor de rest leef ik binnen in mijn eigen wereld. Ik praat in mezelf en hallucineer mensen. Soms angstaanjagend als ik 's nachts wakker word krijg ik soms een angstaanval en dan staat er een meisje in de deuropening die mij verteld wat voor een mislukkeling ik ben en als ik dan zeg dat ik beter mijn best zou doen zegt ze dat dat niet genoeg is.

Mijn gevoel is uitgeschakeld in het grootste gedeelte van de tijd dat ik doorbreng. Ongeveer 2 keer per maand kan ik mijn gevoelens niet onder controle houden en ben ik suïcidaal.

IK wil graag tips van mensen die ook in een soort gelijke situatie leven en waarvoor er ook geen hoop meer is om misschien die laatste 2 dagen dat ik me slecht voel kan elimineren.
greetings and salutations
  vrijdag 3 april 2015 @ 20:41:00 #2
395200 deadprez
One more rail
pi_151339851
Zoek professionele hulp.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_151340410
Je moet jezelf dwingen om vaker naar buiten te gaan, ga bijvoorbeeld eens 's morgens heel vroeg door de natuur lopen. Het zal je goed doen!
pi_151340445
Ga gewoon lekker gamen, daar zal niemand je veroordelen op je uiterlijke onvolkomenheden.
  vrijdag 3 april 2015 @ 20:53:37 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_151340466
Ik zou je zoveel willen zeggen om jou te kunnen helpen dit tij te keren. Je ontzegt jezelf een leven, je ontzegt anderen wie jíj bent, je ontzegt jezelf je gevoelens, etc. etc. etc.

Ik kom niet aan jouw redenen. Die zijn voor jou legitiem en kennelijk ongelofelijk sterk.

Maar zoek hulp hierbij!
pi_151340668
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:53 schreef RicDan het volgende:
Ga gewoon lekker gamen, daar zal niemand je veroordelen op je uiterlijke onvolkomenheden.
Dit is wat ik hele dag doe. Maar laatst ontmoette ik een meisje waarmee ik goed kon chatten en dan wordt het weer te pijnlijk als ze meer wil.
  vrijdag 3 april 2015 @ 20:58:47 #7
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_151340753
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:57 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dit is wat ik hele dag doe. Maar laatst ontmoette ik een meisje waarmee ik goed kon chatten en dan wordt het weer te pijnlijk als ze meer wil.
Hoezo? Je kan toch best zeggen dat je er wat anders dan gemiddeld uitziet?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 3 april 2015 @ 20:59:09 #8
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_151340779
Voel jij je geaccepteerd? Hoe misvormd is je gezicht vergeleken met andere mensen? Noem eens een schaal van 1-10.

Waarom is je contact met je familie verbroken? Zij zij net het beetje wat jou geloof en hoop geeft.
  vrijdag 3 april 2015 @ 21:04:55 #9
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_151341095
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:59 schreef 10minuteman het volgende:
Voel jij je geaccepteerd? Hoe misvormd is je gezicht vergeleken met andere mensen? Noem eens een schaal van 1-10.

Waarom is je contact met je familie verbroken? Zij zij net het beetje wat jou geloof en hoop geeft.
Misschien moet je OP even lezen...
pi_151341297
Zó erg zal je er niet uitzien... Dat is wat je er zelf van maakt. In jouw ogen zie je er altijd erger uit dan mensen vinden.
pi_151341418
Hulp. Lotgenoten. Familie.
pi_151341538
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Hoezo? Je kan toch best zeggen dat je er wat anders dan gemiddeld uitziet?
Het is heel pijnlijk afgelopen. Maar het klikte met een Zweedse dame zo goed dat ze naar Nederland wilde komen. Ik had haar een foto van een gemiddeld persoon laten zien maar later vertelde ik haar dat ik die persoon niet was en toen verbrak ze het contact.

pi_151341699
Richt je eerst op jezelf.
pi_151341749
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:14 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het is heel pijnlijk afgelopen. Maar het klikte met een Zweedse dame zo goed dat ze naar Nederland wilde komen. Ik had haar een foto van een gemiddeld persoon laten zien maar later vertelde ik haar dat ik die persoon niet was en toen verbrak ze het contact.
Ja duh slimbo! Omdat je niet eerlijk bent! Als je in een contact gelijk zegt wat je hebt en dat je er dus iets anders uitziet dan anderen, dan kun je anderen erop voorbereiden. Er zal echt wel iemand zijn die jou accepteert en neemt zoals je bent.
pi_151341884
Ik heb zoveel stellen gezien waarvan er 1 er anders dan anders uitzag. Op ieder potje past een deksel.
  vrijdag 3 april 2015 @ 21:23:59 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_151341991
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:17 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Richt je eerst op jezelf.
De vraag is of TS dat wil. Ik vermoed van niet. :{
pi_151342143
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ja duh slimbo! Omdat je niet eerlijk bent! Als je in een contact gelijk zegt wat je hebt en dat je er dus iets anders uitziet dan anderen, dan kun je anderen erop voorbereiden. Er zal echt wel iemand zijn die jou accepteert en neemt zoals je bent.
Nee want dan kreeg ik niet de kans om mijn innerlijk te tonen. Zo simpel is het helaas.
pi_151342252
Probeer in contact te komen met iemand die blind is. Die mensen gaan zoiezo voor het innerlijk.
pi_151342322
Waardoor is het niet fijn met familie?
Ben jij ondanks je uiterlijk geen leuk persoon?

Mensen zien iets anders, dus ze kijken. Maar jij weet wie jij bent niemand anders.

Wat is er gebeurd in jouw leven?
Waardoor ben jij zo beschadigd?
Waarom verwaarloos jij jezelf?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2015 21:32:52 ]
pi_151342342
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

De vraag is of TS dat wil. Ik vermoed van niet. :{
Doe ik mijn gehele leven al maar het is toch nooit genoeg.
  vrijdag 3 april 2015 @ 21:33:46 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_151342417
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:32 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Doe ik mijn gehele leven al maar het is toch nooit genoeg.
Nou, je legt de macht wel buiten jezelf door anderen, zonder dat ze er iets aan kunnen doen, jouw leven compleet te bepalen.

De vraag is: wil je de macht terug...?
  vrijdag 3 april 2015 @ 21:35:40 #22
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_151342505
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:14 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom ben je dan ook niet gewoon eerlijk? Vroeg of laat moet je je toch een keer laten zien. Zie het zo, als je eerlijk bent hoef je je moeite ook niet te verdoen aan mensen waar het toch niet mee gaat werken.

En sorry maar dat 'gemiddeld persoon' heb ik altijd een hard hoofd in dan.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_151342660
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:27 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee want dan kreeg ik niet de kans om mijn innerlijk te tonen. Zo simpel is het helaas.
Hoe weet je dat zo zeker? Je dacht immers ook dat het verstandig was een foto van iemand anders te sturen, en de dame in kwestie afhaakte.
pi_151342675
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:27 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Niet iedereen is zó kortzichtig hoor!
pi_151342883
Even weg met die mist die je opwerpt om het over die chat te hebben ontwijker!

Reageer eens op mijn vragen eerder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')