Op kosten van je scharrel zekerquote:Op zondag 5 april 2015 11:43 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hm oke ken ik niet echt verder
Verhuizen vind ik wel altijd leuk. Beetje inrichten en nieuwe spulletjes kopen enzo
Zal ik maar niks meer vragen danquote:Op zondag 5 april 2015 11:44 schreef Aberella het volgende:
[..]
Mijn reactie als hij iets vraagt; fjjdanhdcbkrecnjdw![]()
![]()
![]()
Nooit.quote:Op zondag 5 april 2015 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal ik maar niks meer vragen dan
Nee, gewoon proberen.. Vraag hem voor een date?
quote:Op zondag 5 april 2015 11:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ok... we kunnen 1 ei niet terugvinden
Ben je er niet op gaan zitten?quote:Op zondag 5 april 2015 11:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dat moeten mannen doenquote:Op zondag 5 april 2015 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal ik maar niks meer vragen dan
Nee, gewoon proberen.. Vraag hem voor een date?
jaa nieuwe omgeving enzoquote:Op zondag 5 april 2015 11:43 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hm oke ken ik niet echt verder
Verhuizen vind ik wel altijd leuk. Beetje inrichten en nieuwe spulletjes kopen enzo
Die ruik je over een paar weken welquote:Op zondag 5 april 2015 11:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Die schilderen zo rotquote:Op zondag 5 april 2015 11:59 schreef Aberella het volgende:
[..]
Daarom ook alleen kinder surprise eieren verstoppen, mafkees
Wellicht denkt die man dat zij hem niet leuk vindt... Kip en ei-verhaalquote:
Ik moest eerst lachen maar toen las ik dat hij een misvormd gezicht heeft en hij waarschijnlijk hele goede reden heeft om geïsoleerd te levenquote:
Lees het laatste stuk ook eensquote:Op zondag 5 april 2015 12:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik moest eerst lachen maar toen las ik dat hij een misvormd gezicht heeft en hij waarschijnlijk hele goede reden heeft om geïsoleerd te leven
Ik denk dat zulke mensen zich drukker maken om hun misvormde gezicht dan de anderen dat doen...quote:Op zondag 5 april 2015 12:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik moest eerst lachen maar toen las ik dat hij een misvormd gezicht heeft en hij waarschijnlijk hele goede reden heeft om geïsoleerd te leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |