Eh nee? Gewoon lopen met die melkflessen.. Worden ze vanzelf bruin.quote:Op zondag 5 april 2015 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
Nog geen korte broeken, eerst maar eens met de benen in de zon. En ik gok dat dat voor de meesten van ons geldt
Gewenning, als ik in Afrika geboren was uit generaties Afrikanen dan had ik vast ook minder last van warmte gehad. Daarbij zullen ze daar niet vaak een trui nodig gehad hebben.quote:Op zondag 5 april 2015 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof mensapen in Afrika een trui hadden,
Gelukkig niet, moest er nog eens bij komen. Nu vallen ze ook niet plotseling af als de temperatuur even onder nul komt natuurlijk.quote:je vingers eraf vallen met warm weer,
Gelukkig niet iedereen, maar ik kan behoorlijk chaggo zijn met warm en vochtig weer.quote:of iedereen bloedchagrijnig wordt van strakblauwe lucht en warme.
Dat verschilt ook per persoon. Bij 20 graden kan ik behoorlijk zweten, hoef ik niet eens voor te fietsen. In de winter kan ik uren buiten lopen, fietsen, werken enz..quote:Op zondag 5 april 2015 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
20 graden is niet warm, je kan er prima in fietsen en raakt niet overbezweet. Als je al met zo'n idee de lente in gaat gaat het een lang seizoen voor je worden.
Als ik in de winter naar buiten stap is het eerst 10 minuten afzien, dan gaat het even goed en een kwartiertje later ben ik blij dat ik er ben omdat mijn handen ijskoud zijn en ikzelf het ook helemaal gehad heb die kou. Met 20 graden kan ik gewoon naar buiten lopen zonder 10kg aan kleding en als ik het warm krijg fiets ik wat trager, kou kost veel meer energie.
ik heb het bij <8 graden al gigantisch koud. Zit nu in een tropisch gebied met 37graden overdag en 28c 's nachts. Heerlijk. Gewoon in lange broek en shirt met lange mouwen naar buiten zonder je kapot te zweten.quote:Op zondag 5 april 2015 13:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewenning, als ik in Afrika geboren was uit generaties Afrikanen dan had ik vast ook minder last van warmte gehad. Daarbij zullen ze daar niet vaak een trui nodig gehad hebben.
[..]
Gelukkig niet, moest er nog eens bij komen. Nu vallen ze ook niet plotseling af als de temperatuur even onder nul komt natuurlijk.
[..]
Gelukkig niet iedereen, maar ik kan behoorlijk chaggo zijn met warm en vochtig weer.
[..]
Dat verschilt ook per persoon. Bij 20 graden kan ik behoorlijk zweten, hoef ik niet eens voor te fietsen. In de winter kan ik uren buiten lopen, fietsen, werken enz..
Laten we het er dus maar gewoon op houden dat we twee verschillende personen zijn, die warmte en kou verschillend ervaren.
Als je buiten zou moeten werken, zou je wel zweten toch?quote:Op zondag 5 april 2015 17:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb het bij <8 graden al gigantisch koud. Zit nu in een tropisch gebied met 37graden overdag en 28c 's nachts. Heerlijk. Gewoon in lange broek en shirt met lange mouwen naar buiten zonder je kapot te zweten.
Dat wil je niet. Vrouwen, ja die zijn mooi. Mannen hebben lelijke benen (behalve een enkele sporter)quote:Op zondag 5 april 2015 09:18 schreef Loekie1 het volgende:
Kortebroekendag komt eraan. Komop mannen, maak korte broeken eens de mode.
<20 graden Celsius is geen warme dag.quote:In het weekend lopen de temperaturen op tot 16 graden aan zee en 18 of 19 graden in het binnenland.
in augustus niet, maar in deze tijd van het jaar voelt het warm aanquote:
Sowieso ja. Bij 14 graden, geen wind en veel zon al.quote:
Gayquote:Op zondag 5 april 2015 18:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Vrouwen, ja die zijn mooi. Mannen hebben lelijke benen (behalve een enkele sporter)
Kleding maakt de man
De foto geeft geen aanleiding zulks te veronderstellen.quote:Op zondag 5 april 2015 19:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mentale_retardatie
Hij bedoelt Kelvinquote:Op zondag 5 april 2015 11:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Boven de 35?
Ik ga kapot bij temperaturen boven de 20.![]()
Of je moet 35°Fahrenheit bedoelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |