het is korte rokjes dagquote:Op zondag 5 april 2015 09:18 schreef Loekie1 het volgende:
Kortebroekendag komt eraan. Komop mannen, maak korte broeken eens de mode.
Dan pas? Oh, dat scheeltquote:Op zondag 5 april 2015 09:24 schreef Dven het volgende:
Overmorgen : "westelijke circulatie maakt plots einde aan lentedroom."
Ik bepaal anders zelf wel of ik iets warm vind of niet.quote:Op zondag 5 april 2015 09:15 schreef Ludd het volgende:
Vreselijk!
En het meeste ergerlijke is dan nog wel al die nieuwslezers die overdreven subjectief gaan berichten. Zo van, er komt "lekker weer" aan als het meer dan 25 graden wordt.De luisteraar/kijker bepaalt zelf wel of ze iets lekker vinden of niet.
![]()
Wat dat betreft wel een goede TT dit, omdat er geen waardeoordeel gegeven wordt.![]()
Klopt, maar objectief gezien is het warm voor de tijd van het jaar. Dit is dus een stuk objectiever dan debiele nieuwslezers die vanuit een air conditioned ruimte lopen te verkondigen dat er lekker weer op komst is wanneer het meer dan 25 graden wordt.quote:Op zondag 5 april 2015 09:28 schreef Chule het volgende:
[..]
Ik bepaal anders zelf wel of ik iets warm vind of niet.
Heb jij een korte broeken fetish?quote:Op zondag 5 april 2015 09:30 schreef Loekie1 het volgende:
Laat een paar mannen eens beginnen met een korte broek in de zomer. Zal je zien dat het de volgende zomer dan mode wordt.
Nee, maar heb jij iets tegen korte broeken? Ik begrijp niet waarom het wel korte rokjesdag is en geen korte broekendag.quote:
Niet per se, maar ik vind het wel erg onvolwassen staan. Voor op het strand ok, maar in een werkomgeving staat het erg raar. Niet voor niets is het op de meeste werkvloeren verboden.quote:Op zondag 5 april 2015 09:35 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee, maar heb jij iets tegen korte broeken?
Hangt van de benen af natuurlijk.quote:Op zondag 5 april 2015 09:38 schreef Ludd het volgende:
[..]
Niet per se, maar ik vind het wel erg onvolwassen staan. Voor op het strand ok, maar in een werkomgeving staat het erg raar. Niet voor niets is het op de meeste werkvloeren verboden.
Voor de duidelijkheid, ik ben hartstikke amodieus en zie er niet uit, dus heb wat dat betreft weinig recht van spreken. Maar je ziet zelden een man in een korte broek waarvan je denkt die ziet er goed gekleed uit, naar mijn mening dan.
Het is meer de combinatie. Volwassen mannen met een T-shirt vind ik raar. En een korte broek combineren met overhemd is niet altijd een geslaagde combinatie.quote:
Lik mijn kuiten, plz.quote:Op zondag 5 april 2015 09:30 schreef Loekie1 het volgende:
Laat een paar mannen eens beginnen met een korte broek in de zomer. Zal je zien dat het de volgende zomer dan mode wordt. Mooi, die gespierde blote kuiten op de fiets!
Met een korte broek op kantoor lopenquote:Op zondag 5 april 2015 09:35 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee, maar heb jij iets tegen korte broeken? Ik begrijp niet waarom het wel korte rokjesdag is en geen korte broekendag.
Als een echte FOK!-autist doe je dan snel de gordijnen weer dicht en blijf je de rest van de dag achter je pc.quote:Op zondag 5 april 2015 09:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jeezus, ruk ik de gordijnen open: Knalt de zon keihard in mijn gezicht en als ik weer wat zie is het een strak blauwe hemel.
Precies, deze zomer muggen zo groot als reigers.quote:Op zondag 5 april 2015 10:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eerste warme dag?
Ik wacht #*% nog steeds op de eerste echt koude dag!
hoe moet ik dat weten?quote:Op zondag 5 april 2015 10:08 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dragen ze geen korte broeken in Turkije?
Lekker man. Flipflopjes erbij. Prima.quote:Op zondag 5 april 2015 10:05 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Met een korte broek op kantoor lopenHet is gvd geen strandtent.
Waarom zou je kou willen? Ik kan dat soort mensen echt niet begrijpenquote:Op zondag 5 april 2015 10:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eerste warme dag?
Ik wacht #*% nog steeds op de eerste echt koude dag!
Skieen schaatsen snowboarden wolkjes blaze, Iquote:Op zondag 5 april 2015 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou je kou willen? Ik kan dat soort mensen echt niet begrijpen
Skiën en snowboarden in Nederland?quote:Op zondag 5 april 2015 10:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Skieen schaatsen snowboarden wolkjes blaze, I(meisjesnaam) in de sneeuw pissen. Redenen genoeg
Omdat ik dat lekkerder vind?quote:Op zondag 5 april 2015 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou je kou willen? Ik kan dat soort mensen echt niet begrijpen
Ardennen, Duitsland.. of een bergje bouwen in zee ;-) langlaufen zou ook kunnen natuurlijk.quote:Op zondag 5 april 2015 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Skiën en snowboarden in Nederland?
Schaatsen, ok... Maar dat lijkt me in dit geval geen reden.
Temperaturen boven de 35quote:Op zondag 5 april 2015 10:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat ik dat lekkerder vind?
Ik begrijp niet dat mensen altijd maar die hitte willen, 16/17 °C is warm zat.
Boven de 35?quote:Op zondag 5 april 2015 10:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Temperaturen boven de 35![]()
Temperaturen onder de -15
Graden celsiusquote:Op zondag 5 april 2015 11:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Boven de 35?
Ik ga kapot bij temperaturen boven de 20.![]()
Of je moet 35°Fahrenheit bedoelen.
Moet er niet aan denken, ik vind de zomers in NL al te warm.quote:Op zondag 5 april 2015 11:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Graden celsiusal had ik een paar jaar geleden 42 met hoge luchtvochtigheid. Toen was ik er wel even klaar mee
Ja dan welquote:Op zondag 5 april 2015 10:59 schreef Ludd het volgende:
[..]
Voor op strand, camping of tijdens een BBQ kan dit toch best?
Opwarming van de aarde weet je daar uiteindelijk ook wel te achterhalen.quote:Op zondag 5 april 2015 11:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, ik vind de zomers in NL al te warm.
Misschien moest ik maar gewoon wat verder naar het noorden gaan wonen.
Ja, helaas wel.quote:Op zondag 5 april 2015 11:15 schreef Ludd het volgende:
[..]
Opwarming van de aarde weet je daar uiteindelijk ook wel te achterhalen.![]()
Een paar jaar geleden had ik zomervakantie naar Noorwegen gepland, maar toen was het daar ook 25 graden.
In schotland schijnt het weer in de zomer ook wel goed te zijn. Meestal beneden 20 graden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |