Outback truckers ?quote:Op zondag 5 april 2015 00:00 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik keek net een programma met vrachtwagens
Daar waren ze nog wel eventjes mee bezigquote:
En toen was er nog iets kapot van de truck waardoor hij de truck niet kon wegslepen.quote:Op zondag 5 april 2015 00:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
Daar waren ze nog wel eventjes mee bezig
Oplegger had geen lucht meerquote:Op zondag 5 april 2015 00:24 schreef Tassendief het volgende:
[..]
En toen was er nog iets kapot van de truck waardoor hij de truck niet kon wegslepen.
En de andere helft?quote:Op zondag 5 april 2015 10:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
De helft van zijn scènes had hij al opgenomen voor zijn dood.
Netjesquote:Op zondag 5 april 2015 10:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ongebruikte scènes uit eerdere films en CGI met gebruik van zijn broers
Ja, ik hoorde al van iemand dat ze gingen applaudisseren in de zaalquote:Op zondag 5 april 2015 10:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
NetjesZal alleen wel een groot Paul Walker tribute worden
quote:Op zondag 5 april 2015 10:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde al van iemand dat ze gingen applaudisseren in de zaal.
Daar zit ik niet op te wachten.
Het is gewoon dubbel, ik vind F&F fantastisch, maar ik doe er niet zo labiel overquote:Op zondag 5 april 2015 10:18 schreef Maraca het volgende:
[..]Voor een acteur die dood is omdat hij te hard reed
Zou ook niet weten waarom je er labiel over zou moeten doen. 't is maar een film, je geniet ervan en dan ga je weer door met je levenquote:Op zondag 5 april 2015 10:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is gewoon dubbel, ik vind F&F fantastisch, maar ik doe er niet zo labiel over
Ik wil gewoon een popcorn film, waar ik mijn verstand op nul kan zetten.quote:Op zondag 5 april 2015 10:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waarom je er labiel over zou moeten doen. 't is maar een film, je geniet ervan en dan ga je weer door met je leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:Op zondag 5 april 2015 10:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een popcorn film, waar ik mijn verstand op nul kan zetten.
Hoewel ik al weet SPOILER!!!Maar je bent mod op fok.. Dan heb je je verstand toch op 0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 april 2015 10:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maar je bent mod op fok.. Dan heb je je verstand toch op 0
Dat moet wel jaquote:Op zondag 5 april 2015 10:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maar je bent mod op fok.. Dan heb je je verstand toch op 0
En zeker als je UTO mod bentquote:
O ja.. we hebben hem nodig bij de heist vandaagquote:Op zondag 5 april 2015 10:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maak het nou niet erger dan het al is
Rip Heistquote:Op zondag 5 april 2015 10:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
O ja.. we hebben hem nodig bij de heist vandaag
Pizza - Pilootquote:Op zondag 5 april 2015 11:13 schreef Studiotje het volgende:
Als ik maar niet weer piloot benjullie leren maar hoe een heli werkt
Mod is vanavond naar de filmquote:Op zondag 5 april 2015 11:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pizza - Piloot
Stu - Grond
Mod - Grond
Mar - Gunner
Dit is wat ik in gedachten had
*kijkt naar kalender* je hebt je niet afgemeldquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 11:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
*kijkt naar kalender* je hebt je niet afgemeld
| Forum Opties | |
|---|---|