Nijverdalquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vertrokken vanuit het pitoreske Hardenberg, richting Ommen,Dalfsen,Zwolle,Apeldoorn.Arnhem.Renkum,Wageningen,Rhenen,Veenendaal Ede,Arnhem,Apeldoorn,Deventer,Olst,Wijhe,Raalte,Nijverdal,Hellendoorn,Den Ham,Marienberg,Diffelen,Rheeze,en weer terug naar Hardenberg. Kwam ik op 301,3 km uit

Kom je een keer met je motor langs Amo?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Rond 12:30u vertrokken en om 17:45u weer thuis

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1x trots zijn hoor

Alleen even in Rhenen een berichtje hier geplaatst op Fok!quote:

Ede==>Arnhem over de A12 of via de heide?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Alleen even in Rhenen een berichtje hier geplaatst op Fok!Ik stop eigenlijk nooit met de motor onderweg. Rondje IJsselmeer gaat ook in één keer

Ik wil best een keer door Amersfoort motormuizen dat maakt mij niet uitquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:40 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Kom je een keer met je motor langs Amo?

Over de A12 anders ging het wel heel erg laat worden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ede==>Arnhem over de A12 of via de heide?

quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik wil best een keer door Amersfoort motormuizen dat maakt mij niet uit

Is het normaal dat daar wielrenners gewoon midden op de weg fietsen ? Viel mij vandaag opquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:42 schreef tralalala het volgende:
Op die weg tussen Rhenen en Wageningen heb ik een paar dagen geleden nog echt een megahaas (denk ik) doodgereden, ben nog wel gestopt maar het was donker. Ik schok mij echt de tering, waren steken die beesten altijd precies over als er een auto langskomt?

Ja dat is er nog steedsquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:44 schreef tralalala het volgende:
Bestaat dat attractiepark Hellendoorn nog? Man,man,man wat was dat een trieste bedoening.

Op die 80km/u weg?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is het normaal dat daar wielrenners gewoon midden op de weg fietsen ? Viel mij vandaag op

Vandaag anders wel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Op die 80km/u weg?Nog nooit gezien.

Mooi weer fietsers waarschijnlijkquote:

Ik wist helemaal niet dat ik vandaag naar Rhenen ging motormuizen. Anders had ik het gisteren wel verteld. Mijn motorroutes zijn voor mij ook altijd een verassingquote:

Dat kruispunt waar jij die foto hebt gemaakt is echt strontirritant als je vanaf die kant linksaf richting Veenendaal moet, vooral als het druk is.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat ik vandaag naar Rhenen ging motormuizen. Anders had ik het gisteren wel verteld. Mijn motorroutes zijn voor mij ook altijd een verassing

Ja daar kan ik mij wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat kruispunt waar jij die foto hebt gemaakt is echt strontirritant als je vanaf die kant linksaf richting Veenendaal moet, vooral als het druk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |