Ok, nou ik gooide toen een nummer van M.A.N. erin en ik kreeg bijval, maar ik weet niet meer van wie.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee waar je op doelt, dus ik gok van niet
Vanmiddag hadden we die dingen voor vogels om aan te krabben. Ik had ze niet eens als zodanig herkend.quote:
Jammerquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het zal, maar ik ga voorlopig niet meer draaien.
geen 1890-1950 muziek meer. De muziek die ik naast mijn reguliere backup nog eens extra achter de hand hield juist om hier af en toe wat "raars" te draaien.
Ik reageerde truck-wisequote:Op zaterdag 4 april 2015 23:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ok, nou ik gooide toen een nummer van M.A.N. erin en ik kreeg bijval, maar ik weet niet meer van wie.
Whaha!quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
ff een vraagje hoor, is sinds we naar Muz zijn overgegaan Hello in de DJ Snuf remix al gedraaid
We zullen er vanaf nu rekening mee houdenquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik reageer meer music-wise, associeer alles met muziek is ook niet altijd even handig.
Ik kijk ernaar nu, heb hem ook dusquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!
Die heb ik nog wel als het goed is!
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:42 schreef D. het volgende:
Ik zit trouwens stiekem te switchen tussen R49 en FreshFM nu
hey! Ik heb vanavond ook schaapjes gezienquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Zo, 5 uur al aan het draaien?
Goedenavond!
Lekker geslapen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hey! Ik heb vanavond ook schaapjes gezien
Ik heb mijn buik er vol van...quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, gewoon echte, inclusief lammetjes, op de dijk in Wageningen
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Zo, 5 uur al aan het draaien?
Goedenavond!
En zoals je hoort nog steeds des ONZ'ins gedraaid wordtquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De enige bazen verzie die hier toe gestaan word.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En zoals je hoort nog steeds des ONZ'ins gedraaid wordt
Krijg er trek vanquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En met coleslaw, Texaanse (?) patatjes en aardappelsalade...
Ik kan nu niet...quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, begin van de avond waren er geen DJ's die wilde, en nu nog steeds niet
Nou nog dj koelkast zn tetten parade.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En zoals je hoort nog steeds des ONZ'ins gedraaid wordt
Tof!quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan nu niet...
Heb wel wat ideetjes opgedaan voor toekomstige shows...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |