Dan wijzen we toch gewoon iemand aan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit dus ja, NIEMAND begreep dat dit zo plotseling gebeurd was.
We wilden echt een groepsgesprek hier over houden, maar die kans kregen we niet, maar NIEMAND van dit topic is daar schuldig aan!
Ik wil de zondebok wel zijn hoorquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan wijzen we toch gewoon iemand aan.![]()
Je mist de tetten picca's nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waaronder ook ik
Shit happens. Ik voel me prima in MUZ. We mogen tot zekere hoogte de vrijheden houden die we in ONZ ook hadden. Het moet alleen geen totale ONZ worden. En daar kan ik mij prima in vinden.
Precies; het is gewoon zoals het in ONZ was, minus de mogelijkheid om tetten te posten, wat sowieso al zelden gebeurde.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waaronder ook ik
Shit happens. Ik voel me prima in MUZ. We mogen tot zekere hoogte de vrijheden houden die we in ONZ ook hadden. Het moet alleen geen totale ONZ worden. En daar kan ik mij prima in vinden.
Ik heb een pleurishekel aan scheren, maar helaas moet ik wel, wil ik niet nog meer voor lul lopen.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een pleurishekel aan scheren, maar helaas moet ik wel, wil ik niet nog meer voor lul lopen.
Dat heb ik nog niet durven doenquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en hartje zomer gaat m'n hele koppie kaal.
Zeker met Pasen en dat gedoe over Jezus, als ik me niet scheer heb je kans dat ze me aan het kruis willen nagelen.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker met Pasen en dat gedoe over Jezus, als ik me niet scheer heb je kans dat ze me aan het kruis willen nagelen.
Nee, daar blijf ik wijselijk weg.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij had dus niet bij The Passion aanwezig moeten zijn?
"Zingen, kreng! Of ben je je tekst kwijt?"
Ik ben steeds korter gegaan, met 3mm als kortstequote:Op zaterdag 4 april 2015 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
De reacties zijn gemengd, maar de meeste zijn wel positief.
Mogen niet meer? Volgende keer dan maarquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:17 schreef Spezza19 het volgende:
Verzoekjes op… houd je maar vast voor wat van mijn selecties dan maar
Mogen wel, maar krijg ze nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogen niet meer? Volgende keer dan maar
Ik drink altijd doordeweeks… weekenden zijn te kortquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:28 schreef D. het volgende:
Ik denk dat ik na het weekend maar weer stop met drinken
Je hebt die 40 dagen zonder al ingehaald?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:28 schreef D. het volgende:
Ben ik al weer een tijdje mee bezig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:28 schreef D. het volgende:
Aardig op wegquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt die 40 dagen zonder al ingehaald?
je gaat weer helemaal los?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:28 schreef D. het volgende:
Ze hebben dat spul gewoon te lekker gemaakt.quote:
2e fles van het weekend is al openquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je gaat weer helemaal los?
Ik ben na 1 reep chocola weer gestopt, ik voel de behoefte aan chocola helemaal niet meer
damnquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
2e fles van het weekend is al open
Nu is het een lang weekend, maar toch
Stond DÖF er ook op?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben ik even niet thuis, jat er iemand mijn cd's om hier op de radio te draaien zeg
DAF vind ik persoonlijk lekkerder maar ik denk dat dat weer net iets te veel van het goede is voor de dames.quote:
Was jij dat toen in de muziek-ketting die MAN ook kan waarderen?quote:
Ja erg mannelijkquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
DAF vind ik persoonlijk lekkerder maar ik denk dat dat weer net iets te veel van het goede is voor de dames.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Het nuchter zijn (en afvallen) heeft ook wel wat
Geen idee waar je op doelt, dus ik gok van nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was jij dat toen in de muziek-ketting die MAN ook kan waarderen?
Ik ook, maar glazen zijn er in verschillende matenquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]Mee eens, maar soms verlang ik wel ff naar een glaasje of 2.
Ok, nou ik gooide toen een nummer van M.A.N. erin en ik kreeg bijval, maar ik weet niet meer van wie.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee waar je op doelt, dus ik gok van niet
Vanmiddag hadden we die dingen voor vogels om aan te krabben. Ik had ze niet eens als zodanig herkend.quote:
Jammerquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het zal, maar ik ga voorlopig niet meer draaien.
geen 1890-1950 muziek meer. De muziek die ik naast mijn reguliere backup nog eens extra achter de hand hield juist om hier af en toe wat "raars" te draaien.
Ik reageerde truck-wisequote:Op zaterdag 4 april 2015 23:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ok, nou ik gooide toen een nummer van M.A.N. erin en ik kreeg bijval, maar ik weet niet meer van wie.
Whaha!quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
ff een vraagje hoor, is sinds we naar Muz zijn overgegaan Hello in de DJ Snuf remix al gedraaid
We zullen er vanaf nu rekening mee houdenquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik reageer meer music-wise, associeer alles met muziek is ook niet altijd even handig.
Ik kijk ernaar nu, heb hem ook dusquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!
Die heb ik nog wel als het goed is!
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:42 schreef D. het volgende:
Ik zit trouwens stiekem te switchen tussen R49 en FreshFM nu
hey! Ik heb vanavond ook schaapjes gezienquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Zo, 5 uur al aan het draaien?
Goedenavond!
Lekker geslapen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hey! Ik heb vanavond ook schaapjes gezien
Ik heb mijn buik er vol van...quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, gewoon echte, inclusief lammetjes, op de dijk in Wageningen
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Zo, 5 uur al aan het draaien?
Goedenavond!
En zoals je hoort nog steeds des ONZ'ins gedraaid wordtquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De enige bazen verzie die hier toe gestaan word.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En zoals je hoort nog steeds des ONZ'ins gedraaid wordt
Krijg er trek vanquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En met coleslaw, Texaanse (?) patatjes en aardappelsalade...
Ik kan nu niet...quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, begin van de avond waren er geen DJ's die wilde, en nu nog steeds niet
Nou nog dj koelkast zn tetten parade.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En zoals je hoort nog steeds des ONZ'ins gedraaid wordt
Tof!quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan nu niet...
Heb wel wat ideetjes opgedaan voor toekomstige shows...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |