Wat is Radio. 49?quote:Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Te laatquote:
Het werkt eens een keerquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
Maar Spezz weet zelf heel goed waarom ik deze wilde horen
Pffff, is dat allesquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Juist! Ik open nieuwe delen binnen de 20 seconden
Dan moet hij die skills eens toepassen als ie LapoHuntquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff, is dat alles
Knokkels verlengd (of verkort) jouw show in 10 seconden
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff, is dat alles
Knokkels verlengd (of verkort) jouw show in 10 seconden
Mja jij had de lapo niet...quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Juist! Ik open nieuwe delen binnen de 20 seconden
De bug is blijkbaar opgelost, al die andere keren kreeg ik een wit scherm. Ik was even verbaasdquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet hij die skills eens toepassen als ie LapoHunt
Dit had je wel aan zien komen toch?quote:
Van mij mag je, maar dat vecht je maar lekker met Spezza uitquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:59 schreef knokkels het volgende:
[..]is dat een hint dat ik moet draaien, Muis
Uiteraard, ik vroeg er zelf nog omquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit had je wel aan zien komen toch?
Truste Knokquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:01 schreef knokkels het volgende:
Nee, ik ga er ook in.. morgen vroeg op...
Dank voor de deuntjes Spezz
Groetjes allemaal![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:01 schreef knokkels het volgende:
Groetjes allemaal![]()
Slaap lekker Spezzquote:
Dank jequote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:01 schreef knokkels het volgende:
Groetjes allemaal![]()
Van de vorige keer? Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
Hierna nog een verzoekje van Muis wat openstond van vorige keer
Birds misschien?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van de vorige keer? Ik ben benieuwd
Die had ik niet aangevraagdquote:
Ja hoor, er wordt nog steeds bagger kwaliteit bij Radio49 gedraaidquote:
Ah!quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
En dit sloeg volgens mij op Symph zijn toen net overleden PC
Ik moest ook weer even denken, maar deze had ik inderdaad aangevraagd toen Spezz invielquote:
Bedank degene die hem aangevraagd heeftquote:
Heb ik Rob gemist?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bedank degene die hem aangevraagd heeft
De playlist is leeg mensen
Yup. Al heb ik er niks van gezien. Ga zo de samenvatting kijken..quote:
Das dan weer niet de bedoeling .....quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yup. Al heb ik er niks van gezien. Ga zo de samenvatting kijken..
Het zou mooi zijn als morgen Utreg minimaal 1 punt pakt, maar toch moeten we niet naar de concurrentie kijken en het zelf gewoon af maken. Met nog 3 thuiswedstrijden, mag het ook niet meer mis gaan.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
In het Engels is het trouwens een Magpie.
Jouw korte termijn geheugen is nog goed, je zoekskills ookquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Heb het even nagekeken, maar het was gisteren om 22:00u
Dat riep die gele Pokémon toch ook altijd?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
Wist u dat de Ekster de wetenschappelijke naam Pica Pica heeft?
Bijnaam van Newcastle Unitedquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
In het Engels is het trouwens een Magpie.
Ik wist dat ik toen mijn matje had uitgerold, dus even teruggezochtquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw korte termijn geheugen is nog goed, je zoekskills ook
Kijkse Bos!quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bijnaam van Newcastle United
Over voetbal gesproken. Ik ga naar Studio SPort kijken.
Spezza bedankt.
U wilt verzoekjes?quote:
Niet eens de klassieker van Gert?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
U wilt verzoekjes?
Brandend zand. Van mevrouw Grönloh bij voorkeur.
Anneke is de echte klassieker.quote:
Jij doet aan yoga?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist dat ik toen mijn matje had uitgerold, dus even teruggezocht
Maar je had je matje net uitgerold of bedoelde je matje in je nek?quote:
M'n breakdance-matje natuurlijkquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je had je matje net uitgerold of bedoelde je matje in je nek?
Vanaf dat ik in R49 post is het altijd Gertje geweest…quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:42 schreef Rafeiro het volgende:
Dat Gert Timmerman gekoppeld wordt aan de klassieker doet wel pijn.
Gebrek aan historisch besef denk ik maar.
Burning sand?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:42 schreef Rafeiro het volgende:
Dat Gert Timmerman gekoppeld wordt aan de klassieker doet wel pijn.
Gebrek aan historisch besef denk ik maar.
Nee eerst was het Grönloh hier, maar ik bleef hameren op de versie van Gert!quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vanaf dat ik in R49 post is het altijd Gertje geweest…
Ik ben de droplul die het begonnen is.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vanaf dat ik in R49 post is het altijd Gertje geweest…
Of wij allebei dan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben de droplul die het begonnen is.
Dat kan zijn, maar sinds ik meepost was het al Gertjequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee eerst was het Grönloh hier, maar ik bleef hameren op de versie van Gert!
Noob dus.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar sinds ik meepost was het al Gertje
Je kan nog wel opstaan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijken, wist niet dat ik het nog in me had
Precies, broekiequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan nog wel opstaan?
O ja, jij bent net 40 natuurlijk.
Ik zie het probleem niet zo, maar ik vond altijd al dat het in MUZ hoordequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Maar sowieso dat hele gedoe naar MUZ is onzin,
Gutter mag toch blijven en dus had 49 /49 niet hoeven verlaten.
Was ook niet verplicht, maar het leek een aantal van ons een betere optie om het topic wat meer leven in te blazen. Vervolgens is er alleen maar oriënterend wat gevraagd, en ineens zaten we dus hier.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Is geen onzin… dat is door ons voorgelegd..quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Vond ik deels wel, maar ik was bang dat het hier allemaal te serieus zou moeten worden. Gelukkig is dat blijkbaar niet het geval.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo, maar ik vond altijd al dat het in MUZ hoorde
Zolang er maar geen gekke plaatjes gepost worden komt het wel goed denk ikquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Vond ik deels wel, maar ik was bang dat het hier allemaal te serieus zou moeten worden. Gelukkig is dat blijkbaar niet het geval.
Zachte boter mag ik hopen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister weer mee en val wel met mijn neus in de boter zeg
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zolang er maar geen gekke plaatjes gepost worden komt het wel goed denk ik
Ik vind dat het er ook redelijk serieus aan toe gaat hierquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Vond ik deels wel, maar ik was bang dat het hier allemaal te serieus zou moeten worden. Gelukkig is dat blijkbaar niet het geval.
Ja ach we proberen het wel een beetje interessant te houden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat het er ook redelijk serieus aan toe gaat hier
Niet dat er geen ruimte is voor geintjes
Gast, doe ff niet zo sneuquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:54 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk dat ik niet meer zal draaien.
Wel jammer, maar hoewel mijn shows wellicht beter in MUZ zouden passen vind ik het echt van God los dat we uit Onz zijn verbannen. (zo voelt het (en rot op met je in overleg)).
Jammer. Het topic blijft nog gewoon het zelfde, dezelfde mensen komen er nog gewoon, met alleen wat extra mensen er bij.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:54 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk dat ik niet meer zal draaien.
Wel jammer, maar hoewel mijn shows wellicht beter in MUZ zouden passen vind ik het echt van God los dat we uit Onz zijn verbannen. (zo voelt het (en rot op met je in overleg)).
Ik heb kaartjes voor zijn concert in juni, een jaar of 4 geleden was hij in Rotterdam, toen ben ik ook geweest en dat was echt superquote:
* Spezza19 gaat ook heenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor zijn concert in juni, een jaar of 4 geleden was hij in Rotterdam, toen ben ik ook geweest en dat was echt super
Ik ga de 25e op donderdag, en jij?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gaat ook heen
welke avond ga jij?
oh wowquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor zijn concert in juni, een jaar of 4 geleden was hij in Rotterdam, toen ben ik ook geweest en dat was echt super
Iets laten vallen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
*vraagt zich af of de ipad ook een zaklampfunctie heeft
Was het zoals ze van de toren blazen in overleg gegaan had ik er vrede mee gehad.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Jammer. Het topic blijft nog gewoon het zelfde, dezelfde mensen komen er nog gewoon, met alleen wat extra mensen er bij.
Of het in ONZ of MUZ staat maakt mij persoonlijk weinig uit, als een verhuizing maar niet ten nadele van het topic is. Ik denk zelf dat het een behoorlijk positieve impuls heeft gegeven, hoewel er idd wel meer mensen zijn die er wat minder blij mee zijn.
Zou wel heel toevallig zijn in die duizenden mensenquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toevallig! Wie weet komen we elkaar tegen
Ja, best welquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zou wel heel toevallig zijn in die duizenden mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |