Overtreden dat soort mensen dan en masse de wet om hun islamitische gedachtegoed op te leggen aan anderen?quote:Op zondag 5 april 2015 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op papier wel ja. In de praktijk zul je zien dat mensen die de rechtsstaat niet respecteren ook zulke opvattingen hebben. En dat mensen met zulke opvattingen vaak de rechtsstaat niet respecteren.
Pssst, je bent het woordje 'policor' in je post vergeten. Aan niemand verder vertellen he?!quote:Op zondag 5 april 2015 21:34 schreef hpeopjes het volgende:
Dit zijn altijd mooie acties. Al die gutmenschen weer op de achterste benen!
Ga janken johquote:Op zondag 5 april 2015 21:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Pssst, je bent het woordje 'policor' je post vergeten. Aan niemand verder vertellen he?!
Dat gaat hij pas doen over een aantal jaar wanneer hij verplicht wordt te bidden richting het haatpaleis in Mekka.quote:
Wanneer gok je dat dat ongeveer is?quote:Op zondag 5 april 2015 21:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat gaat hij pas doen over een aantal jaar wanneer hij verplicht wordt te bidden richting het haatpaleis in Mekka.
Welnee. Het is wel duidelijk dat dit een échte is. Die gaat straks gewoon op z'n knieën voor de pedofeet. En maar volhouden dat het goed is!quote:Op zondag 5 april 2015 21:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat gaat hij pas doen over een aantal jaar wanneer hij verplicht wordt te bidden richting het haatpaleis in Mekka.
quote:Op zondag 5 april 2015 21:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Pssst, je bent het woordje 'policor' in je post vergeten. Aan niemand verder vertellen he?!
Staat er ook duidelijk.quote:De radicale islam hoort in Europa immers niet thuis.
Maar dan wel zonder die mooie bloem in z'n haar en zonder lipstick.quote:Op zondag 5 april 2015 21:40 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Welnee. Het is wel duidelijk dat dit een échte is. Die gaat straks gewoon op z'n knieën voor de pedofeet. En maar volhouden dat het goed is!
Nee, dat doen ze doorgaans niet. Maar het is een grote misvatting om te denken dat iets pas een probleem is wanneer er wetten worden overtreden.quote:Op zondag 5 april 2015 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Overtreden dat soort mensen dan en masse de wet om hun islamitische gedachtegoed op te leggen aan anderen?
Ach, ik deel dit land met legio mensen wiens opvattingen mij niet zinnen. Als die zich verder aan de wet houden, dan mogen ze hun achterlijke opvattingen van mij hebben.quote:Op zondag 5 april 2015 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze doorgaans niet. Maar het is een grote misvatting om te denken dat iets pas een probleem is wanneer er wetten worden overtreden.
Kleine criminaliteit, homo's die in elkaar geslagen worden, holocaust die niet meer onderwezen kan worden, joden met keppeltje niet meer veilig over straat etc, ja, ik vind wel dat deze groep vaak de wet overtreedt en voor overlast zorgt.quote:Op zondag 5 april 2015 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze doorgaans niet. Maar het is een grote misvatting om te denken dat iets pas een probleem is wanneer er wetten worden overtreden.
Dat komt omdat je op individueel niveau kijkt naar hoe iemand zich gedraagt. Daar ben ik het op zich helemaal mee eens, maar tegelijk is er ook een bredere maatschappelijke blik mogelijk. Dan neem je in ogenschouw hoeveel moslims er in landen als België en Nederland aanwezig zijn, wat de heersende denkbeelden onder die groep zijn en in hoeverre dat een maatschappelijk probleem is voor de samenleving als geheel.quote:Op zondag 5 april 2015 22:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, ik deel dit land met legio mensen wiens opvattingen mij niet zinnen. Als die zich verder aan de wet houden, dan mogen ze hun achterlijke opvattingen van mij hebben.
Ikkuh!quote:Op zondag 5 april 2015 20:26 schreef Nemephis het volgende:
Nou jongens, wie vindt dat DeWinter goed bezig is, en kan dat beargumenteerd verwoorden zonder gebruik te maken van 'policor' en 'gutmensch'?
Oh van mij mogen mensen oprotten als het ze hier niet bevalt hoor, maar mensen zijn doorgaans niet heel erg geneigd om huis en haard achter te laten.quote:Op zondag 5 april 2015 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat komt omdat je op individueel niveau kijkt naar hoe iemand zich gedraagt. Daar ben ik het op zich helemaal mee eens, maar tegelijk is er ook een bredere maatschappelijke blik mogelijk. Dan neem je in ogenschouw hoeveel moslims er in landen als België en Nederland aanwezig zijn, wat de heersende denkbeelden onder die groep zijn en in hoeverre dat een maatschappelijk probleem is voor de samenleving als geheel.
In dat opzicht kan ik me prima vinden in de uitlating van Aboutaleb die ik eerder aanhaalde.
Jouw generalisatie is best wel een overlast voor de samenleving.quote:Op zondag 5 april 2015 22:13 schreef agter het volgende:
[..]
Kleine criminaliteit, homo's die in elkaar geslagen worden, holocaust die niet meer onderwezen kan worden, joden met keppeltje niet meer veilig over straat etc, ja, ik vind wel dat deze groep vaak de wet overtreedt en voor overlast zorgt.
Vertel. Ik bevind mij regelmatig in moslimkringen en doorgaans hebben ze andere dingen aan hun hoofd dan over 'kuffaars' (wie zegt dat eigenlijk?) te praten.quote:Op zondag 5 april 2015 22:54 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Ikkuh!
Je moest eens weten hoe men in die moslimkringen spreekt over ons 'kuffaars'
Nee jouw 'realistische' afkeer en vreemdelingenhaat voor een hele grote bevolkingsgroep in Nederland is rationeel en constructief.quote:Op zondag 5 april 2015 23:02 schreef Duikbril112 het volgende:
Maar ondertussen steken degenen voor wie ze het opnemen hen net zo hard een dolk in de rug als ze zich in een positie bevinden waarin ze niet meer 'de verlegen nieuweling' hoeven te zijn. Naïeve droplulletjes.
Jonguhhh... uiteindelijk ben jij gewoon een 'ongelovige', en dus gewoon minderwaardig. De enige eer die aan jou te behalen valt is je tot het inzicht brengen dat 'Islam toch echt de enige weg is'.quote:Op zondag 5 april 2015 23:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Vertel. Ik bevind mij regelmatig in moslimkringen en doorgaans hebben ze andere dingen aan hun hoofd dan over 'kuffaars' (wie zegt dat eigenlijk?) te praten.
Ga anders lekker de Protocollen van Zion erbij halen ofzo.quote:Op zondag 5 april 2015 23:04 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Jonguhhh... uiteindelijk ben jij gewoon een 'ongelovige', en dus gewoon minderwaardig. De enige eer die aan jou te behalen valt is je tot het inzicht brengen dat 'Islam toch echt de enige weg is'.
Voor de rest wordt je levensstijl of überhaupt je hele verschijning altijd met een dubbel oog bekeken.
Nee, deze boiii heeft de Koran gelezen en is in staat in te zien wat de effecten daarvan op haar volgers is.quote:Op zondag 5 april 2015 23:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nee jouw 'realistische' afkeer en vreemdelingenhaat voor een hele grote bevolkingsgroep in Nederland is rationeel en constructief.
Terwijl heel je beeld is gebaseerd op haatmedia berichtgeving.
Nou zeg, je hebt de Koran gelezen. Stoere boi hoor. Nu zijn dus alle moslims stiekem erop uit om alle ongelovigen te vermoorden en te haten.quote:Op zondag 5 april 2015 23:07 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Nee, deze boiii heeft de Koran gelezen en is in staat in te zien wat de effecten daarvan op haar volgers is.
En nee, ik heb nooit ongegrond iets tegen 'vreemdelingen'. Zolang ze maar, bij voorkeur, een Christelijke roots hebben. Al maakt een hindoe- of boeddha-achtergrond me ook weinig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |