Nee, gelukkig is het gros van de mensheid gewoon vanuit zichzelf zo dat het liever niet in oorlog leeft. De mens is gelukkig maar beperkt vatbaar voor de vergiftiging die uitgaat van zo'n geloof. Maar het zit in mijn ogen in de kern, de bron, al fout in de Islam; de stichter ervan. Zij volgen een valse profeet met een gevaarlijke leer.quote:Op zondag 5 april 2015 23:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nou zeg, je hebt de Koran gelezen. Stoere boi hoor. Nu zijn dus alle moslims stiekem erop uit om alle ongelovigen te vermoorden en te haten.
Top argumentatie wel.
Je laat alleen even buiten beschouwing dat het gros van de moslims verder gewoon mensen zijn als jij en ik
Welke profeet is niet vals?quote:Op zondag 5 april 2015 23:12 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Zij volgen een valse profeet met een gevaarlijke leer.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zondag 5 april 2015 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah dus een allochtoon die niet wil dat allochtonen gedeporteerd worden is een gutmensch.
Zodra jij je ergens mee begint te bemoeien wordt het inderdaad elke keer een lachwekkend gebeuren. Ik heb sterk het idee dat jij e.e.a. gewoon niet zo goed begrijpt.quote:Het wordt met de minuut een lachwekkender containerbegrip.
ach ja jodenhaat, islamietenhaat.... het is allemaal ellende.quote:Op zondag 5 april 2015 23:12 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig is het gros van de mensheid gewoon vanuit zichzelf zo dat het liever niet in oorlog leeft. De mens is gelukkig maar beperkt vatbaar voor de vergiftiging die uitgaat van zo'n geloof. Maar het zit in mijn ogen in de kern, de bron, al fout in de Islam; de stichter ervan. Zij volgen een valse profeet met een gevaarlijke leer.
Die Protocollen van de wijzen van Zion is overigens een zeer graag gelezen boek in radicale moslimkringen om hun jodenhaat mee te rechtvaardigen.
voor moslims is hij een profeetquote:Op zondag 5 april 2015 23:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij was geen profeef.
HIj was God en zijn zoon
De Zoon in de drie-éénheid. Dus een manifestatie van een drie-eenheid.quote:Op zondag 5 april 2015 23:16 schreef Bluesdude het volgende:
Hij was geen profeef.
HIj was God en zijn zoon
Je doet niet heel veel moeite om hier serieus genomen te worden. Met goed, hang lekker de clown uit verder.quote:Op zondag 5 april 2015 23:17 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden.
[..]
Zodra jij je ergens mee begint te bemoeien wordt het inderdaad elke keer een lachwekkend gebeuren. Ik heb sterk het idee dat jij e.e.a. gewoon niet zo goed begrijpt.
Tja, sorry... maar ik ben persoonlijk van mening dat men deze keer gelijk heeft, en de vorige keer toch wat minder.quote:Op zondag 5 april 2015 23:18 schreef Bluesdude het volgende:
ach ja jodenhaat, islamietenhaat.... het is allemaal ellende.
vroeger verdacht men joden van slechtigheid.... tot in het erfelijk aan toe.
Nu zijn het islamieten die men verdenkt
Er lijkt me niks op tegen dat Dewinter de bewustwording en daarmee wellicht ook de bereidheid bij de doelgroep in kwestie een beetje vergroot.quote:Op zondag 5 april 2015 22:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh van mij mogen mensen oprotten als het ze hier niet bevalt hoor, maar mensen zijn doorgaans niet heel erg geneigd om huis en haard achter te laten.
En die illusie heb je serieus?quote:Op zondag 5 april 2015 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er lijkt me niks op tegen dat Dewinter de bewustwording en daarmee wellicht ook de bereidheid bij de doelgroep in kwestie een beetje vergroot.
Dat is net als denken dat werknemers op de Zuid-As opeens salarissen en bonussen gaan inleveren als de SP er gaat flyeren.quote:
Was er niet een historische les ?quote:Op zondag 5 april 2015 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er lijkt me niks op tegen dat Dewinter de bewustwording en daarmee wellicht ook de bereidheid bij de doelgroep in kwestie een beetje vergroot.
Een van de betere posts die ik op FOK gelezen heb de laatste jaren.quote:Op zondag 5 april 2015 23:24 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Tja, sorry... maar ik ben persoonlijk van mening dat men deze keer gelijk heeft, en de vorige keer toch wat minder.
Aan de andere kant: joden en moslims verschillen niet eens zo erg, zeker niet inhoudelijk m.b.t. het geloof. Ook in het Jodendom vind je zo'n sterke minachting richting niet-joden. Al heet het daar 'Goyim' en in de Koran 'Kafir/Kufaar'. Misschien kun je de Islamitische wereld ergens best een beetje zien als hoe de Joodse wereld eruit had gezien als het Jodendom de capaciteit had van 1,7 miljard volgelingen in plaats van de ca. 17 miljoen die het nu heeft. Oftewel: het jodendom is in aantal te klein (100x kleiner) om voor echt gevaar te zorgen. Los van het feit dat het Jodendom tegelijk met het Christendom door een proces van Verlichting is gegaan, en de Islam dat nooit heeft gekend.
De Joodse cultuur is vandaag de dag in ieder geval stukken minder barbaars en beestachtig. Gewoon erg goed vergelijkbaar met de huidige Christelijke wereld.
-
Tja, ik ben daar niet zo van eigenlijk. Maar soms lijkt het er wel akelig veel op.quote:Op zondag 5 april 2015 23:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die brief zou alleen nooit hebben bestaan.
Find it out yourselfquote:Op zondag 5 april 2015 23:51 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Tja, ik ben daar niet zo van eigenlijk. Maar soms lijkt het er wel akelig veel op.
Maar goed, die theorieën zijn ook meer met de kennis van nu tot stand gekomen als je het mij vraagt.
Ik zal het vast niet mogen zeggen van het PC-deel van onze medefokkers, ik vind het geweldige humor en het is ook nog eens een bijzonder effectieve manier om de boodschap over te brengen.quote:
Rutte speelt het politieke spel uitstekend maar is op de lange termijn toch een keer door z'n kruit heen en niet geloofwaardig meer.quote:Op maandag 6 april 2015 00:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vond Ruttes populisme met "ik hoop dat ze worden doodgeschoten" ook behoorlijk triest. Dat was de zoveelste keer dat Mark Rutte als volksmenner fungeerde. Bij de verkiezingen maakte hij het ook nogal bont met die 1000 Euro voor de hardewerkende Nederlander, de leugens bij het RTL-debat (waar Roemer op wees, Frits Wester nam zijn vriendje Rutte in bescherming).
Dat dacht ik jaren geleden al maar de VVD-kiezers blijken het prima te vinden. Wat dat zegt over die kiezers daar wil ik niet eens aan denken.quote:Op maandag 6 april 2015 00:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Rutte speelt het politieke spel uitstekend maar is op de lange termijn toch een keer door z'n kruit heen en niet geloofwaardig meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |