Ik ben blij dat ik je blij heb kunnen maken.quote:Op zondag 5 april 2015 13:55 schreef seto het volgende:
al die posts waren interessanter dan openingstijden snakey, goed zo
quote:
Ow nee? Raar.quote:Op zondag 5 april 2015 14:09 schreef Beach het volgende:
[..]
werkt niet
wat voor een schema is het dan?
quote:
quote:
wat snakey zegt dusquote:Op zondag 5 april 2015 14:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Krijgen we zo weer een post dat hij geen DM of PM hoeft natuurlijk....
Schildklierproblemen en de massa die claimt er last van te hebben zonder ooit een arts te hebben gezien....Breek me er de bek niet over openquote:Op zondag 5 april 2015 14:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of zij claimen dat het genetisch is maar op familiefoto's van vijftig jaar geleden is geen hambeast te zien
Ik ben de hele zomer in NL, alsof je daar ooit zonder shirt op het strand kan lopen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wil je niet droog worden voor de zomer? of zit je aan de anabolen?
Ze adverteren hier opde engelse zender op de radio met vet bevriezen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:20 schreef seto het volgende:
snakey heeft zoveel money hij neemt gewoon liposuctie
Krijg je daar ook mooie pecs van?quote:
Damn. Fatties plsquote:Op zondag 5 april 2015 14:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze adverteren hier opde engelse zender op de radio met vet bevriezen.Nog nooit van gehoord. Ik kan me alleen maar voorstellen dat ze dan een laag vet bevriezen en die er dan met hamer en bijtel aftikken.
lol twee man door autos aangeredenquote:Op zondag 5 april 2015 18:53 schreef kaasplankje het volgende:
ja laatste uurtje wel man moest naar me schoonmoeder
ja heb net gezien man wat een klapjostie die chauffeurquote:
kk homoquote:Op zondag 5 april 2015 19:53 schreef seto het volgende:
kom dat in mijn gezicht zeggen als ik op mijn fixie rijd dan
Dat is geen fisheye lens, dat is een heel matig filter wat er over heen gegooid is. Vast Iphonequote:Op zondag 5 april 2015 20:03 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
lekker wedstrijdje wie het langst stil kan blijven staan op zijn fiets
fisheye voor extra hipster punten
lol echt voor schut ditquote:Op zondag 5 april 2015 20:03 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
lekker wedstrijdje wie het langst stil kan blijven staan op zijn fiets
fisheye voor extra hipster punten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe snel tan je in normale zon?quote:Op zondag 5 april 2015 21:39 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik nu ga zonnenbankkuur doe he
ben ik dan nog op tijd om lekker zomers tintje te hebben begin juni?
of kan ik nog een maandje wachten
moet je ook aan de cremetjes ofzo? zodat je huid ni uitdroogrt?
ik wil ni zo'n uitgdroge harses hebben
en hoevaak moet je zonnebanken om je gewenste tintje te onderhouden?
quote:Op zondag 5 april 2015 21:39 schreef Deuce92 het volgende:
Hoe was jullie uitstapje naar Ikea? Nog iets leuks gekocht?ja was leuk, mooie nieuwe tafel gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |