Lucky you...quote:Op donderdag 9 april 2015 14:01 schreef Worteltjestaart het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan weekend(ja ik ben op vrijdag vrij
).
Nadeel: knie speelt weer es op. Auw
Tja, luxe paarden en werkpaardenquote:
morgen rokjesdag! mooi korte rokjes spotten op het fietsje zekerquote:Op donderdag 9 april 2015 14:27 schreef kanovinnie het volgende:
Morgen vrij![]()
Ik denk dat ik een visje in Den Helder ga halen.
Ik doe toch maar gewoon een broek aan denk ik.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:37 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
morgen rokjesdag! mooi korte rokjes spotten op het fietsje zeker
quote:Op donderdag 9 april 2015 14:37 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
morgen rokjesdag! mooi korte rokjes spotten op het fietsje zeker
hehe collega's beetje jaloers maken #iloveitquote:Op donderdag 9 april 2015 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
En foto's maken die ik doorstuur naar m'n collega's
Thanks! erg moeilijk om te fotograferen maar aardig geslaagd wat mij betreftquote:Op donderdag 9 april 2015 14:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ook leuk
Mooie foto's van het intieme concert btw
wat mij betreft ook, te zien aan 1 van de vind ik leuksquote:Op donderdag 9 april 2015 14:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Thanks! erg moeilijk om te fotograferen maar aardig geslaagd wat mij betreft
Ik ben altijd om ~4 uur klaarquote:Op donderdag 9 april 2015 14:57 schreef spreading het volgende:
Pff morgen gewoon werken hier. Wel om 4 uur klaar, dat scheelt dan weer
We wachten op de foto's DA.
Om 5 is ook geen straf hoor. Alleen op vrijdag is een uurtje eerder klaar altijd extra lekker!quote:
Klaar. Ik moet alleen nog een handtekening zetten, maar ze moeten even een regel in het contract aanpassen zodat ik mijn eigen zaak kan aanhouden.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:14 schreef Puala het volgende:
Tsja keuzes MerlijnHoe gaan je onderhandelingen?
quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Klaar. Ik moet alleen nog een handtekening zetten, maar ze moeten even een regel in het contract aanpassen zodat ik mijn eigen zaak kan aanhouden.
Jup. En ik doe het werk nu ook alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |