Vanmiddag word het hier weer bewolkt.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:43 schreef Ener-G het volgende:
Whoo rokjesdag vandaag? Wat een weer! Jammer genoeg zit ik de hele dag op kantoor..
Alleen dan nog uitleggen dat deze drie factoren elkaar beïnvloeden...quote:Op donderdag 9 april 2015 13:46 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Wellicht handig om aan iemand uit te leggen...
Tegen de tijd dat ze dit doorhebben, moeten ze ook dat wel snappenquote:Op donderdag 9 april 2015 13:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Alleen dan nog uitleggen dat deze drie factoren elkaar beïnvloeden...
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:53 schreef Merlijn het volgende:
Tegen de tijd dat ze dit doorhebben, moeten ze ook dat wel snappen
Lucky you...quote:Op donderdag 9 april 2015 14:01 schreef Worteltjestaart het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan weekend(ja ik ben op vrijdag vrij
).
Nadeel: knie speelt weer es op. Auw
Tja, luxe paarden en werkpaardenquote:
morgen rokjesdag! mooi korte rokjes spotten op het fietsje zekerquote:Op donderdag 9 april 2015 14:27 schreef kanovinnie het volgende:
Morgen vrij![]()
Ik denk dat ik een visje in Den Helder ga halen.
Ik doe toch maar gewoon een broek aan denk ik.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:37 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
morgen rokjesdag! mooi korte rokjes spotten op het fietsje zeker
quote:Op donderdag 9 april 2015 14:37 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
morgen rokjesdag! mooi korte rokjes spotten op het fietsje zeker
hehe collega's beetje jaloers maken #iloveitquote:Op donderdag 9 april 2015 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
En foto's maken die ik doorstuur naar m'n collega's
Thanks! erg moeilijk om te fotograferen maar aardig geslaagd wat mij betreftquote:Op donderdag 9 april 2015 14:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ook leuk
Mooie foto's van het intieme concert btw
wat mij betreft ook, te zien aan 1 van de vind ik leuksquote:Op donderdag 9 april 2015 14:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Thanks! erg moeilijk om te fotograferen maar aardig geslaagd wat mij betreft
Ik ben altijd om ~4 uur klaarquote:Op donderdag 9 april 2015 14:57 schreef spreading het volgende:
Pff morgen gewoon werken hier. Wel om 4 uur klaar, dat scheelt dan weer
We wachten op de foto's DA.
Om 5 is ook geen straf hoor. Alleen op vrijdag is een uurtje eerder klaar altijd extra lekker!quote:
Klaar. Ik moet alleen nog een handtekening zetten, maar ze moeten even een regel in het contract aanpassen zodat ik mijn eigen zaak kan aanhouden.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:14 schreef Puala het volgende:
Tsja keuzes MerlijnHoe gaan je onderhandelingen?
quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Klaar. Ik moet alleen nog een handtekening zetten, maar ze moeten even een regel in het contract aanpassen zodat ik mijn eigen zaak kan aanhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |