WHUT....quote:Op woensdag 15 april 2015 10:46 schreef Houtenbeen het volgende:
Klopp vertrekt bij Dortmundtwitter:BILD_Bundesliga twitterde op woensdag 15-04-2015 om 10:43:24+++ EIL +++ Der nächste Hammer: @BVB-Trainer #Klopp bittet um Auflösung seines Vertrags! http://t.co/5PxdiCWfi7 http://t.co/Z8jZpVw5Oi reageer retweet
Thomas Tuchel lijkt opvolger te wordentwitter:SkySportNewsHD twitterde op woensdag 15-04-2015 om 11:08:15Klopp-Abgang? Um 13:30 Uhr gibt's eine Pressekonferenz bei Borussia Dortmund. Wir sind live vor Ort. #ssnhd http://t.co/WVpjwvpoZA reageer retweet
Aan hem moest ik ook meteen denkenquote:Op woensdag 15 april 2015 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Thomas Tuchel lijkt opvolger te wordentwitter:SkySportNewsHD twitterde op woensdag 15-04-2015 om 11:08:15Klopp-Abgang? Um 13:30 Uhr gibt's eine Pressekonferenz bei Borussia Dortmund. Wir sind live vor Ort. #ssnhd http://t.co/WVpjwvpoZA reageer retweet
Inderdaad was dat lang de houding en de directie van BVB zou hem vermoedelijk niet snel ontslaan... maar ergens denk ik toch dat dit beter is.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WHUT....
Dacht echt dat die man zijn hele leven daar ging trainen.
rip de echte clubs zoals Kaiserslautern , HSV etcquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:32 schreef hafcfan het volgende:
En dan komt er weer zo'n pauper auto club in. Dan heb je straks: Leverkussen, Wolfsburg, Inglostad, Hoffenheim en miss ook nog Red BullWalgelijk gewoon.
Erg slecht beleid idd, Kijk alleen eens naar de trainerswissels.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:28 schreef XL het volgende:
Als er een club degradatie verdiend is het wel HSV. Jarenlang wanbeleid en de meest genante clubpolitiek in de laatste jaren. Dit jaar eindelijk en terecht weg.
Iedere trainer die er in stapt bij Hamburg is gedoemd te mislukken.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erg slecht beleid idd, Kijk alleen eens naar de trainerswissels.
Parma?quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:13 schreef tong80 het volgende:
Bij geen enkele voetbalclub in Europa is de chaos groter.
Je krijgt een waardeloze overbetaalde oude selectie en een bestuur met interne ruzie. Als klap op de vuurpijl geen budget, omdat ze van het beetje geld dat er is voor ongeveer 7 ontslagen trainers de ontslagvergoeding moeten betalen. In je stadion gaat het slecht omdat je 51 jaar alleen successupporters had, die alleen op de helft van de tegenstander kunnen zingen. Alle ingredienten voor Oberliga Nordquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedere trainer die er in stapt bij Hamburg is gedoemd te mislukken.
Plek 7 is heel dichtbij. Benieuwd wat Schalke en (vooral) Augsburg gaan doen.quote:
Clubs met 1 of minder dan 1 vulploegleiders met megafoonquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:24 schreef Grifte het volgende:
Zijn er eigenlijk nog Duitse profclubs zonder zo'n mini-führer met een megafoon die het publiek vertelt wat ze moeten doen? Kijk de laatste maanden weer eens wat Sportschau, maar je ziet bij elke blik op het publiek wel zo'n idioot in beeld.
Ingolstadt doet me niet veel, maar Kaiserslautern terug is wel leuk. Laat het verder maar bij twee promoties blijven. En dan HSV en Paderborn er uit.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:07 schreef de_boswachter het volgende:
Wie hopen jullie dat gaan degraderen / play-offs ?
16. SC Freiburg -> Te groot voor het servet, te klein voo het tafellaken.
17. Paderborn -> Braunschweig, OK. Paderborn is niks voor de BL. Een jaar s lang genoeg.
18. Hamburger SV -> Want arrogante kutclub.
Qua promotie;
Ingolstadt lijkt al zo goed als zeker. Dankzij Audi kan deze keine club de stap gaan maken. Beetje jammer, want je krijg alleen maar commerciele gedrochten in de BL op de lange termijn. Red Bull haalt het niet, maar die zullen er volgend jaar wel komen.
Daarnaast uiteraard Kaiserslautern. Prachtige club met een prachtig stadion. Als goede 3e mag Karlsruhe het gaan proberen.
Ik hoop vooral dat Darmstadt gaat promoveren. Die komen van heel ver terug en die gun ik het het meeste. De playoff wedstrijden van vorig seizoen (tegen Bielefeld) waardoor ze promoveerden naar de tweede Liga waren de meest waanzinnige wedstrijden die ik in lange tijd had gezien.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:07 schreef de_boswachter het volgende:
Wie hopen jullie dat gaan degraderen / play-offs ?
16. SC Freiburg -> Te groot voor het servet, te klein voo het tafellaken.
17. Paderborn -> Braunschweig, OK. Paderborn is niks voor de BL. Een jaar s lang genoeg.
18. Hamburger SV -> Want arrogante kutclub.
Qua promotie;
Ingolstadt lijkt al zo goed als zeker. Dankzij Audi kan deze keine club de stap gaan maken. Beetje jammer, want je krijg alleen maar commerciele gedrochten in de BL op de lange termijn. Red Bull haalt het niet, maar die zullen er volgend jaar wel komen.
Daarnaast uiteraard Kaiserslautern. Prachtige club met een prachtig stadion. Als goede 3e mag Karlsruhe het gaan proberen.
Geen idee eigenlijk wat zijn toekomst is. Zijn imago is erg goed, dus bij eventuele degradatie zou Mainz idd een prima optie zijn. Voor beide kanten eigenlijk wel een logische keuze.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:42 schreef de_boswachter het volgende:
Breitenreiter zal toch wel na dit seizoen weg zijn, niet?
Mainz niets voor hem?
En terecht.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
XL had ik al gezegd dat ik een maand geleden bij Kaiserslautern ben geweest?
Ben tot helemaal bovenin geklommen, wat een stadion. Echt te vet gewoon. Ben een beetje verliefd geworden op die club
Ik kan je een hotel wat zo ongeveer aan het stadion ligt aanbevelen. Ik keek vanuit mijn hotelkamer uit op het stadionquote:Op woensdag 22 april 2015 11:01 schreef XL het volgende:
Kaiserlautern staat voor mij op het wensenlijstje. Gaat niet lang meer duren.
Heb pas iemand leren kennen die uit de regio komt en nu naar hier (omg. gladbach) verhuisd is. Die gaat mooi alles voor mij regelen.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan je een hotel wat zo ongeveer aan het stadion ligt aanbevelen. Ik keek vanuit mijn hotelkamer uit op het stadion
FWIET WIEWWWWWquote:Op woensdag 22 april 2015 11:13 schreef XL het volgende:
[..]
Heb pas iemand leren kennen die uit de regio komt en nu naar hier (omg. gladbach) verhuisd is. Die gaat mooi alles voor mij regelen.![]()
Dat begrijpt hij zelfs al (gedeeltelijk)
Zijn dochter zit bij mijn dochter op babygymquote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 11:17 schreef XL het volgende:
[..]
Zijn dochter zit bij mijn dochter op babygym
Gevalletje Deisler die jongenquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:47 schreef Kingstown het volgende:
Badstuber wederom geblesseerd en valt naar verwachting 3-4 maanden uit. Wel erg sneu voor die jongen na het vele blessureleed wat hij net achter de rug heeft en weer op weg leek naar zijn oude vorm.
Overigens blijkt dat Dormund zich verzekert heeft tegen het niet behalen van de CL.![]()
Daardoor valt de financiële schade nog mee, hoewel de hoogte van de verzekering niet bekend is gemaakt.
Die was toch wel bekend?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:47 schreef Kingstown het volgende:
hoewel de hoogte van de verzekering niet bekend is gemaakt.
Dat zullen ze ook wel denk ik. Stuttgart speelt ook thuis tegen Freiburg, gaan denk ik ook winnen dus uiteindelijk hebben ze dan niks aan een overwinningquote:Op zaterdag 25 april 2015 15:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
2x zelfs.. jammer.. vind het wel tijd worden dat die club er uit vliegt na jaren wanbeleid
Gundogan hummels reus Dan mis ik er nog 1quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geniet nog maar even van dit elftal van Dortmund want volgend jaar zijn er denk ik 3/4 belangrijke spelers weg
Volgens mij was er ook interesse in Aubemayang. Maar daar heb ik even geen bron meer van.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gundogan hummels reus Dan mis ik er nog 1
Dan kan Paderborn zich op gaan maken voor directe degradatie. Als Stuttgart en Hamburg weten te winnen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Huubje Stevens gaat ook goed.
2-0 tegen Freiburg.
Die mis je nietquote:Op zaterdag 25 april 2015 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook interesse in Aubemayang. Maar daar heb ik even geen bron meer van.
Daar ben ik het niet mee eens Powergod.quote:
Blaffende honden bijten niet .quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens Powergod.
Heeft veel snelheid en dreiging voorin. Heeft wel even geduurd, dat wel. Maar vind hem laatste tijd wel belangrijk voor het team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |