abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151802504
De voorsprong voor Dortmund. 1-0 tegen Paderborn.

En 2-0.

Plek 5/6 komt (weer) in zicht

[ Bericht 37% gewijzigd door Ajacied422 op 18-04-2015 16:43:31 ]
pi_151803526
0-2 Bayern.
sig verwijderd door FA
pi_151803527
Alsnog de 0-2 voor Bayern bij Hoffenheim

Eigen goal, dat wel. Een wonder dat het 0-2 zal bijven.
pi_151803878
Dortmund gewonnen _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_151804975
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dortmund gewonnen _O_
Plek 7 is heel dichtbij. Benieuwd wat Schalke en (vooral) Augsburg gaan doen.
Wanneer Augsburg wint, dan zal het mss nog via die rare omweg gaan moeten om Europees voetbal te halen.
  zaterdag 18 april 2015 @ 19:24:59 #256
357045 Grifte
Feijenoord
pi_151806232
Zijn er eigenlijk nog Duitse profclubs zonder zo'n mini-führer met een megafoon die het publiek vertelt wat ze moeten doen? Kijk de laatste maanden weer eens wat Sportschau, maar je ziet bij elke blik op het publiek wel zo'n idioot in beeld.
  zaterdag 18 april 2015 @ 20:50:20 #257
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_151808651
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 april 2015 19:24 schreef Grifte het volgende:
Zijn er eigenlijk nog Duitse profclubs zonder zo'n mini-führer met een megafoon die het publiek vertelt wat ze moeten doen? Kijk de laatste maanden weer eens wat Sportschau, maar je ziet bij elke blik op het publiek wel zo'n idioot in beeld.
Clubs met 1 of minder dan 1 vulploegleiders met megafoon :')

De maatstaf is tegenwoordig 2 per sfeervak + meerdere rang2 megafonen voor de rustigere vakkeb.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 19 april 2015 @ 14:00:28 #258
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_151823268
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Wicky15 op 19-04-2015 14:00:39 ]
pi_151825141
Zoals verwacht wordt Tuchel volgend seizoen de opvolger van Klopp bij Dortmund.
  zondag 19 april 2015 @ 15:32:55 #260
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_151826085
Mooie potjes vandaag in de Bundesliga. Maar ik ga toch voor de FA Cup :P
  zondag 19 april 2015 @ 18:41:22 #261
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_151833052
0-1 Schalke.
sig verwijderd door FA
  zondag 19 april 2015 @ 19:22:16 #262
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_151834512
Het wordt uiteindelijk 1-1.
sig verwijderd door FA
pi_151915122
Schalke is de laatste tijd weer aardig op dreef moet ik zeggen, Net zo als Dortmund. HSV blijft echt een zorgenkindje...
pi_151916214
Wie hopen jullie dat gaan degraderen / play-offs ?

16. SC Freiburg -> Te groot voor het servet, te klein voo het tafellaken.
17. Paderborn -> Braunschweig, OK. Paderborn is niks voor de BL. Een jaar s lang genoeg.
18. Hamburger SV -> Want arrogante kutclub.

Qua promotie;

Ingolstadt lijkt al zo goed als zeker. Dankzij Audi kan deze keine club de stap gaan maken. Beetje jammer, want je krijg alleen maar commerciele gedrochten in de BL op de lange termijn. Red Bull haalt het niet, maar die zullen er volgend jaar wel komen.
Daarnaast uiteraard Kaiserslautern. Prachtige club met een prachtig stadion. Als goede 3e mag Karlsruhe het gaan proberen.
U MAD?
  woensdag 22 april 2015 @ 10:17:03 #265
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_151916441
quote:
3s.gif Op woensdag 22 april 2015 10:07 schreef de_boswachter het volgende:

17. Paderborn -> Braunschweig, OK. Paderborn is niks voor de BL. Een jaar s lang genoeg.

Qua promotie;

Ingolstadt lijkt al zo goed als zeker. Dankzij Audi kan deze keine club de stap gaan maken. Beetje jammer, want je krijg alleen maar commerciele gedrochten in de BL op de lange termijn. Red Bull haalt het niet, maar die zullen er volgend jaar wel komen.
Daarnaast uiteraard Kaiserslautern. Prachtige club met een prachtig stadion. Als goede 3e mag Karlsruhe het gaan proberen.

Ingolstadt doet me niet veel, maar Kaiserslautern terug is wel leuk. Laat het verder maar bij twee promoties blijven. En dan HSV en Paderborn er uit.
pi_151916963
quote:
3s.gif Op woensdag 22 april 2015 10:07 schreef de_boswachter het volgende:

Qua promotie;

Ik hoop vooral dat Darmstadt gaat promoveren. Die komen van heel ver terug en die gun ik het het meeste. De playoff wedstrijden van vorig seizoen (tegen Bielefeld) waardoor ze promoveerden naar de tweede Liga waren de meest waanzinnige wedstrijden die ik in lange tijd had gezien.

Thuis 1-3 verliezen, daarna uit met 1-3 winnen en na de tussentijdse 2-3 alsnog de beslissende 2-4 maken in de blessuretijd van de verlenging. Puntje van stoel wedstrijden met veel emotie. Cultheld Stroh-Engel wil ik ook wel eens op het hoogste niveau zien acteren.

Ingolstadt heb ik niets mee, maar is al zo goed als zeker. De derde plaats voor p/d wedstrijden gun ik zowel Kaiserslautern als Karlsruhe. Overigens is het onderin ook retespannend en zie je ook daar opeens veel clubs punten pakken. Mocht 1860 degraderen, dan zou ik dat echt vervelend vinden. De teloorgang na het vertrek van Wildmoser is erg groot. Mijn hart ligt veel meer bij blauw als bij rood in München.

Degradatie uit de BL is lastiger. Ik hou wel van records, dus dino HSV mag er van mij wel inblijven. Het liefste zie ik Hertha degraderen, maar die zijn al zo goed als zeker, dus dan maar Hannover en Freiburg . Paderborn voor de p/d wedstrijden. Vind het wel een sympathieke club en Breitenreiter wel een hele leuke trainer.
pi_151917075
Breitenreiter zal toch wel na dit seizoen weg zijn, niet?
Mainz niets voor hem?
U MAD?
  woensdag 22 april 2015 @ 10:45:17 #268
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_151917148
Hamburg en Paderborn abstieg

- Hamburg mag zichzelf gaan ontdekken. Moet eigenlijk de hele staf, directie en selectie op straat zetten en opnieuw beginnen. Lijkt me de snelste weg om daar alles te repareren. Waarschijnlijker scenario: ze investeren nog een keer geld wat er niet meer zal zijn in de 2. Bundesliga om direct terug te komen, krijgen nog een keer de deksel op de neus en mogen over een paar jaar in de regional liga gaan spelen.

- Paderborn. Sympathieke club, veel te klein en bij lange niet goed genoeg. Ze gaan nu terug naar waar ze thuis horen en hopelijk gooien ze die lelijke dubbele viererkette er weer uit. Afbraakvoetbal, maar begrijpelijk dat ze het proberen na het succes van Argentinie en het uitzichtloze perspectief in de Bundesliga begin dit jaar.

Relegation: Stuttgart, omdat ze de meeste kans hebben het via de Relegation te redden. Hannover zou eigenlijk dezelfde kans als Hamburg verdienen, maar heb ze toch liever in de Bundesliga dan Darmstadt, Braunschweig, Karlsruhe.

Voor promotie:

Ingolstadt: Helaas, maar niks aan te doen. Hoop dat Audi de portemonnee niet verder opendoet en we Ingolstadt gauw weer kwijt zijn. Gelukkig rommelt het ook binnen Volkswagen, misschien gaan ze het Wolfsburg-model voor Ingolstadt nog een keer kritisch bekijken.

Kaiserslautern: Welkom terug _O_

Relegation: Het liefste toch RB Leipzig. Prachtig stadion, Oost Duitsland terug. Geen traditie, maar op lange termijn toch niet tegen te houden, dus laat ze er maar alvast in. Vind zelf die traditie ook niet zo belangrijk. In de club zitten meer dan bij Wolfsburg, Hoffenheim echte voetbalmensen en het schijnt dat de commerciele uitbuiting van het merk niet zo zeer in het dagje uit 'voetbalstadion' te merken is. Gewoon down to earth braadworst voor goede prijzen in Leipzig.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_151917253
quote:
3s.gif Op woensdag 22 april 2015 10:42 schreef de_boswachter het volgende:
Breitenreiter zal toch wel na dit seizoen weg zijn, niet?
Mainz niets voor hem?
Geen idee eigenlijk wat zijn toekomst is. Zijn imago is erg goed, dus bij eventuele degradatie zou Mainz idd een prima optie zijn. Voor beide kanten eigenlijk wel een logische keuze.
pi_151917317
XL had ik al gezegd dat ik een maand geleden bij Kaiserslautern ben geweest _O_ ?
Ben tot helemaal bovenin geklommen, wat een stadion. Echt te vet gewoon. Ben een beetje verliefd geworden op die club :@
U MAD?
  woensdag 22 april 2015 @ 10:58:46 #271
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_151917484
quote:
3s.gif Op woensdag 22 april 2015 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
XL had ik al gezegd dat ik een maand geleden bij Kaiserslautern ben geweest _O_ ?
Ben tot helemaal bovenin geklommen, wat een stadion. Echt te vet gewoon. Ben een beetje verliefd geworden op die club :@
En terecht.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  woensdag 22 april 2015 @ 11:01:42 #272
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_151917549
Kaiserlautern staat voor mij op het wensenlijstje. Gaat niet lang meer duren.
  woensdag 22 april 2015 @ 11:03:35 #273
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_151917611
Je kunt als je naar FCK gaat ook de hele weinstraße afrijden om overal de hipste rode wijn op te pikken. Rode wijn uit de Pfalz gaat het helemaal worden jongens!
pi_151917798
quote:
99s.gif Op woensdag 22 april 2015 11:01 schreef XL het volgende:
Kaiserlautern staat voor mij op het wensenlijstje. Gaat niet lang meer duren.
Ik kan je een hotel wat zo ongeveer aan het stadion ligt aanbevelen. Ik keek vanuit mijn hotelkamer uit op het stadion :)
U MAD?
  woensdag 22 april 2015 @ 11:13:46 #275
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_151917865
quote:
3s.gif Op woensdag 22 april 2015 11:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik kan je een hotel wat zo ongeveer aan het stadion ligt aanbevelen. Ik keek vanuit mijn hotelkamer uit op het stadion :)
Heb pas iemand leren kennen die uit de regio komt en nu naar hier (omg. gladbach) verhuisd is. Die gaat mooi alles voor mij regelen. *)

Dat begrijpt hij zelfs al (gedeeltelijk)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')