Wanneer komen ze naar je eiland?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:23 schreef sacha het volgende:
ik word er emotioneel van, straks ga ik nog iemand de liefde verklaren
oooh, voel de liefdequote:Op zaterdag 4 april 2015 23:23 schreef sacha het volgende:
ik word er emotioneel van, straks ga ik nog iemand de liefde verklaren
nee, zo hip ben ik niet, gewoon ipad op volume 1quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker dromen straks... Luister je wel met headset?
OK ... Vroeg het me gewoon ff afquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, zo hip ben ik niet, gewoon ipad op volume 1
Ik gebruik ze ook niet... Ik woon alleen dus met niemand rekening te houden ... Daarnaast ben ik ook niet iemand die continu muziek luistert...quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan headsets, daarom gebruik ik mijn mp3-speler ook nooit meer
ook als ik niet alleen zou wonen dan zou ik nog geen headset gebruiken. Op straat hoef ik geen muziek te horen, verder thuis meestal wel en uiteraard ook in de auto, daar kan ik haast niet zonder muziek.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik gebruik ze ook niet... Ik woon alleen dus met niemand rekening te houden ... Daarnaast ben ik ook niet iemand die continu muziek luistert...
En op bezoek als loge ook natuurlijkquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ook als ik niet alleen zou wonen dan zou ik nog geen headset gebruiken. Op straat hoef ik geen muziek te horen, verder thuis meestal wel en uiteraard ook in de auto, daar kan ik haast niet zonder muziek.
ik kon prima zonder, ook op vakantie eigenlijk nooit meer muziek mee, maar zo met ipad in bed is wel fijn, beetje zoals thuisquote:
Ik zit al de hele tijd op het puntje van mijn stoel te wachten op het verhaal.quote:
Snap ik ook... Maar tegenwoordig heb je bijna overal wifi in het buitenland... dus streamen kan overal.. Maar soms ff zonder moet ook kunnenquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kon prima zonder, ook op vakantie eigenlijk nooit meer muziek mee, maar zo met ipad in bed is wel fijn, beetje zoals thuis
Het blijft stilquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd op het puntje van mijn stoel te wachten op het verhaal.
mijn ipad gaat niet mee op vakantiequote:Op zondag 5 april 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Snap ik ook... Maar tegenwoordig heb je bijna overal wifi in het buitenland... dus streamen kan overal.. Maar soms ff zonder moet ook kunnen
Dan viel het weekje ook wel mee, anders wil je dat zeker kwijt.quote:
Ben je 1 van de weinigen volgens mij,,,, OK ik heb geen Ipad,,, dus de mijne ook niet...quote:Op zondag 5 april 2015 00:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn ipad gaat niet mee op vakantie
Als nieuwkomer zeker... Een goede binnenkomer...quote:Op zondag 5 april 2015 00:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan viel het weekje ook wel mee, anders wil je dat zeker kwijt.
Een smeuīg verhaal gaat er altijd wel in.quote:Op zondag 5 april 2015 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Als nieuwkomer zeker... Een goede binnenkomer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |