nee, ik logeer bij haarquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh... jij ligt in het logeerbed en je vriendin mag in jouw bed?
Is je logeerbed zo slecht?
O dank u voor deze info, ik was er van uit gegaan, dat ze een vriendin op bezoek had. Vraag me niet waarom.quote:
ik ben hier een paar dagen ondergedoken, thuis zag ik het even niet zitten, te veel lege dagen achter elkaarquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O dank u voor deze info, ik was er van uit gegaan, dat ze een vriendin op bezoek had. Vraag me niet waarom.
morgen weer graven want vrij dus tuindag!quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Graven is altijd nog leuker dan dempen.
Gezellig toch bij je vriendin, maar wel leuke dingen gaan doen hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben hier een paar dagen ondergedoken, thuis zag ik het even niet zitten, te veel lege dagen achter elkaar
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:56 schreef sacha het volgende:
[..]
morgen weer graven want vrij dus tuindag!
Bofkont!quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:56 schreef sacha het volgende:
[..]
morgen weer graven want vrij dus tuindag!
ja, we zijn bij de pizzeria geweest en toen heb ik haar overgehaald om in een cafe te gaan zitten. Morgen gaan we in elk geval naar het bluesfestival in Ede, ik heb besloten dat we dat gewoon gaan doen, dus ze heeft niks meer te willen. Nah, ze reageerde meteen positief.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig toch bij je vriendin, maar wel leuke dingen gaan doen hoor.
Doe dan de groeten aan Piet.. Die zal ook wel even komen buurten nu ie dit leestquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, we zijn bij de pizzeria geweest en toen heb ik haar overgehaald om in een cafe te gaan zitten. Morgen gaan we in elk geval naar het bluesfestival in Ede, ik heb besloten dat we dat gewoon gaan doen, dus ze heeft niks meer te willen. Nah, ze reageerde meteen positief.
Goed van je, leuke dingen doen verzet je gedachten en laat het leven verder gaan en misschien heeft je vriendin gewoon een zetje nodig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, we zijn bij de pizzeria geweest en toen heb ik haar overgehaald om in een cafe te gaan zitten. Morgen gaan we in elk geval naar het bluesfestival in Ede, ik heb besloten dat we dat gewoon gaan doen, dus ze heeft niks meer te willen. Nah, ze reageerde meteen positief.
het helpt geen flikker hoor, de afleiding, maar ik weet dat het moetquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed van je, leuke dingen doen verzet je gedachten en laat het leven verder gaan en misschien heeft je vriendin gewoon een zetje nodig.
Het helpt wel, maar dat weet je nu nog nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het helpt geen flikker hoor, de afleiding, maar ik weet dat het moet
het voelt niet echt alsof het leuk is. Niet dat ik er sjaggo bij zit bij de pizzeria of in het cafe, maar het gevoel klopt totaal niet. Ik wil ergens zijn waar ik niet kan zijn en dat gevoel overheerst en het kost moeite om niet als een zombie door te strompelen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het helpt wel, maar dat weet je nu nog niet
Ik heb momenteel genoeg drama, maar leuke dingen doen is voor mij echt wel een afleiding, maar ik denk dat dat niet bij iedereen zo werkt.
Dit gaat over die onmogelijke liefde? Als die liefde echt zo onmogelijk is zal je jezelf een schop onder je kont moeten geven.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het voelt niet echt alsof het leuk is. Niet dat ik er sjaggo bij zit bij de pizzeria of in het cafe, maar het gevoel klopt totaal niet. Ik wil ergens zijn waar ik niet kan zijn en dat gevoel overheerst en het kost moeite om niet als een zombie door te strompelen.
Nu dan een liedje voor jouquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het voelt niet echt alsof het leuk is. Niet dat ik er sjaggo bij zit bij de pizzeria of in het cafe, maar het gevoel klopt totaal niet. Ik wil ergens zijn waar ik niet kan zijn en dat gevoel overheerst en het kost moeite om niet als een zombie door te strompelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |