Waar gaan jullie komend seizoen naar toe?quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup. We gaan al jaren samen op vakantie
waarschijnlijk alleen weekendje Duitsland. We hadden vage plannen voor Stockholm, maar dat schiet niet zo op. Verder doen we het met logeren over en weer en in elk geval een weekendje logeren bij familie van mij. Volgend najaar wel weer naar de Spaanse zon, elk jaar begon een beetje te vervelenquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar gaan jullie komend seizoen naar toe?
Ik ga niet slachten, maar er staat wel vlees op het menu.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden wat er vanavond op het menu staat
Spannend ... We horen het vannacht wel ....quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:48 schreef Doedezemaar het volgende:
We zijn eruit, we gaan nu naar Wageningen om te eten
dat denk ik ook welquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Spannend ... We horen het vannacht wel ....
Ik ken het station Ede-Wageningen en de omgeving bij de kazernes, maar of ik daar nou blij mee ben? Niet echt....Gelukkig ligt die tijd ver achter me.quote:
De eerste veteranen zullen zo langzamerhand ook wel binnendruppelen daar.quote:
Van over alles naar Hotel De Wereldquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste veteranen zullen zo langzamerhand ook wel binnendruppelen daar.
Het is al over een maand...
Ja ik overdrijf het een beetjequote:Op zaterdag 4 april 2015 18:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Valt wel mee, is aardig high tech opleiding tegenwoordig daar.
Haha, ik geloof je opsomming, behalve dat van de kerk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:01 schreef sacha het volgende:
zo, de paastakken zijn opgetuigd, de eieren geverfd en verstopt, de koelkast vol met Paas lekkernijen, nu naar de kerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |