En ook gewoon niet zo snugger van de mensen die niet meer durfdenquote:
Je verwacht het nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Een toestel van de Britse maatschappij Easyjet, dat afgelopen week vanuit Marokko naar Londen moest vertrekken, moest op de startbaan rechtsomkeer maken omdat een aantal passagiers zich "onveilig" voelden aan boord. Ze voelden zich bedreigd omdat er twee Arabische mannen aan boord waren.
Dat gaat lastig worden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Kosten verhalen op die schijtluizen. Mongolen.
Zijn in Marokko ook hun hotelkamer niet uitgeweest waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
Vanuit Marokko naar Londen vliegen en dan in je broek schijten omdat er een kleurling in het toestel zit.
Juist.
Dat ook nog jaquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
Vanuit Marokko naar Londen vliegen en dan in je broek schijten omdat er een kleurling in het toestel zit.
Juist.
Ze zaten waarschijnlijk in een 3-sterren All-In resort en kunnen nu tegen iedereen zeggen dat ze in Afrika geweest zijn!EINZ!quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:28 schreef OllieWilliams het volgende:
Zijn in Marokko ook hun hotelkamer niet uitgeweest waarschijnlijk.
Ja, maar dan kunnen ze niet zeggen dat ze in Afrika zijn geweest.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:32 schreef Leandra het volgende:
Waarom ga je in hemelsnaam naar Marokko als je al bang bent als er een Arabier achter je zit in het vliegtuig?
Ga dan lekker naar Brighton, daar hebben ze ook wel hotels met zicht op de pier.
Ja, dat is als ware Brit wel een beetje een ding natuurlijk....quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen ze niet zeggen dat ze in Afrika zijn geweest.
Zou je dat tijdens de Apartheid hebben gehad op binnenlandse vluchtenquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
Daarom hebben we ook vliegtuigmaatschappijen nodig voor enkel blanken, veiligheid voorop.
Nah, passagiers maakte niet uit, personeel was wel alleen blank.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zou je dat tijdens de Apartheid hebben gehad op binnenlandse vluchten
Totdat 'het'? Wat is 'het'?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
Ja sneu zeker allemaal. Totdat het ineens gebeurd in een toestel waar jullie inzitten.
Inderdaad. Ik moet er niet aan denken ooit met twee Arabieren in het vliegtuig te zitten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
Ja sneu zeker allemaal. Totdat het ineens gebeurd in een toestel waar jullie inzitten.
Nou meid, wat een ellendequote:Op zaterdag 4 april 2015 16:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
Totdat er 2 arabieren bij je in het vliegtuig zitten.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:30 schreef Richestorags het volgende:
Kosten verhalen op die twee Arabieren
Ik praat het niet goed maar ze hadden kunnen weten dat bij een EasyJet vlucht de passagiers zo zouden kunnen reageren.
Als ik niet met Arabieren in een vliegtuig wil zitten dan ga ik om te beginnen al niet naar Marokko.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
Niet zomaar baarden hè! Baarden die - -godsammebeware - een sms'je stuurt!quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:14 schreef niels0 het volgende:
Vanaf Marokko naar Europa vliegen en dan een probleem maken als er mensen met baarden in hetzelfde toestel zitten.
Alsof die salonjihadisten hun eigen leven op het spel gaan zettenquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zou het wel benauwd krijgen als deze mannen langs me komen zitten.
[ afbeelding ]
Wending: de Arabische mannen waren de piloten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Paniek om niks, de aanval van die Arabieren was toch niet gelukt. De recente vliegramp heeft wel laten zien dat de cockpitdeur ondoordringbaar is.
Zijn moslims ineens kleurlingen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
Juist.
Ja sorry ik had het eufemistischer kunnen verwoorden maar soms moet je gewoon hard zijn. Ik hoop dat die twee mannen snel de rekening krijgen.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:00 schreef penny-wise het volgende:
Niet willen vliegen om deze reden maar de piloot wel blindelings vertrouwen.....
algemeen bekent dat men via sms een bom laat afgaan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Paniek om niks, de aanval van die Arabieren was toch niet gelukt. De recente vliegramp heeft wel laten zien dat de cockpitdeur ondoordringbaar is.
Alle haatbaarden hebben ook uit de recente nieuwsberichten kunnen leren dat de lock er weer af gaat bij decompressie en dat er achter in het vliegtuig nog een bijl of koevoet verstopt ligt. Gaatje prikken in het plafond en de cockpit opent zich automatisch.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:51 schreef __Saviour__ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |