En ook gewoon niet zo snugger van de mensen die niet meer durfdenquote:
Je verwacht het nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Een toestel van de Britse maatschappij Easyjet, dat afgelopen week vanuit Marokko naar Londen moest vertrekken, moest op de startbaan rechtsomkeer maken omdat een aantal passagiers zich "onveilig" voelden aan boord. Ze voelden zich bedreigd omdat er twee Arabische mannen aan boord waren.
Dat gaat lastig worden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Kosten verhalen op die schijtluizen. Mongolen.
Zijn in Marokko ook hun hotelkamer niet uitgeweest waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
Vanuit Marokko naar Londen vliegen en dan in je broek schijten omdat er een kleurling in het toestel zit.
Juist.
Dat ook nog jaquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
Vanuit Marokko naar Londen vliegen en dan in je broek schijten omdat er een kleurling in het toestel zit.
Juist.
Ze zaten waarschijnlijk in een 3-sterren All-In resort en kunnen nu tegen iedereen zeggen dat ze in Afrika geweest zijn!EINZ!quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:28 schreef OllieWilliams het volgende:
Zijn in Marokko ook hun hotelkamer niet uitgeweest waarschijnlijk.
Ja, maar dan kunnen ze niet zeggen dat ze in Afrika zijn geweest.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:32 schreef Leandra het volgende:
Waarom ga je in hemelsnaam naar Marokko als je al bang bent als er een Arabier achter je zit in het vliegtuig?
Ga dan lekker naar Brighton, daar hebben ze ook wel hotels met zicht op de pier.
Ja, dat is als ware Brit wel een beetje een ding natuurlijk....quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen ze niet zeggen dat ze in Afrika zijn geweest.
Zou je dat tijdens de Apartheid hebben gehad op binnenlandse vluchtenquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
Daarom hebben we ook vliegtuigmaatschappijen nodig voor enkel blanken, veiligheid voorop.
Nah, passagiers maakte niet uit, personeel was wel alleen blank.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zou je dat tijdens de Apartheid hebben gehad op binnenlandse vluchten
Totdat 'het'? Wat is 'het'?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
Ja sneu zeker allemaal. Totdat het ineens gebeurd in een toestel waar jullie inzitten.
Inderdaad. Ik moet er niet aan denken ooit met twee Arabieren in het vliegtuig te zitten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
Ja sneu zeker allemaal. Totdat het ineens gebeurd in een toestel waar jullie inzitten.
Nou meid, wat een ellendequote:Op zaterdag 4 april 2015 16:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
Totdat er 2 arabieren bij je in het vliegtuig zitten.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:30 schreef Richestorags het volgende:
Kosten verhalen op die twee Arabieren
Ik praat het niet goed maar ze hadden kunnen weten dat bij een EasyJet vlucht de passagiers zo zouden kunnen reageren.
Als ik niet met Arabieren in een vliegtuig wil zitten dan ga ik om te beginnen al niet naar Marokko.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
Niet zomaar baarden hè! Baarden die - -godsammebeware - een sms'je stuurt!quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:14 schreef niels0 het volgende:
Vanaf Marokko naar Europa vliegen en dan een probleem maken als er mensen met baarden in hetzelfde toestel zitten.
Alsof die salonjihadisten hun eigen leven op het spel gaan zettenquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zou het wel benauwd krijgen als deze mannen langs me komen zitten.
[ afbeelding ]
Wending: de Arabische mannen waren de piloten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Paniek om niks, de aanval van die Arabieren was toch niet gelukt. De recente vliegramp heeft wel laten zien dat de cockpitdeur ondoordringbaar is.
Zijn moslims ineens kleurlingen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
Juist.
Ja sorry ik had het eufemistischer kunnen verwoorden maar soms moet je gewoon hard zijn. Ik hoop dat die twee mannen snel de rekening krijgen.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:00 schreef penny-wise het volgende:
Niet willen vliegen om deze reden maar de piloot wel blindelings vertrouwen.....
algemeen bekent dat men via sms een bom laat afgaan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Paniek om niks, de aanval van die Arabieren was toch niet gelukt. De recente vliegramp heeft wel laten zien dat de cockpitdeur ondoordringbaar is.
Alle haatbaarden hebben ook uit de recente nieuwsberichten kunnen leren dat de lock er weer af gaat bij decompressie en dat er achter in het vliegtuig nog een bijl of koevoet verstopt ligt. Gaatje prikken in het plafond en de cockpit opent zich automatisch.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Kunnen de verwarde mannen met de verwarde piloten mee. Win-win.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
Daarom hebben we ook vliegtuigmaatschappijen nodig voor enkel blanken, veiligheid voorop.
Offtopic: moet je die avatar niet een keer updaten?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:18 schreef sigme het volgende:
Wat weer een voorbarige conclusies. 't Kunnen best Marokkanen aan boord zijn geweest zijn die bang waren van die Arabieren.
Zou een aardig wetenschappelijk experiment zijn natuurlijk...quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Aparte vliegtuigen voor moslimachtigen dan maar?
Zoiets hebben ze in Zuid-Afrika al eens geprobeerd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou een aardig wetenschappelijk experiment zijn natuurlijk...
Dan was met kroegen, wc's en park bankjes, toch?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoiets hebben ze in Zuid-Afrika al eens geprobeerd.
"I am not a terrorist!"quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:26 schreef johnson555 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_hysteria
Tourists?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:30 schreef probeer het volgende:
[..]
"I am not a terrorist!"
"He said terrorist!"
"Aaaah, terrorists!"
"AAAaaaaahHHhhhh"
was nog een aflevering van House erover dat iedereen opeens dezelfde symptomen ging vertonen aan boord van een vliegtuigquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:30 schreef probeer het volgende:
[..]
"I am not a terrorist!"
"He said terrorist!"
"Aaaah, terrorists!"
"AAAaaaaahHHhhhh"
Hmm, ja, daar heb je misschien wel een punt. Volgende week vertrek ik (per vliegtuig !) voor 10 dagen naar Spanje. Insh' Allah kom ik heelhuids en lichtgebronsd weer terug, en dan kan ik wel eens kijken of ik nog in m'n spiekerboxempje pas.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Offtopic: moet je die avatar niet een keer updaten?
Topic in POL over maken dan hè.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm, ja, daar heb je misschien wel een punt. Volgende week vertrek ik (per vliegtuig !) voor 10 dagen naar Spanje. Insh' Allah kom ik heelhuids en lichtgebronsd weer terug, en dan kan ik wel eens kijken of ik nog in m'n spiekerboxempje pas.
Wel tekenend dat bijna alle gevallen over meisjes-jonge vrouwen gaan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:26 schreef johnson555 het volgende:
Ja, maar dat zijn er maar 2quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zeer, zeer triest. Lijkt mij voor die Arabische passagiers ook niet fijn voelen.
Wat gebeurt? Het Arabisch schrift?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
Bij meisjes en vrouwen heet het hysterie. Als mannen hysterisch doen heet het 'zich onveilig voelen' of 'opwinden' etc.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wel tekenend dat bijna alle gevallen over meisjes-jonge vrouwen gaan.
Voor hen is het ook niet leuk inderdaad. In een goede kaping zit heel veel werk. Maanden aan voorbereiding en nauwkeurige planning. En dan valt alles in het water door een paar islamofoben.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zeer, zeer triest. Lijkt mij voor die Arabische passagiers ook niet fijn voelen.
Heb je het helemaal gelezen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij meisjes en vrouwen heet het hysterie. Als mannen hysterisch doen heet het 'zich onveilig voelen' of 'opwinden' etc.
't Zit misschien ook in de betekenis van het woord hysterie.
Zat die gister nog te kijken ja, en vervolgens op wikipedia beland. Mensen kunnen letterlijk bijna dood gaan als ze denken dat ze ziek zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:31 schreef johnson555 het volgende:
[..]
was nog een aflevering van House erover dat iedereen opeens dezelfde symptomen ging vertonen aan boord van een vliegtuig
Nja de Zappelin kon ook al niet, die zat vol met gas..quote:Op zondag 5 april 2015 01:35 schreef Mani89 het volgende:
Schandalig dat Arabieren nog in vliegtuigen mogen na 9/11.
Duitsers en gas is geen goeie combo.quote:Op zondag 5 april 2015 02:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Nja de Zappelin kon ook al niet, die zat vol met gas..
Niet weten dat het in Afrika ligt en er ook arabieren wonen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:32 schreef Leandra het volgende:
Waarom ga je in hemelsnaam naar Marokko als je al bang bent als er een Arabier achter je zit in het vliegtuig?
Ga dan lekker naar Brighton, daar hebben ze ook wel hotels met zicht op de pier.
quote:Op zondag 5 april 2015 09:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet weten dat het in Afrika ligt en er ook arabieren wonen.
Net als al die mensen die klagen dat de vlucht naar Isla Margarita zo lang duurt, de vorige keer dat ze naar spanje vlogen was het maar een uurtje of drie
Normaal gesproken zou ik zo'n post lezen als grap. Bij jou ook wel een beetje, maar toch denk ik in jouw geval gezien jouw andere posts ook: volgens mij meent hij het ook nog echt. Zit ik ernaast of niet?quote:Op zondag 5 april 2015 01:35 schreef Mani89 het volgende:
Schandalig dat Arabieren nog in vliegtuigen mogen na 9/11.
Het werkt niet alleen met paniek zo, maar ook met zwangeren, als je bv een afdeling hebt in een bedrijf waar veel jonge vrouwen werken en er raakt er één zwanger, kan je er donder op zeggen dat het als strovuur rond gaat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wel tekenend dat bijna alle gevallen over meisjes-jonge vrouwen gaan.
Er zijn nog meer voorbeelden bv de cola hysterie in Belgie, tientalle kinderen ziek door paniek.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:26 schreef johnson555 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is allemaal de schuld van de media.
Met dit zat waarschijnlijk het halve vliegtuig vol.quote:Op zondag 5 april 2015 10:31 schreef Kassamiep het volgende:
Ik ben vooral verbaasd dat er in een vlucht vanuit Marokka slechts 2 Arabisch ogende mannen in zaten...
quote:Suicide Bombers to go on strike
Muslim suicide bombers in Britain are set to begin a ten-day strike on Friday in a dispute over the number of virgins they are entitled to in the afterlife. Emergency talks with Al Qaeda have so far failed to produce an agreement. The unrest began last Tuesday when Al Qaeda announced that the number of virgins a suicide bomber would receive after his death will be cut this February, from 72 to only 60. The rationale for the cut was the increase in recent years of the number of suicide bombings and a subsequent shortage of virgins in the afterlife.
The suicide bomber's union, the British Organization of Occupational Martyrs (BOOM) responded with a statement that this was unacceptable to its members and immediately balloted for strike action. General Secretary Abdullah Amir told the press, "Our members are literally working themselves to death in the cause of Jihad. We don't ask for much in return, and to be treated like this is like a kick in the teeth."
Thanks to Western depravity there is now a chronic shortage of virgins in the afterlife. It's a straight choice between reducing expenditure and laying people off. I don't like cutting wages but I'd hate to have to tell 3,000 of my staff that they won't be able to blow themselves up."
Spokespersons for the Union in the north east of England, Ireland, Wales, and the entire Australian continent stated that the strike would not affect their operations, as "there are no virgins in their areas anyway."
Apparently the drop in the number of suicide bombings has been put down to the emergence of Scottish singing star Susan Boyle - now that Muslims know what an actual virgin looks like, they are not so keen on going to paradise.
Misschien moeten we vliegen sowieso maar gaan verbieden. Voor je het weet zit je met dit soort idioten aan boord.quote:Op zondag 5 april 2015 11:31 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Met dit zat waarschijnlijk het halve vliegtuig vol.
[ afbeelding ]
Maar deze twee zal pas voor mensen zorgen die in hun broek schijten.
[ afbeelding ]
-------------
Eerlijk gezegd vind ik het goed dat ze omgekeerd zijn. Ook al is het gebaseerd op vooroordelen. Beter dat je overleeft als het wel een aanslag zou zijn geworden, dan niks zeggen en sterven omdat je politiek correct wilde zijn.
Inderdaad het is onnatuurlijk. De mensheid hoort niet te kunnen vliegen, anders hadden we wel vleugels gekregen van God.quote:Op zondag 5 april 2015 11:50 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Misschien moeten we vliegen sowieso maar gaan verbieden. Voor je het weet zit je met dit soort idioten aan boord.
quote:Op zondag 5 april 2015 11:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Snap niet waarom die britten bang waren, moslimterroristen zijn aan het staken
[..]
Waarom dan wel een brein om het mee te leren?quote:Op zondag 5 april 2015 11:57 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Inderdaad het is onnatuurlijk. De mensheid hoort niet te kunnen vliegen, anders hadden we wel vleugels gekregen van God.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |