Ik ook, en dan eet ik er een week vanquote:Op maandag 6 april 2015 22:22 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Zo ben ik wel xD Geef liever 20 euro uit aan eten dan aan een shirt.
Ellert en Brammert, ja dat heb ik op school nog geleerd idd. Ja, lekker gegeten?quote:Op maandag 6 april 2015 22:12 schreef Divje het volgende:
[..]
En the funky bunch?
[..]
Nog niet aan toe gekomen![]()
Heb jij wel goed geslapen?
Enneh,
Una cerveza, por favor.
[..]
In SchoonoordZijn Ellert & Brammert. 2 struikrovers. Die grepen heel vroeger boerendochters van het platteland om aan de haren mee te sleuren naar hun rovershol. 1 van de 2 heeft een hele dikke pens.
Eten was wel lekker though
Nope. Nope nope nope.quote:Op maandag 6 april 2015 22:25 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien een gezamelijke prank voor ons FOK!kers?
Ja heerlijk ouderwets, soep met droge worst, krentenwegge, schenken, kaas, brood. omnomnom. En veel leuke dingen gezienquote:Op maandag 6 april 2015 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ellert en Brammert, ja dat heb ik op school nog geleerd idd. Ja, lekker gegeten?
Tjah, sorry. Maar het is Bieber. Da's gewoon een dikke nope!quote:
Nick en Simon dan?quote:Op maandag 6 april 2015 22:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Tjah, sorry. Maar het is Bieber. Da's gewoon een dikke nope!
Jordy van Loon, soit.
Dus een topdag gehadquote:Op maandag 6 april 2015 22:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope. Nope nope nope.
Nope.
[..]
Ja heerlijk ouderwets, soep met droge worst, krentenwegge, schenken, kaas, brood. omnomnom. En veel leuke dingen gezien
Buenas Nochesquote:
Ahh mooiquote:
Ik ook. Truste Divquote:Op maandag 6 april 2015 23:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Buenas Noches
[..]
Ahh mooi
Ik gaat ook eens slapen.Trusten Lav!
quote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef Fogel het volgende:
Truste Lav
En anderen moeten het moet eendoen
Succes!quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:35 schreef MotherFoker het volgende:
Morgen! Vandaag voor de tweede keer theorie examen doen! Had er vorige keer twee teveel nu maar hopen dat het goed gaat.
jammer, volgende keer dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:58 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Weer gezakt nu net eentje teveel...
Ik zie een stijgende lijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:58 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Weer gezakt nu net eentje teveel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |