Ben echt benieuwd hoe het werkt als ie straks uit is.quote:Op maandag 6 april 2015 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is wel heel mooi zeg. Persoonlijk .
Heel mooi. Denk dat daar wel een grote markt voor is.quote:Op maandag 6 april 2015 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe het werkt als ie straks uit is.
Daar eerst even op wachten, maar wel mooie technologie
haha grappig. Nou ja ze zijn er zelf bij.quote:Op zondag 5 april 2015 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
B! Kijk waar de tortelduiven nu hun nest gaan maken. Boven de zonwering van de buurman
[ afbeelding ]
Dat kan nooit blijven zitten. Is daar veel te smal. Al hun werk straks voor niets
Hun nest is vanmiddag voor de derde keer op het terras gevallen en ze zijn meteen weer opnieuw begonnen. Zo kansloos want het valt zo naar beneden als ze er teveel op leggen. En toch iedere keer weer proberen.quote:Op maandag 6 april 2015 21:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha grappig. Nou ja ze zijn er zelf bij.
Het is bij mij nu ook zo mooi. kheb hokjes hangen en ze lopen nu ruzie te maken welk hokje van wie is.
Het bouwen gaat ondertussen ook gewoon door en materiaal steel je gewoon uit een anders nest wat daar net met zorg en liefde gebruikt is.
Dat blijft maar doorgaan.
Wat een eigenwijzequote:Op maandag 6 april 2015 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hun nest is vanmiddag voor de derde keer op het terras gevallen en ze zijn meteen weer opnieuw begonnen. Zo kansloos want het valt zo naar beneden als ze er teveel op leggen. En toch iedere keer weer proberen.
Oh ja, jatten en roven ze van elkaar? De één wil een nog mooier interieur dan de ander zeker
Dat zijn de tokkies onder de vogels dusquote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat een eigenwijze
Ja er wordt volop gejat van elkaar. Zo mooi als je erop zit te letten. Is er een vogel bezig met een takje in het hokje te krijgen. Is het eindelijk gelukt dan zit er altijd wel een andere vogel klaar om het gelijk eruit te jatten en zelf te gebruiken.![]()
Er lijkt wel een algemene acceptatie te zijn onder de vogels dat dat gebeurt, dat is wel mooi. Behalve bij die 2 grote parkieten...die bouwen geen nest. Die flikkeren gewoon wat rotzooi op de grond in het hokje en dat is het. haha waarom moeilijk doen.
ja haha dat zou je denken.quote:Op maandag 6 april 2015 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zijn de tokkies onder de vogels dus
Of 'Met Romana op de scooter'.quote:Op maandag 6 april 2015 21:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja haha dat zou je denken.
Volgens mij is het meer dat ze gewoon lui zijn en altijd de weg van de minste weerstand kiezen. (wat dat aan gaat lijken ze helemaal niet op parkieten)
Ze bemoeien zich nooit met de andere vogels en laten zich nog wegjagen door een goudbuikje. Nou die past wel 10 tot 15 keer in zo'n turquoisineparkiet.
Mischien moet ik bobje eens voor ze draaien. Beetje hun muziek gok ik zo.
En bedankt he! Zit Romana weer in m'n kop.quote:
sorry sorry sorryquote:Op maandag 6 april 2015 21:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En bedankt he! Zit Romana weer in m'n kop.![]()
Had ik gister al met:
Yoo what's up nigga. Hier is de rutmeister a k a markie mark
Had je trouwens al die link uitgecheckt die ik stuurde, waar ik trauma's van overhield.quote:Op maandag 6 april 2015 18:29 schreef Divje het volgende:
Vandaag bij deze bazen geweest
[ afbeelding ]
Wat was dat Div? Zijn dat beelden?quote:Op maandag 6 april 2015 18:29 schreef Divje het volgende:
Vandaag bij deze bazen geweest
[ afbeelding ]
Ah, oké ;P. Aki un poco. Of zoiets. Ik ga het ooit nog eens echt leren.quote:Op maandag 6 april 2015 22:03 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heb Spaans gehad, alleen verdomme ben ik alles kwijt. xD
Mijn leeraar van groep 8 was Spaans dus die leerde het ons wel ff, ben alles alleen kwijt.quote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, oké ;P. Aki un poco. Of zoiets. Ik ga het ooit nog eens echt leren.
Is jammer. Mooie taal.quote:Op maandag 6 april 2015 22:06 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Mijn leeraar van groep 8 was Spaans dus die leerde het ons wel ff, ben alles alleen kwijt.
En the funky bunch?quote:Op maandag 6 april 2015 21:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En bedankt he! Zit Romana weer in m'n kop.![]()
Had ik gister al met:
Yoo what's up nigga. Hier is de rutmeister a k a markie mark
Nog niet aan toe gekomenquote:Op maandag 6 april 2015 21:56 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Had je trouwens al die link uitgecheckt die ik stuurde, waar ik trauma's van overhield.
In Schoonoordquote:
Le ofcourseeequote:Op maandag 6 april 2015 22:12 schreef Divje het volgende:
[..]
En the funky bunch?
[..]
Nog niet aan toe gekomen![]()
Heb jij wel goed geslapen?
Enneh,
Una cerveza, por favor.
[..]
SchoonoordZijn Ellert & Brammert. 2 struikrovers. Die grepen heel vroeger boerendochters van het platteland om aan de haren mee te sleuren naar hun rovershol. 1 van de 2 heeft een hele dikke pens.
Eten was wel lekker though
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |