Ik ook, en dan eet ik er een week vanquote:Op maandag 6 april 2015 22:22 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Zo ben ik wel xD Geef liever 20 euro uit aan eten dan aan een shirt.
Ellert en Brammert, ja dat heb ik op school nog geleerd idd. Ja, lekker gegeten?quote:Op maandag 6 april 2015 22:12 schreef Divje het volgende:
[..]
En the funky bunch?
[..]
Nog niet aan toe gekomen![]()
Heb jij wel goed geslapen?
Enneh,
Una cerveza, por favor.
[..]
In SchoonoordZijn Ellert & Brammert. 2 struikrovers. Die grepen heel vroeger boerendochters van het platteland om aan de haren mee te sleuren naar hun rovershol. 1 van de 2 heeft een hele dikke pens.
Eten was wel lekker though
Nope. Nope nope nope.quote:Op maandag 6 april 2015 22:25 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien een gezamelijke prank voor ons FOK!kers?
Ja heerlijk ouderwets, soep met droge worst, krentenwegge, schenken, kaas, brood. omnomnom. En veel leuke dingen gezienquote:Op maandag 6 april 2015 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ellert en Brammert, ja dat heb ik op school nog geleerd idd. Ja, lekker gegeten?
Tjah, sorry. Maar het is Bieber. Da's gewoon een dikke nope!quote:
Nick en Simon dan?quote:Op maandag 6 april 2015 22:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Tjah, sorry. Maar het is Bieber. Da's gewoon een dikke nope!
Jordy van Loon, soit.
Dus een topdag gehadquote:Op maandag 6 april 2015 22:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope. Nope nope nope.
Nope.
[..]
Ja heerlijk ouderwets, soep met droge worst, krentenwegge, schenken, kaas, brood. omnomnom. En veel leuke dingen gezien
Buenas Nochesquote:
Ahh mooiquote:
Ik ook. Truste Divquote:Op maandag 6 april 2015 23:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Buenas Noches
[..]
Ahh mooi
Ik gaat ook eens slapen.Trusten Lav!
quote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef Fogel het volgende:
Truste Lav
En anderen moeten het moet eendoen
Succes!quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:35 schreef MotherFoker het volgende:
Morgen! Vandaag voor de tweede keer theorie examen doen! Had er vorige keer twee teveel nu maar hopen dat het goed gaat.
jammer, volgende keer dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:58 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Weer gezakt nu net eentje teveel...
Ik zie een stijgende lijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:58 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Weer gezakt nu net eentje teveel...
Zo is het en anders is 4 keer scheepsrecht.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:27 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Drie keer is scheepsrecht right?
Had wel mijn geluksgetal nummer 13.
Fogel heeft de wind er goed onder dus niemand durft nogquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:18 schreef Blaadjes het volgende:
Waarom wordt er zo weinig in FB gepost. Altijd zo leuk om te lezen.
Fogel is even terug en verpest het gelijk met een opmerking.
Dat blijkt....watjesquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fogel heeft de wind er goed onder dus niemand durft nog
Natuurlijk zit ik vastgeroest hier B. Dat gaat niet over als je van kleur verandertquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat blijkt....watjes
Hoe is het L? Nog aan het genieten van geen verantwoording of zit je nog een beetje vast geroest?
Ja, dat besef ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hij heeft al een andere liefde zegt hij.
Je moet wat met je leven als duifquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat besef iknou ja, dan is het maar een stille liefde.
Btw, de duifjes zijn al weer aan een nieuw nest begonnen. Vanmorgen vroeg vlogen ze alweer af en aan.
Ja, dat maakt het ook zo zielig dat ze dat niet door hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als het nou een rolluik was ipv een screen dan zou het wel gaan.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:00 schreef theguyver het volgende:
3 jaar jubileum, legendarische huisfeescht was gisteren dus vandaag 3 jaar happy![]()
![]()
![]()
ow haha er had moeten staan was gisteren precies 3 jaar geledenquote:
Ohhquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow haha er had moeten staan was gisteren precies 3 jaar geleden
En nee er komt geen huisfeescht meer in dit huis!
Nog een weekje en ik ben pleite
de 3 die er nu in zitten zijn niet echt van de feestjesquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohhhaha.
Dan moet er toch JUIST een huisfeest komen?
Ah jammer. Had vast wel een episch afscheidsfeest geweest. Om daarna ALLES netjes te houden op je nieuwe plekjequote:Op dinsdag 7 april 2015 13:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
de 3 die er nu in zitten zijn niet echt van de feestjes![]()
Als het nieuwe huisje klaar is dan bouw ik er wel 1
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah jammer. Had vast wel een episch afscheidsfeest geweest. Om daarna ALLES netjes te houden op je nieuwe plekje
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:20 schreef theguyver het volgende:
[..]Heb net alles hier weer gefixt!
Moet het weer opleveren in de staat zoals ik er in kwam.
Schade van het feestje van toen heb ik nu pas gefixt!
- Gaten in de muur
- Deur die uit schanier was getrokken.
- trapleuning die afgebroken was
- ruitje bij de wc vervangen
- vlekken op de muur in de hal ( bier wijn )
Ja gaten in de muur, vraag me niet hoe die er in kwamen was zelf ook zo dronken als een tor!quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:23 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Gaten in de muurhaha. Heb ze zelf in 't plafond
ook na een feestje.
Zo gaat het toch niet in je nieuwe stulpje he?
Hebben de dames je goed onder controle gekregen ja?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja gaten in de muur, vraag me niet hoe die er in kwamen was zelf ook zo dronken als een tor!
En ja vast wel maar niet door feestjes!
Plus mijn levens stijl is sindsdien drastisch veranderd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |