Nog een te gekke vent aan de haak geslagen?quote:Op maandag 6 april 2015 02:21 schreef Cue_ het volgende:
Wow top avond zeg. Zo leuk met al die verklede Rockers
Leukquote:Op maandag 6 april 2015 02:21 schreef Cue_ het volgende:
Was er ook een Jim Morrison?quote:Op maandag 6 april 2015 02:21 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2015 02:25 schreef Juup© het volgende:
Nog een te gekke vent aan de haak geslagen?
quote:Op maandag 6 april 2015 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee man, enkel een oud bekende gezoend
En m'n telefoon in de wc laten vallen, dus die doet het niet meer
Slechte actie. Getsiequote:Op maandag 6 april 2015 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee man, enkel een oud bekende gezoend
En m'n telefoon in de wc laten vallen, dus die doet het niet meer
Dat gebeurt vrouwen dus echt HEEL erg vaak he, bij ons op het werk denk ik wel 1 iPhone per maandquote:Op maandag 6 april 2015 11:48 schreef Barbusse het volgende:
Hoe laat je in godsnaam je telefoon in de wc vallen?
Is mij nog nooit gebeurd, gelukkig.quote:Op maandag 6 april 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gebeurt vrouwen dus echt HEEL erg vaak he, bij ons op het werk denk ik wel 1 iPhone per maand.
Ja, maar hoe?quote:Op maandag 6 april 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gebeurt vrouwen dus echt HEEL erg vaak he, bij ons op het werk denk ik wel 1 iPhone per maand.
Het is altijd omdat ze hun telefoon in de kontzak doenquote:
Dan verdien je het ook dat je telefoon in het toilet dondert.quote:Op maandag 6 april 2015 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is altijd omdat ze hun telefoon in de kontzak doen.
Ik zag vorige week een chick dr mobiel in een borstzak in dr jas stoppen om vervolgens doodleuk voorover te bukken om dr fiets los te maken, mobiel stuk. Echt, hoe leeg is je brein dan?. Ze kon mijn lachen niet waarderen
.
Vergeten dat hij in je kontzak zit, broek naar beneden doen, en *plons*quote:Op maandag 6 april 2015 11:48 schreef Barbusse het volgende:
Hoe laat je in godsnaam je telefoon in de wc vallen?
MIjn gedachte, maar ja, ze krijgen toch wel een nieuwe op het werk, dus waarom voorzichtig doen?quote:Op maandag 6 april 2015 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan verdien je het ook dat je telefoon in het toilet dondert.
Jezus. Voor een bedrijf als dat kan je ook gewoon geen goed woord overhebben.quote:Op maandag 6 april 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn gedachte, maar ja, ze krijgen toch wel een nieuwe op het werk, dus waarom voorzichtig doen?.
We hebben er 1 die 2 dagen een iPhone kreeg nadat ze hem in de WC had laten vallen, 1 keer raden wat er met het leentoestel is gebeurd? 2 keer 550 euro weg. ik had dr ontslagen denk ik.
Sja, ze moet wel kunnen bellen en emailen, maar dit is echt debiel natuurlijk....quote:Op maandag 6 april 2015 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus. Voor een bedrijf als dat kan je ook gewoon geen goed woord overhebben.
Ja dahaag, dan koopt ze maar een eigen telefoon.quote:Op maandag 6 april 2015 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ze moet wel kunnen bellen en emailen, maar dit is echt debiel natuurlijk....
Ja, das mijn idee ook, maar jaquote:Op maandag 6 april 2015 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dahaag, dan koopt ze maar een eigen telefoon.
Ach ja, toch maar geld van het plebs hequote:
Nou ja, ze heeft wel even een "standje"gekregen, maar meer ook niet neequote:Op maandag 6 april 2015 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, toch maar geld van het plebs he.
Godskolerequote:Op maandag 6 april 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn gedachte, maar ja, ze krijgen toch wel een nieuwe op het werk, dus waarom voorzichtig doen?.
We hebben er 1 die 2 dagen een iPhone kreeg nadat ze hem in de WC had laten vallen, 1 keer raden wat er met het leentoestel is gebeurd? 2 keer 550 euro weg. ik had dr ontslagen denk ik.
Zo kan het ook ja. Mijn vader kreeg wel een telefoon van de baas met de melding dat als ie kapot ging hij één keer een nieuwe zou krijgen, daarna was het over. Vind ik heel normaal.quote:Op maandag 6 april 2015 12:02 schreef MissMSX het volgende:
Ik kreeg een sim-kaart van de baas. "Telefoon regel je zelf maar."
Flutbedrijfquote:Op maandag 6 april 2015 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft wel even een "standje"gekregen, maar meer ook niet nee.
Geld is er wel genoeg opzich, maar ze vinden het toch niet echt leuk, maar ja... ze krijgt toch weer een nieuwe.
Ik adviseer een Nokia 3310.quote:Op maandag 6 april 2015 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, ze heeft wel even een "standje"gekregen, maar meer ook niet nee.
Geld is er wel genoeg opzich, maar ze vinden het toch niet echt leuk, maar ja... ze krijgt toch weer een nieuwe.
Ik heb een flitsende iPhone 4!quote:Op maandag 6 april 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook een iPhone 6 van de zaak, maar mijn toestellen komen altijd krasloos terug, dus ik krijg elke 2 jaar gewoon ook een nieuwe, want de mijne kan nog ingezet worden.
Ik denk niet dat ze dat ueberhaupt als telefoon herkennenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |