Homoquote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou een andere jongen die leuk was zag me niet staan
Ouwe manquote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Juup© het volgende:
Ik ben zelf aan het denken wat ik zal gaan doen vanavond, ik ben nog aan het bijkomen van het dagje uit met dochterlief en eigenlijk moet ik nog even bijtanken qua energie. Maar ik wil eigenlijk ook wel even de stad in, hmmm nog even over nadenken.
quote:
Is er wat te doen dan in de stad?quote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Juup© het volgende:
Ik ben zelf aan het denken wat ik zal gaan doen vanavond, ik ben nog aan het bijkomen van het dagje uit met dochterlief en eigenlijk moet ik nog even bijtanken qua energie. Maar ik wil eigenlijk ook wel even de stad in, hmmm nog even over nadenken.
En er is bierquote:Op zondag 5 april 2015 20:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Altijd wel iets te doen, en bij de Irish Pub is er meestal wel muziek e.d. en dat is leuk.
Kampioensfeest?quote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En er is bier
En over twee weken kampioensfeest
Dan kan je altijd even een kijkje nemen. Hoedt er natuurlijk geen uren te blijven als je dat niet trektquote:Op zondag 5 april 2015 20:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Altijd wel iets te doen, en bij de Irish Pub is er meestal wel muziek e.d. en dat is leuk.
Dat is dus vaak mijn probleem, als ik er eenmaal ben wil ik niet meer wegquote:Op zondag 5 april 2015 20:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je altijd even een kijkje nemen. Hoedt er natuurlijk geen uren te blijven als je dat niet trekt
Ohjawel, dat moet welquote:Op zondag 5 april 2015 20:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je altijd even een kijkje nemen. Hoedt er natuurlijk geen uren te blijven als je dat niet trekt
Je hebt morgen nog de hele dag om bij te komenquote:Op zondag 5 april 2015 20:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is dus vaak mijn probleem, als ik er eenmaal ben wil ik niet meer weg
En daarna nog 2 dagenquote:Op zondag 5 april 2015 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt morgen nog de hele dag om bij te komen
Na 4 dagen mijn schuur verbouwen blijf ik vanavond lekker bankhangen met een borrelquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Na 4 dagen mijn schuur verbouwen blijf ik vanavond lekker bankhangen met een borrel
Dat krijg je als je werkt, dan wordt je moequote:
Ik weet er alles van, ben vandaag druk bezig geweest dus nu beetje lui c.q. moequote:Op zondag 5 april 2015 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat krijg je als je werkt, dan wordt je moe
Is gewoon correct Brabantsquote:
Herkenbaar. Ouderdomskwaaltjequote:Op zondag 5 april 2015 19:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wel oudmaar ik heb een beetje een probleem met prikkelverwerking, en aangezien het gisteren een enorm drukke dag voor mij was moet ik even rustig aandoen
Dan was het gewoon een eikelquote:Op zondag 5 april 2015 19:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, hij vond mn vriendin wel interessanter volgens mij
Oude ziel. Net als ikquote:Op zondag 5 april 2015 20:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat kwaaltje m.b.t. prikkelverwerking heb ik al heel mijn leven
Trio?quote:
Jaloeziequote:
Schopje naar de dokterspostquote:Op zondag 5 april 2015 21:23 schreef MosPos het volgende:
Ik weet niet precies waar ik dit moet posten. Denk dat het hier wel op zn plaats is. Heb precies een week geleden mijn scheen- en kuitbeen gebroken door een gefrustreerde tegenstander met voetbal. Pin erin gezet door de doktoren. Nu werd mij verteld om met krukken wat te lopen en hem met lopen licht te belasten. dit ging 3 dagen goed. Maar nu doen mn kuitspier en een spier aan de binnenkant van mn enkel zo'n pijn dat ik hem amper kan bewegen en belasten. Op beide plekken zit nog een behoorlijk blauwe plek, mn hele kuit is geel en blauw. Is dit normaal? Iemand ervaring mee? (:
Ik heb ervaring met de breuk maar toen was ik zesquote:Op zondag 5 april 2015 21:23 schreef MosPos het volgende:
Ik weet niet precies waar ik dit moet posten. Denk dat het hier wel op zn plaats is. Heb precies een week geleden mijn scheen- en kuitbeen gebroken door een gefrustreerde tegenstander met voetbal. Pin erin gezet door de doktoren. Nu werd mij verteld om met krukken wat te lopen en hem met lopen licht te belasten. dit ging 3 dagen goed. Maar nu doen mn kuitspier en een spier aan de binnenkant van mn enkel zo'n pijn dat ik hem amper kan bewegen en belasten. Op beide plekken zit nog een behoorlijk blauwe plek, mn hele kuit is geel en blauw. Is dit normaal? Iemand ervaring mee? (:
Dat kan ik begrijpen jaquote:Op zondag 5 april 2015 23:17 schreef Q. het volgende:
Moet morgen een online capaciteitentest doen voor mn sollicitatie. Ik heb zo'n hekel aan die dingen.
Gauw naar de dokter gaan, ik heb ruim 2 jaar met platen in mijn been gelopen (pin lukte niet om in mijn been te drijvenquote:Op zondag 5 april 2015 21:23 schreef MosPos het volgende:
Geloof dat ik er 3x eentje heb gedaan en maar eentje succesvol.quote:
Heb jij er nog wel wat over dan?quote:Op zondag 5 april 2015 23:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Geloof dat ik er 3x eentje heb gedaan en maar eentje succesvol.En dat was 10 jaar geleden, sindsdien heb ik heel wat hersencellen weggedronken.
Als ze daar nou eens een capaciteitentest voor hadden...quote:Op zondag 5 april 2015 23:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Geloof dat ik er 3x eentje heb gedaan en maar eentje succesvol.En dat was 10 jaar geleden, sindsdien heb ik heel wat hersencellen weggedronken.
En hoe was jouw avondje uit?quote:Op zondag 5 april 2015 23:14 schreef Juup© het volgende:
Zou Cue_ al succes hebben op de 70's-80's party? Die pruik zal het hem toch wel doen zeker
Saai hier huis op de bank. Ik was te moe om te gaan, maar ondertussen heb ik bizar veel energie en zou ik graag de hort op gaan maar nu is het te laatquote:
De avond is net begonnen johquote:Op zondag 5 april 2015 23:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Saai hier huis op de bank. Ik was te moe om te gaan, maar ondertussen heb ik bizar veel energie en zou ik graag de hort op gaan maar nu is het te laat
Ik ben afhankelijk van het OV als ik de stad in wil (en bier wil drinken), sommige cafés c.q. kroegen zijn tot 04:00 uur open, maar dan moet ik ook weer naar huisquote:Op zondag 5 april 2015 23:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De avond is net begonnen joh
Hoewel, op zondag... ?
Geen fiets?quote:Op zondag 5 april 2015 23:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben afhankelijk van het OV als ik de stad in wil (en bier wil drinken), en sommige cafés c.q. kroegen zijn tot 04:00 uur open, maar dan moet ik ook weer naar huis
Gewoon je voorband in een tramrailquote:
Dan gewoon achter een paard en wagen hangenquote:Op zondag 5 april 2015 23:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tram? Daar heeft men hier in dit dorp nog niet van gehoord
Die ben ik nu net weer niet tegengekomen hierquote:Op zondag 5 april 2015 23:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan gewoon achter een paard en wagen hangen
Ik zag je ook al niet heel hard treurenquote:Op zondag 5 april 2015 23:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die ben ik nu net weer niet tegengekomen hier
Ach ik red mezelf wel, lekker muziekje op de Chromecast, biertje erbij, wat te eten, komt helemaal goed
quote:Op zondag 5 april 2015 23:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag je ook al niet heel hard treuren
Omdat ik een saaie muts benquote:Op zondag 5 april 2015 23:47 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
En waarom ben jij niet de kroeg o.i.d. in?
Man, ik ben al zo goed als Verlicht johquote:
Hahahahaquote:Op zondag 5 april 2015 23:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Man, ik ben al zo goed als Verlicht joh
Kijken of het lijk nog goed ligt?quote:
Sorry, zal'em volgende keer spoilerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 6 april 2015 00:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, zal'em volgende keer spoileren
quote:Op maandag 6 april 2015 00:36 schreef MissMSX het volgende:
Hahahaha, perfect hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie niet dan?quote:
Dat is geen werk, dat is een roepingquote:
De mijne ook niet neequote:Op maandag 6 april 2015 00:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, gelukkig niet mijn roeping.
Truste damequote:Op maandag 6 april 2015 00:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De mijne ook niet nee
Ik hoor nu wel mijn bedje roepen
Truste
Nog een te gekke vent aan de haak geslagen?quote:Op maandag 6 april 2015 02:21 schreef Cue_ het volgende:
Wow top avond zeg. Zo leuk met al die verklede Rockers
Leukquote:Op maandag 6 april 2015 02:21 schreef Cue_ het volgende:
Was er ook een Jim Morrison?quote:Op maandag 6 april 2015 02:21 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2015 02:25 schreef Juup© het volgende:
Nog een te gekke vent aan de haak geslagen?
quote:Op maandag 6 april 2015 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee man, enkel een oud bekende gezoend
En m'n telefoon in de wc laten vallen, dus die doet het niet meer
Slechte actie. Getsiequote:Op maandag 6 april 2015 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee man, enkel een oud bekende gezoend
En m'n telefoon in de wc laten vallen, dus die doet het niet meer
Dat gebeurt vrouwen dus echt HEEL erg vaak he, bij ons op het werk denk ik wel 1 iPhone per maandquote:Op maandag 6 april 2015 11:48 schreef Barbusse het volgende:
Hoe laat je in godsnaam je telefoon in de wc vallen?
Is mij nog nooit gebeurd, gelukkig.quote:Op maandag 6 april 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gebeurt vrouwen dus echt HEEL erg vaak he, bij ons op het werk denk ik wel 1 iPhone per maand.
Ja, maar hoe?quote:Op maandag 6 april 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gebeurt vrouwen dus echt HEEL erg vaak he, bij ons op het werk denk ik wel 1 iPhone per maand.
Het is altijd omdat ze hun telefoon in de kontzak doenquote:
Dan verdien je het ook dat je telefoon in het toilet dondert.quote:Op maandag 6 april 2015 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is altijd omdat ze hun telefoon in de kontzak doen.
Ik zag vorige week een chick dr mobiel in een borstzak in dr jas stoppen om vervolgens doodleuk voorover te bukken om dr fiets los te maken, mobiel stuk. Echt, hoe leeg is je brein dan?. Ze kon mijn lachen niet waarderen
.
Vergeten dat hij in je kontzak zit, broek naar beneden doen, en *plons*quote:Op maandag 6 april 2015 11:48 schreef Barbusse het volgende:
Hoe laat je in godsnaam je telefoon in de wc vallen?
MIjn gedachte, maar ja, ze krijgen toch wel een nieuwe op het werk, dus waarom voorzichtig doen?quote:Op maandag 6 april 2015 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan verdien je het ook dat je telefoon in het toilet dondert.
Jezus. Voor een bedrijf als dat kan je ook gewoon geen goed woord overhebben.quote:Op maandag 6 april 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn gedachte, maar ja, ze krijgen toch wel een nieuwe op het werk, dus waarom voorzichtig doen?.
We hebben er 1 die 2 dagen een iPhone kreeg nadat ze hem in de WC had laten vallen, 1 keer raden wat er met het leentoestel is gebeurd? 2 keer 550 euro weg. ik had dr ontslagen denk ik.
Sja, ze moet wel kunnen bellen en emailen, maar dit is echt debiel natuurlijk....quote:Op maandag 6 april 2015 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus. Voor een bedrijf als dat kan je ook gewoon geen goed woord overhebben.
Ja dahaag, dan koopt ze maar een eigen telefoon.quote:Op maandag 6 april 2015 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ze moet wel kunnen bellen en emailen, maar dit is echt debiel natuurlijk....
Ja, das mijn idee ook, maar jaquote:Op maandag 6 april 2015 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dahaag, dan koopt ze maar een eigen telefoon.
Ach ja, toch maar geld van het plebs hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |