En hoe was jouw avondje uit?quote:Op zondag 5 april 2015 23:14 schreef Juup© het volgende:
Zou Cue_ al succes hebben op de 70's-80's party? Die pruik zal het hem toch wel doen zeker
Saai hier huis op de bank. Ik was te moe om te gaan, maar ondertussen heb ik bizar veel energie en zou ik graag de hort op gaan maar nu is het te laatquote:
De avond is net begonnen johquote:Op zondag 5 april 2015 23:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Saai hier huis op de bank. Ik was te moe om te gaan, maar ondertussen heb ik bizar veel energie en zou ik graag de hort op gaan maar nu is het te laat
Ik ben afhankelijk van het OV als ik de stad in wil (en bier wil drinken), sommige cafés c.q. kroegen zijn tot 04:00 uur open, maar dan moet ik ook weer naar huisquote:Op zondag 5 april 2015 23:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De avond is net begonnen joh
Hoewel, op zondag... ?
Geen fiets?quote:Op zondag 5 april 2015 23:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben afhankelijk van het OV als ik de stad in wil (en bier wil drinken), en sommige cafés c.q. kroegen zijn tot 04:00 uur open, maar dan moet ik ook weer naar huis
Gewoon je voorband in een tramrailquote:
Dan gewoon achter een paard en wagen hangenquote:Op zondag 5 april 2015 23:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tram? Daar heeft men hier in dit dorp nog niet van gehoord
Die ben ik nu net weer niet tegengekomen hierquote:Op zondag 5 april 2015 23:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan gewoon achter een paard en wagen hangen
Ik zag je ook al niet heel hard treurenquote:Op zondag 5 april 2015 23:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die ben ik nu net weer niet tegengekomen hier
Ach ik red mezelf wel, lekker muziekje op de Chromecast, biertje erbij, wat te eten, komt helemaal goed
quote:Op zondag 5 april 2015 23:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag je ook al niet heel hard treuren
Omdat ik een saaie muts benquote:Op zondag 5 april 2015 23:47 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
En waarom ben jij niet de kroeg o.i.d. in?
Man, ik ben al zo goed als Verlicht johquote:
Hahahahaquote:Op zondag 5 april 2015 23:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Man, ik ben al zo goed als Verlicht joh
Kijken of het lijk nog goed ligt?quote:
Sorry, zal'em volgende keer spoilerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 6 april 2015 00:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, zal'em volgende keer spoileren
quote:Op maandag 6 april 2015 00:36 schreef MissMSX het volgende:
Hahahaha, perfect hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie niet dan?quote:
Dat is geen werk, dat is een roepingquote:
De mijne ook niet neequote:Op maandag 6 april 2015 00:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, gelukkig niet mijn roeping.
Truste damequote:Op maandag 6 april 2015 00:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De mijne ook niet nee
Ik hoor nu wel mijn bedje roepen
Truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |