als nanobots kanker kunnen genezen kunnen ze ook cellen blijven herstellen. ook vliegen met cam.en.mic en.beamer en speakerquote:Op zaterdag 4 april 2015 01:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dat verhaal van nanorobos's si , is wel loco daarintegen
maar wat ging je halen dat , fato
Dan zit het met dat raam wel goed.quote:Op zaterdag 4 april 2015 02:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Met een zooi paddos op zat ik alleeen uit het raam te staren geen intensies eruit te springen
hiiiiiiwwhahaaaaooooiiii..quote:Op zaterdag 4 april 2015 02:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
als nanobots kanker kunnen genezen kunnen ze ook cellen blijven herstellen. ook vliegen met cam.en.mic en.beamer en speaker
zo zou de hele wereld moeten zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 02:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had mijn deur open iedereen mocht binnen en ik deelde alles uit![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2015 02:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
zo zou de hele wereld moeten zijn eigenlijk.
Inderdaad wel herkenbaar met psychedelica.quote:Op zaterdag 4 april 2015 02:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had mijn deur open iedereen mocht binnen en ik deelde alles uit![]()
![]()
![]()
Ik had al mijn boeken op een hoop gegooid en zei neem maar meequote:Op zaterdag 4 april 2015 02:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Inderdaad wel herkenbaar met psychedelica.
Ik rook meestal al m'n wiet op.quote:Op zaterdag 4 april 2015 02:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had al mijn boeken op een hoop gegooid en zei neem maar mee
De telefoon die ik nu gebruik was ineens uitgelogd. Dat was hij de avond ervoor, vlak ervoor, niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:01 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij ben je gewoon je WW vergeten bob. Zoek het nu eens in logische verklaringen ipv deze fantastische fabels
Misschien zit er een tijdslimiet op je log in. Dat kan je instellen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:06 schreef badtripbob het volgende:
De telefoon die ik nu gebruik was ineens uitgelogd. Dat was hij de avond ervoor, vlak ervoor, niet.
Dat had ik niet ingesteld.quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien zit er een tijdslimiet op je log in. Dat kan je instellen.
Doorgaans heb ik niks te klagen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 09:06 schreef MichaelScott het volgende:
Het leven van een junk gaat niet over rozen.
Daar gaan ze vast niks mee doen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:50 schreef badtripbob het volgende:
Ik heb mijn aansteker nog die hij heeft gebruikt . staan zn vingerafdrukken. dus p voor het geval er geen cameras waren en sowieso extra bewijs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |