dat verhaal van nanorobos's si , is wel loco daarintegenquote:Op zaterdag 4 april 2015 01:57 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee eigenlijk. niet. vind samples in muziek er van wek tof klinken.
plus ik wil hemel op aarde. niemand meer dood of onrecht. nanobots die mensen dieren planten etc in leven houden
nice. ben niet echt van de sos. lust het wel maar liever pep. of xtx lsd keta......quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gewoon een goede hijs rook sos waar je een minuut of wat weg van bent![]()
![]()
ja spaanse keta is killer , hoorde ikquote:Op zaterdag 4 april 2015 02:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
nice. ben niet echt van de sos. lust het wel maar liever pep. of xtx lsd keta......
nu probeerde ik wat te blowen te fixen.
ging vorige keren gewoon goed. goed spul hier.
Ik heb 1 keer goed paddos gegeten lsd durf ik nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 02:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
nice. ben niet echt van de sos. lust het wel maar liever pep. of xtx lsd keta......
wie ben jij danquote:Op zaterdag 4 april 2015 02:06 schreef Fok-it het volgende:
>>> UVT / [Abusers SC] #420 Burn That Kush
Dat deed ik ook alleen jaquote:Op zaterdag 4 april 2015 02:06 schreef Thezappa het volgende:
[..]
o en dan beetje red bull base ? gezellig
Lsdquote:Op zaterdag 4 april 2015 02:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
een goede trip kan je je demonen inzien en oplossen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 02:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
lsd ben ik bang voor word een demonen hel denk ik zomaar
is ook niet zo goed , gelukkig nu spa rood, beetje citroen erin,quote:
Alleen wanneer je een poging doet tot vliegen en niet vanaf de grond wil starten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 02:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kan een bad trip lsd of paddos dodelijk zijn ?
Met een zooi paddos op zat ik alleeen uit het raam te staren geen intensies eruit te springenquote:Op zaterdag 4 april 2015 02:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alleen wanneer je een poging doet tot vliegen en niet vanaf de grond wil starten.
alleen als je te weinig neemtquote:Op zaterdag 4 april 2015 02:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kan een bad trip lsd of paddos dodelijk zijn ?
Ja wil je mij the zappa nummer horen ?quote:Op zaterdag 4 april 2015 02:09 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is ook niet zo goed , gelukkig nu spa rood, beetje citroen erin,
heb je daarom ook zulke rare foto's op fok? bietje undercover als hiphopper?
luisterje muziek?
altijdquote:Op zaterdag 4 april 2015 02:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja wil je mij the zappa nummer horen ?
als nanobots kanker kunnen genezen kunnen ze ook cellen blijven herstellen. ook vliegen met cam.en.mic en.beamer en speakerquote:Op zaterdag 4 april 2015 01:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dat verhaal van nanorobos's si , is wel loco daarintegen
maar wat ging je halen dat , fato
Dan zit het met dat raam wel goed.quote:Op zaterdag 4 april 2015 02:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Met een zooi paddos op zat ik alleeen uit het raam te staren geen intensies eruit te springen
hiiiiiiwwhahaaaaooooiiii..quote:Op zaterdag 4 april 2015 02:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
als nanobots kanker kunnen genezen kunnen ze ook cellen blijven herstellen. ook vliegen met cam.en.mic en.beamer en speaker
zo zou de hele wereld moeten zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 02:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had mijn deur open iedereen mocht binnen en ik deelde alles uit![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2015 02:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
zo zou de hele wereld moeten zijn eigenlijk.
Inderdaad wel herkenbaar met psychedelica.quote:Op zaterdag 4 april 2015 02:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had mijn deur open iedereen mocht binnen en ik deelde alles uit![]()
![]()
![]()
Ik had al mijn boeken op een hoop gegooid en zei neem maar meequote:Op zaterdag 4 april 2015 02:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Inderdaad wel herkenbaar met psychedelica.
Ik rook meestal al m'n wiet op.quote:Op zaterdag 4 april 2015 02:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had al mijn boeken op een hoop gegooid en zei neem maar mee
De telefoon die ik nu gebruik was ineens uitgelogd. Dat was hij de avond ervoor, vlak ervoor, niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:01 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij ben je gewoon je WW vergeten bob. Zoek het nu eens in logische verklaringen ipv deze fantastische fabels
Misschien zit er een tijdslimiet op je log in. Dat kan je instellen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:06 schreef badtripbob het volgende:
De telefoon die ik nu gebruik was ineens uitgelogd. Dat was hij de avond ervoor, vlak ervoor, niet.
Dat had ik niet ingesteld.quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien zit er een tijdslimiet op je log in. Dat kan je instellen.
Doorgaans heb ik niks te klagen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 09:06 schreef MichaelScott het volgende:
Het leven van een junk gaat niet over rozen.
Daar gaan ze vast niks mee doen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:50 schreef badtripbob het volgende:
Ik heb mijn aansteker nog die hij heeft gebruikt . staan zn vingerafdrukken. dus p voor het geval er geen cameras waren en sowieso extra bewijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |