tof ga je heenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen IJsselmeervogels - Spakenburg. Genot.
Ben er vier of vijf jaar geleden naartoe geweest toen ik nog in Spakenburg woonde. Het hele dorp liep uit om die clash mee te maken, was schitterend om te zien hoe erg die confrontatie leeftquote:
Hij heeft ook een serie waarin hij met zo'n andere gast alleen maar zuipt. May and oz drink ofzo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:57 schreef Smoofie het volgende:
Wel grappig dat hij ook hier wijn drinkt tijdens het koken. Jaren geleden zei hij dat hij altijd drobken wordt tijdens het koken
Saind rip.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:07 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Hij heeft ook een serie waarin hij met zo'n andere gast alleen maar zuipt. May and oz drink ofzo.
Saind is fan
Waarom?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:10 schreef Buitendam het volgende:
Vandaag mijn pc verkocht. Een droevige dag.
En nu op de laptop?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stond stof te happen, maar was wel een prima systeem. Nog 550,- voor gevangen.
Ik ga Vitesse - Groningen kijken, heb geen Sport 1.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker!
Nu genieten van Dortmund - Bayern
Bakje kibbeling erbij
Jammerquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga Vitesse - Groningen kijken, heb geen Sport 1.
Specs?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stond stof te happen, maar was wel een prima systeem. Nog 550,- voor gevangen.
Welkom terug. Zo'n fokgod zal het wel niet zijn geweest zijn, anders had die wel eerder ingegrepen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:40 schreef Typisch het volgende:
hey fok vrienden mijn ban is ingekort door één van de fokgoden
hoi
ik had een ban van drie maanden, stond bij mijn banmeldingquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welkom terug. Zo'n fokgod zal het wel niet zijn geweest zijn, anders had die wel eerder ingegrepen.
Typischquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had een ban van drie maanden, stond bij mijn banmelding
daarna niet meer ingelogd
dus misschien heeft de god al eerder ingegrepen
3 maanden? Wat had je gedaan man?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had een ban van drie maanden, stond bij mijn banmelding
daarna niet meer ingelogd
dus misschien heeft de god al eerder ingegrepen
ja, genotquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Typisch. Wel mooi, zo'n Paas-amnestie
in een topic waar gevraagd werd naar grappige webloggers zei ik dat ik erg grappig was, maar dat ik niets meer wilde doen voor een site waar danny de baas van wasquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
3 maanden? Wat had je gedaan man?
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, genot
[..]
in een topic waar gevraagd werd naar grappige webloggers zei ik dat ik erg grappig was, maar dat ik niets meer wilde doen voor een site waar danny de baas van was
of iets wat er op leek
lavje kan dit zien in mijn notes
#vrijheidvanmeningsuitingquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, genot
[..]
in een topic waar gevraagd werd naar grappige webloggers zei ik dat ik erg grappig was, maar dat ik niets meer wilde doen voor een site waar danny de baas van was
of iets wat er op leek
och jezusquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]Kijk eens naar mijn mooie zwarte kleurtje.
Werd me een beetje te druk . Zwart is ook prima toch?quote:
Groot gelijk ook, zwart is zeker prima.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Werd me een beetje te druk . Zwart is ook prima toch?
Hoe is het met je? Nog in het buitenland?
Ja goed, dankje. Vind het wel berenkoud nog.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Groot gelijk ook, zwart is zeker prima.
Gaat goed goed, van de zomer weer een kleine 2 maanden barmannen in Spanje. Zit nu gewoon in NL.
En hoe is het daar?
Ik houd het wel bij lezen wat voor symboliek er nu weer allemaal aan te pas kwam in BNW en op wat andere sites.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed, dankje. Vind het wel berenkoud nog.
Morgen de Hoogmis. Ga je kijken?
BNW blijft natuurlijk een geweldig subforumquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij lezen wat voor symboliek er nu weer allemaal aan te pas kwam in BNW en op wat andere sites.
Wat had je dan verwacht in dit corrupte zooitje waar heel mooi analogiëen van gemaakt kunnen wordeb verwijzend naar bepaalde manieren van bestuur en bepaalde naties.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, genot
[..]
of iets wat er op leek
Het grappigste vond ik wel een ban voor een smiley.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht in dit corrupte zooitje waar heel mooi analogiëen van gemaakt kunnen wordeb verwijzend naar bepaalde manieren van bestuur en bepaalde naties.
De ban omdat we een (negatieve) mening hadden over Giel Beelen in het 3fm topic was ook wel grappig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het grappigste vond ik wel een ban voor een smiley.
I feel you bro.Bij mij ook.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:24 schreef Typisch het volgende:
aids pasen, pakketje ligt al sinds donderdag bij een distributiecentrum
ik vond dit helemaal niet grappigquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het grappigste vond ik wel een ban voor een smiley.
Dat is aan me voorbij gegaan, Beelen is gewoon een grote lul, dat kan niet genoeg benadrukt worden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De ban omdat we een (negatieve) mening hadden over Giel Beelen in het 3fm topic was ook wel grappig.
Ik bestelde donderdagmiddag wat, vrijdag lag het in de brievenbusquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:24 schreef Typisch het volgende:
aids pasen, pakketje ligt al sinds donderdag bij een distributiecentrum
Was jij dat?quote:
Ik was toen net koffie aan het halen, straks maar even terugkijken.quote:
Wat een teringlulquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:25 schreef Sked het volgende:
Knut er fietste net echt een aso racefietser door Arnhem
Man man manquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Reed godverdomme bijna een meisje omver
Knut heeft gewoon gelijk, het was echt een teringlulquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je even op je woorden passen. Hier staan tegenwoordig bans op.
Typisch, die gelijk weer geband werdquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Typisch, die gelijk weer geband werd
wat heeft hij gedaan om in hetzelfde uur nog gebanned te rakenquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom heeft typ banquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Knut heeft gewoon gelijk, het was echt een teringlul
Dat vraag ik me dus ook af. IK EIS EEN VERKLARING VAN DE HEREN MODERETERS!quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat heeft hij gedaan om in hetzelfde uur nog gebanned te raken
Dan moet je even wachten. Don is een weekje met vakantie.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. IK EIS EEN VERKLARING VAN DE HEREN MODERETERS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |