quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was heel even blij.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
zat er een beetje aan te komenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het extreem pijnlijk om de juiste stand door te geven![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
RIP Fc Den HaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vrees dat ze morgen uit bij excelsior nog steeds niet beseffen dat het 2 voor 12 is.Zonder wrijving geen glans
Afgestudeerd?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn studententijd is definitief voorbij. Ik kijk er met weemoed op terug. Fantastische jaren gehad, but time to move on.
Nu ga ik bankhangenquote:
Bah!quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu ga ik bankhangen
Fluister dat van de week maar even in m'n oor.
Wat was de doelstelling van die Chinees ook alweer?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
RIP Fc Den Haag
Ik vrees dat ze morgen uit bij excelsior nog steeds niet beseffen dat het 2 voor 12 is.
Wat een seksistische post.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu ga ik bankhangen
Fluister dat van de week maar even in m'n oor.
Ik ben net thuis menschquote:
Stijn is afwezig hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een seksistische post.
Er zijn hier kinderen hoor.
LAAFquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Let even op je woorden yvonne...
Die is inmiddels ook de 1.90 al gepasseerd geloof ik.quote:
Wat drink je daarbij?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kijk met een schuin oog Pretty Woman op BBC 3.
Oh, nou dan gooi ik morgen de bezem er wel even doorheenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn toch geen mods hier kapi. Drizzt zit in een hoekje te huilen. Johannes is aan het drinken, Don is in Portugal en die andere heb ik hier nog nooit gezien.
Door de moderators? Dat zou geen overbodige luxe zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, nou dan gooi ik morgen de bezem er wel even doorheen
Maak stijn en steven maar mod dan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, nou dan gooi ik morgen de bezem er wel even doorheen
De keuze voor Ajacied422 steun ik ook.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maak stijn en steven maar mod dan.
Waarom wordt jij geen mod?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De keuze voor Ajacied422 steun ik ook.
Een mod moet dat graag willen. Ik wil dan niet op zo'n plek zitten als er mensen zijn die het wel graag doen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom wordt jij geen mod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |