Nieuwe R1200R is ook nicequote:Op zondag 12 april 2015 22:30 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Het wordt de S1000RR als ze hem beschikbaar hebbben.... Anders de S1000R
Je moet altijd de schikking van het CJIB (OM) aanhouden.quote:Op zondag 12 april 2015 22:47 schreef Tunafish het volgende:
Potdorie. Paar weken geleden naar Zwolle geweest voor een concert (Insomnium), daarna naar huis gereden. Edoch, ik kom nooit in Zwolle en ben iets van vier keer verkeerd gereden omdat het vies regende en ik de borden nauwelijks kon lezen. Bij een van mijn omzwervingen zag ik een rood licht rijkelijk laat, maar nog wel flink in de ankers gegaan om te stoppen. Voor de flitser die daar naast de weg staat was dat niet goed genoeg, want vorige week kreeg ik alsnog post uit Leeuwarden.
Nu heb ik zonet even de foto erbij gepakt, en daar staat ook bij dat ik met 24km/u passeer en mijn remlicht brandt. Nu ga ik sowieso op die punten al bezwaar aantekenen, want hoewel door rood rijden inderdaad afgestraft mag worden, weet ik dat ik daar alsnog heb geremd en tot stilstand ben gekomen, wat volgens mij ook wel aannemelijk vanwege de snelheid en remlicht. Echter, de boete die ik kreeg is voor het niet stoppen voor rood licht; op de site van de politie staat echter dat het voor de snelheid is. Dat lijkt me sterk, want je mag daar 70 en ik ging 24. Vraag me af welke ik nu moet geloven en waar ik nou bezwaar tegen moet maken
ik haat jequote:Op zondag 12 april 2015 18:54 schreef Scheringa het volgende:
In welke regio reed jij Tankiej?
Zuid-Holland, Zeeland, Brabant?
Dan kan ik je namelijk vertellen waar hij lag en wat het codewoord was. Ik ben namelijk de winnaar van die regio!!!!!![]()
Ik werd van Brielle naar Stellendam naar Middelharnis naar Strenbergen gestuurd. Het eindpunt was Willemstad, daar stond een vrouw met motorlaarzen van maat 100000 onder de vuurtoren. Het codewoord was München.quote:Op zondag 12 april 2015 23:06 schreef Yreal het volgende:
Maar ik reed in zuid Holland / zeeland. Wat was het nou?
Twee lampjes spontaan stuk? Kan maar niet geloofwaardigquote:Op maandag 13 april 2015 16:05 schreef BlackLining het volgende:
Of het lampie van de tellerbak is gewoon kapot natuurlijk
Ik dacht dat dat ook het codewoord bij ons was, maar we kregen op ten duur een sms met een tip waarin stond dat het woord met een G begintquote:Op zondag 12 april 2015 23:23 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ik werd van Brielle naar Stellendam naar Middelharnis naar Strenbergen gestuurd. Het eindpunt was Willemstad, daar stond een vrouw met motorlaarzen van maat 100000 onder de vuurtoren. Het codewoord was München.
oh dan was ik niet eens closequote:Op zondag 12 april 2015 23:23 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ik werd van Brielle naar Stellendam naar Middelharnis naar Strenbergen gestuurd. Het eindpunt was Willemstad, daar stond een vrouw met motorlaarzen van maat 100000 onder de vuurtoren. Het codewoord was München.
ligt eraan eigenlijk, of je er onderhoud bij krijgt. Zoja, dan k1600gtl of gsa1200 en een wereldreisje maken.quote:Op zondag 12 april 2015 23:55 schreef BlackLining het volgende:
Nice, gefeliciteerd!
Ik had een F800GS gekozen denk ik.
je krijgt er ook een eigen risico van 1000 euro bijquote:Op maandag 13 april 2015 17:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
ligt eraan eigenlijk, of je er onderhoud bij krijgt. Zoja, dan k1600gtl of gsa1200 en een wereldreisje maken.
Anders een s1000rr om te posen
Dat had ik wel voor lief genomenquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je krijgt er ook een eigen risico van 1000 euro bij
Ik verwacht een foto reportage.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:15 schreef Scheringa het volgende:
Zojuist gebeld door BMW, ze gaan ook nog wat opties op de fiets zetten voor ze hem uitleveren!
En ze weten nog niet precies wanneer, maar ze hopen in de week van koningsdag de motor te overhandigen!![]()
Er werd mij verteld dat de pers aanwezig zou zijn bij de overhandigingquote:
wat valt er aan te verzinnen dan? gewoon een plakkert erop en mounten dat dingquote:Op woensdag 15 april 2015 11:27 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Er werd mij verteld dat de pers aanwezig zou zijn bij de overhandiging![]()
Foto's genoeg?
Moet trouwens nog een nette manier verzinnen om de GoPro aan mijn helm te monteren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |