En volgend jaar weer lekker degraderen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:56 schreef Fylax het volgende:
Weer trekken wij ten strijde voor rood, zwart en groen, vechten te allen tijde N.E.C. is kampioen!
Dit. Sierd negeert het ook hardnekkig.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom wordt er zo massaal gefloten door het publiek?
Geen zin om te wachten op de huldigingquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Supporters op het veld, tegen de afspraak in.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoort er een beetje bij toch. Gebeurd overal. Vond het NEC publiek vrij braaf moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:01 schreef C2000 het volgende:
[..]
Supporters op het veld, tegen de afspraak in.
Is waar, maar KNVB dreigde met aflasting schaal uitreiking en evt.boetes.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoort er een beetje bij toch. Gebeurd overal. Vond het NEC publiek vrij braaf moet ik zeggen.
Doen ze ieder jaar, overalquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:05 schreef C2000 het volgende:
[..]
Is waar, maar KNVB dreigde met aflasting schaal uitreiking en evt.boetes.
NOrmaal rent iedereen het veld op. Nu helemaal niks.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoort er een beetje bij toch. Gebeurd overal. Vond het NEC publiek vrij braaf moet ik zeggen.
True! Nu een paar gastjes met een capuchon opquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NOrmaal rent iedereen het veld op. Nu helemaal niks.
Wat wouden ze doen dan? De schaal mee terug nemen. Kom op joh dat hoort er bij en gebeurt overal.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:05 schreef C2000 het volgende:
[..]
Is waar, maar KNVB dreigde met aflasting schaal uitreiking en evt.boetes.
Betekent nog niet dat het mag helaasquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat wouden ze doen dan? De schaal mee terug nemen. Kom op joh dat hoort er bij en gebeurt overal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |