We?quote:Op zondag 5 april 2015 03:01 schreef KingRoland het volgende:
vieze jynxers hier
we winnen morgen gewoon met 0-4

Genot, lekker uitspoelen met accuzuurquote:Op zondag 5 april 2015 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel weer 90 minuten oogaids worden

quote:Op zondag 5 april 2015 09:28 schreef Paul het volgende:
Als Ajax wint vandaag neemt ik een maand lang een Ajax-avatar die GGMM mag maken

Blijft toch een vreemd zo'n angstgegner want is verder toch maar een heel matig team en nu zonder ergens voor te spelen zijn de odds nog minder maar de ban moet ook een keer weer doorbroken worden.quote:

Je moet weten dat de supporters in het stadion ALLEMAAL door het dolle zijn bij deze wedstrijd, ik ga er straks ook heen fietsenquote:Op zondag 5 april 2015 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft toch een vreemd zo'n angstgegner want is verder toch maar een heel matig team en nu zonder ergens voor te spelen zijn de odds nog minder maar de ban moet ook een keer weer doorbroken worden.
 .
 . 

Ik weet het, het is niet mijn eerste Utreg-Ajax , ook vaak heen geweest, was altijd wel leuk. De laatste waar ik live bij was was die 1-7 in 97?quote:Op zondag 5 april 2015 09:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet weten dat de supporters in het stadion ALLEMAAL door het dolle zijn bij deze wedstrijd, ik ga er straks ook heen fietsen.
Maaruh ja ik denk dat Ajax daardoor verliest, supporters zijn allemaal gek aan het doen en wedstrijd van het jaar enzo. Spelers zijn opeens 2x zo goed van Utrecht

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |