Johansson, Arias, Wilkshire en Diksquote:

Die is zeker niet de slechtste hoor. Maar goed, altijd makkelijk om alle schuld af te schuiven op 1 of 2 spelers.quote:

Haller mag Veltman's schoenen niet eens poetsen, en dat zegt watquote:Op zondag 5 april 2015 13:38 schreef Pedroso het volgende:
Utrecht kan er weinig van trouwens, die Haller zit in de zak van Veltman.

Ik hoorde verhalen dat die Haller zo'n geweldige speler was maar nog niks van 'm gezien.quote:Op zondag 5 april 2015 13:41 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Haller mag Veltman's schoenen niet eens poetsen, en dat zegt wat

Hij deed een leuke omhaal in het strafschopgebied van Utrecht om een bal weg te poeierenquote:Op zondag 5 april 2015 13:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik hoorde verhalen dat die Haller zo'n geweldige speler was maar nog niks van 'm gezien.

In andere wedstrijden van Utrecht beviel hij me welquote:Op zondag 5 april 2015 13:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik hoorde verhalen dat die Haller zo'n geweldige speler was maar nog niks van 'm gezien.

Veltman doet het goed trouwens, die is beter dan velen denken.quote:Op zondag 5 april 2015 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In andere wedstrijden van Utrecht beviel hij me wel

'Niet de slechtste' en dat hoort dan een dragende speler te zijnquote:Op zondag 5 april 2015 13:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die is zeker niet de slechtste hoor. Maar goed, altijd makkelijk om alle schuld af te schuiven op 1 of 2 spelers.
 grote mond over verder kijken dit dat maar ondertussen het voor elkaar krijgen om een bal over drie meter niet eens in de voeten van een medespeler te kunnen krijgen
 grote mond over verder kijken dit dat maar ondertussen het voor elkaar krijgen om een bal over drie meter niet eens in de voeten van een medespeler te kunnen krijgen 

What you see is what you get. Hij kan niet beter.quote:Op zondag 5 april 2015 13:47 schreef Monolith het volgende:
'Sigthorson zit niet lekker in de wedstrijd'.

Mahahahahahaquote:Op zondag 5 april 2015 13:47 schreef Pedroso het volgende:
Veltman doet het goed trouwens, die is beter dan velen denken.

Is nog de beste verdediger die we hebben. Met afstandquote:Op zondag 5 april 2015 13:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Veltman doet het goed trouwens, die is beter dan velen denken.

Jij hebt er dan ook totaal geen kijk op.quote:Op zondag 5 april 2015 13:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahahahaha
Of er moet nog een andere Veltman ergens op de voetbalvelden lopen die wel goed is.
Maar die Joel die bij Ajax achterin staat
Zwaar overschat.

Jij kijkt nooit naar Ajaxquote:Op zondag 5 april 2015 13:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahahahaha
Of er moet nog een andere Veltman ergens op de voetbalvelden lopen die wel goed is.
Zwaar overschat.

Ik heb tot nu toe hele wedstrijd vandaag gezien hoor.quote:

Rot gewoon lekker op idiootquote:Op zondag 5 april 2015 13:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahahahaha
Zwaar overschat.

Met het oog op de toekomst speelt Schönequote:Op zondag 5 april 2015 13:50 schreef Pedroso het volgende:
El Ghazi in de spits en Kishna erbij, heb je ook wat snelheid erbij.
Waarom speelt Kishna niet trouwens, gepasseerd ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |