Wat kost zoiets zonder abo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:50 schreef Maraca het volgende:
Met het risico van een TR door appelen.. speciaal voor de TWD fansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo flauw
Ze smelten de kazen!
Ik heb geen idee wat mij dat gekost heeft.quote:
Een rijke tata als WcPot kijkt niet eens naar de prijs.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mij dat gekost heeft.
Ik ga deze zomer namelijk voor het eerst een smartphone kopen denk ik.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mij dat gekost heeft.
Dat is pas een rijke tataquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een rijke tata als WcPot kijkt niet eens naar de prijs.
rijk omdat zijn moeder al de rekeningen betaaldquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit gewoon besteld en betaald. Afgelopen zondag wist ik mijn boete bedrag ook niet meer. Moest ik ook eerst opzoekenquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo ergquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:56 schreef Maraca het volgende:
Oh, we mogen waarschijnlijk niet meer aan de snelweg tanken
Dat doet Maraca vast niet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maraca haalt altijd een lekker vette gehaktbal als ze toch moet tanken, dat kan nu niet meer.
Jawel, want nu moet ik van te voren gaan plannen waar ik ga tankenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Iedereen doet zich op het internet anders voor dan dat ze echt zijn.
Kijk dat zijn nog eens afstandenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:00 schreef Maraca het volgende:
Nou ja, gelukkig kan ik 900km met 1 tank dus dat scheelt al
Ja, maar vind het nog steeds niet leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |