quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Your wrong. Xbox 360 verkocht met alle games, Xbox
One er voor terugkopen
Je hebt gelijk! Ik ga er meteen één kopen! Krijg ik er nog iets gratis bij!!!??quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja hij viel omdat hij een standaard tuinslang had. Je moet een speciale tuinslang kopen die vanzelf krimpt als je hem niet gebruikt. En dan kan je er makkelijker mee lopen
Terecht dat je je verraden voeltquote:
Ja als je NU besteld dan krijg je een gratis magic hose erbij.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik ga er meteen één kopen! Krijg ik er nog iets gratis bij!!!??
Dus... dan heb ik er 2?quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja als je NU besteld dan krijg je een gratis magic hose erbij.
Dat heb je helemaal goed voor de prijs van één. Dat is toch amazing Mikequote:
Kan ik er dan niet 1 kopen voor de helft van de prijs?quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed voor de prijs van één. Dat is toch amazing Mike
En dat voor maar ¤450? FANTASTISCH!quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja als je NU besteld dan krijg je een gratis magic hose erbij.
1+1 gratis = 2 gratis?quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan ik er dan niet 1 kopen voor de helft van de prijs?
Je krijgt de tweede magic hose er gratis bij.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan ik er dan niet 1 kopen voor de helft van de prijs?
Maar ik wil geen 2 .. ik wil er 1quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je krijgt de tweede magic hose er gratis bij.
Koop een robotstofzuiger, heb je een zorg minderquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:41 schreef Maraca het volgende:
Waarom heb ik geen huis dat zichzelf schoonmaakt
Arme marquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:41 schreef Maraca het volgende:
Waarom heb ik geen huis dat zichzelf schoonmaakt
Dat kan niet in m'n huisquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:42 schreef Starm het volgende:
[..]
Koop een robotstofzuiger, heb je een zorg minder
quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat kan niet in m'n huisEn stofzuigen is zo gedaan.. het is het schoonmaken zelf dat veel tijd in beslag neemt. Stof
quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:50 schreef AF_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze diertjes wachten geduldig op je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |