Ach, toen Bowie in 2003 tourde heb ik 1/3e van zijn Europese tour gezienquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van 1983 tot 2008 heb ik er in NL 2 gemist.
En dan nog de concerten buiten NL, incl. Slane Castle.
Ik ga niet rekenen, maar het is een vermogen...
We zijn gewoon gek...quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, toen Bowie in 2003 tourde heb ik 1/3e van zijn Europese tour gezien
Er stonden toen veel rijen bij evenzoveel poorten. Die van ons ging als eerste openquote:
Passen wel dus tussen de rest van de gekken hier bij Radio49quote:
Dat sowiesoquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Er stonden toen veel rijen bij evenzoveel poorten. Die van ons ging als eerste open
Toen mocht je doorlopen naar voren en kreeg je een armbandje voor het vak helemaal vooraan.
Toen ik ging pissen wilde mensen dat armbandje wel kopen
Even bij ToT informeren of mijn verzoekje weer eens gedraaid mag worden BRBquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:05 schreef Spezza19 het volgende:
Er is ruimte voor verzoekjes… De DM box staat open
Das wel het nadeel van Prince fan zijn… Die geeft onaangekondigd concertenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Een collega van mij is Prince fan.
Die heeft Prince in één weekend 4 keer gezien.
Eerst in Den Bosch beide avonden het reguliere concert en daarna elke avond met de taxi naar Paradiso scheuren voor het after concert dat Prince daar 's nachts gaf.
Daar kan ik niet tegenop...
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Bij U2 in de Kuip moest ik werken, kon ik daarna in datzelfde vak staan
Ik heb nog security shirts van die concerten, elke dag een andere kleur.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Bij U2 in de Kuip moest ik werken, kon ik daarna in datzelfde vak staan
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe nou niet steeds zo rolbevestigend...
Daarvan heb ik er geen, van o.a. Lowlands en Pinkpop welquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog security shirts van die concerten, elke dag een andere kleur.
Gekocht op een beurs. Why?
ik mocht geen hippie zijn van mijn oudersquote:
Eensch, underground is ook veel leukerquote:
1 van mijn vele Bowie Bohemian'squote:Op vrijdag 3 april 2015 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch, underground is ook veel leuker
Wordt Underground dan nog zo vaak gedraaid?quote:
Geen idee, maar IK heb hem te vaak gehoordquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wordt Underground dan nog zo vaak gedraaid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |