quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit kan geen toeval zijn.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, ik leun al bijna tegen anorexia. Verdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Je bent misschien kleiner dan ik. Ik ben lang, volgens Specularium.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, ik leun al bijna tegen anorexia. Verdomme.
Klopt, en 2 gram tieten.quote:
Ten opzichte van Uccie.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je bent misschien kleiner dan ik. Ik ben lang, volgens Specularium.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een Keniaan he, daar hebben ze allemaal hongerquote:
Oh lol, is dat die.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Het is een Keniaan he, daar hebben ze allemaal honger
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ten opzichte van Uccie.Ten opzichte van Uccie is iedereen lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ga hem even uitleggen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ten opzichte van Uccie is iedereen lang.
Heb ik net gedaan.quote:
Moet je zwemkleding meenemen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga zo naar een feestje maar moet eerst nog pinnen, moet ik helemaal omfietsen #struggles.
Mag wel verkleed, maar ik heb niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |