Blijf vooral mijn woorden heerlijk verdraaien om jouw eigen onbegrip te proberen te verbergen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:34 schreef Geralt het volgende:
OK Vettel heeft er in zijn eentje voor gezorgd dat Ferrari weer een goede auto heeft gebouwd.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Jajaja, OP is kapot. Ik heb geen HTML rechten.
Schunkelsterretje, je had de LAPO
Nop, want je kunt nog niet veel over de 2015 editie vertellen. Plus dat er dan weer ''maar dat is de OP van Maleisië''-jankers beginnenquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:16 schreef franklop het volgende:
Je had er op zijn minst al wel China van kunnen maken
heb het al veranderd. OP komt na het weekend.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nop, want je kunt nog niet veel over de 2015 editie vertellen. Plus dat er dan weer ''maar dat is de OP van Maleisië''-jankers beginnen
Haha, goed gevonden, of was dat toeval?quote:St. Sebastian
quote:Saint Sebastian is a popular male saint, especially among athletes.
Toevalquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:21 schreef twiFight het volgende:
[..]
Haha, goed gevonden, of was dat toeval?
[..]
oke manquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vettel. Weggereden worden door Ricciardo, die op zijn beurt in een betere auto op zijn plaats wordt gezet door een kind van 17
OMG hoe goed is Esteban Ocon wel niet dan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vettel. Weggereden worden door Ricciardo, die op zijn beurt in een betere auto op zijn plaats wordt gezet door een kind van 17
Omdat hij veel langer in de simulator heeft gereden dan Vettel?quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar haal ik slechts uit dat hij bruikbare feedback geeft, maar niet (veel) meer dan Vettel. Ze hebben toch beiden evenveel dagen in de winter rondjes gereden...
Dus waarom zou Kimi nou zoveel meer input gegeven hebben?
Excuses, ik zit smiddags altijd mobiel. Niet gezienquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Jajaja, OP is kapot. Ik heb geen HTML rechten.
Schunkelsterretje, je had de LAPO
Alleen Kimi heeft een hekel aan simulators.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat hij veel langer in de simulator heeft gereden dan Vettel?
De wagen wordt vooral in de windtunnel en simulator ontwikkeld en op de baan worden alleen nog wat nuances bijgesteld (omdat ze niet veel op de baan mogen testen). Het meeste ontwikkelwerk gebeurd in de simulator en daar heeft een coureur dus ook veel invloed op.
6 goed.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
OMG hoe goed is Esteban Ocon wel niet dan?
Dus je bent het nu met mij eens neem ik aan?quote:
Alons is er toch ook amper te vinden?quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:10 schreef Waffle het volgende:
[..]
Alleen Kimi heeft een hekel aan simulators.
Ik ben ook niet overtuigd van het nut in de racerij eerlijk gezegd...quote:
Wat maar heel beperkt mag. En voila, daar heb je je nut.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet overtuigd van het nut in de racerij eerlijk gezegd...
Niets gaat boven daarwerkelijk rondjes draaien.
Ik snap het waarom wel, maar ik twijfel dus aan het nut.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:15 schreef twiFight het volgende:
Wat maar heel beperkt mag. En voila, daar heb je je nut.
Wordt ook veel gebruikt voor reservecoureurs, etc. Die moeten toch ook iets van ervaring op doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |