Wen er maar aan als hij Aldo verslagen heeft gaat hij ook Dos Anjos, Pettis, Cerrone en Khabib verkrachten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:24 schreef superniger het volgende:
Ik ben die act van Conor nu al zat.![]()
De eerste paar keer was het wel grappig. Nu begint het echt strontvervelend te worden.
Zeg, 1 april is al voorbij hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Wen er maar aan als hij Aldo verslagen heeft gaat hij ook Dos Anjos, Pettis, Cerrone en Khabib verkrachten.
Ik ga meequote:Op vrijdag 3 april 2015 16:25 schreef superniger het volgende:
Chad Mendes vs. Ricardo Lamas
Jorge Masvidal vs. Al Iaquinta
Michael Chiesa vs. Mitch Clarke
Julianna Peña vs. Milana Dudieva
Clay Guida vs. Robbie Peralta
Dustin Poirier vs. Carlos Diego Ferreira
In 2018 laat hij ook Hendricks, Lawler, MacDonald, Woodley alle hoeken van de octagon zien.quote:
Glory 22 in Roemenië met Ghita en Stoica?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:37 schreef Kerftminister het volgende:
Wie past de champions aan?
Heb trouwens Glory PPV aangeschaft, verdienen ze wel, erg breed hebben ze het niet en ik steun graag de kickboxing community.
Lijkt me wel ja.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:05 schreef Nober het volgende:
[..]
In 2018 laat hij ook Hendricks, Lawler, MacDonald, Woodley alle hoeken van de octagon zien.
[..]
Glory 22 in Roemenië met Ghita en Stoica?
Glory 23 in Amsterdam met Saki en Spong/Holzken?
Dan moet er toch wel wat geld binnenkomen.
Conor gaat ook Cain en Jon Jones slopen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:05 schreef Nober het volgende:
In 2018 laat hij ook Hendricks, Lawler, MacDonald, Woodley alle hoeken van de octagon zien.
Tsja welkom in Glory.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:24 schreef Kerftminister het volgende:
Die juryledenHoe kan Varga dit winnen man.
Ja was vorige keer ook al bij die Canadees tegen die Belg.quote:
QFT!quote:Chad Mendes vs. Ricardo Lamas
Jorge Masvidal vs. Al Iaquinta
Michael Chiesa vs. Mitch Clarke
Julianna Peña vs. Milana Dudieva
Clay Guida vs. Robbie Peralta
Dustin Poirier vs. Carlos Diego Ferreira
Ze is echt chanant slecht in Fast 7quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ronda Rousey kan niet acteren... die "stoere" kop van haar lijkt ook nergens naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |