Voor een enkeltje in het oostblok vind ik 86 best veel, dus een lagere prijs is mij wel wat waardquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel extra werk is de kans op iets goedkoper dan 86 euro waard?
Ja, is hier vlakbij. Zal binnenkort eens foto's online zetten, heb daar al eens foto's gemaakt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
Kennen we deze al? http://www.maasoeverspoorweg.nl/
Hebben zo te zien in Barendrecht best een leuk materieelparkje waarmee ze op hun spoorbaantje rijden.
Fact: nog nooit met een strippenkaart gereisd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
meeste nl'rs konden er ook echt niet mee overweg...
Eurocity's zijn vrij prijzig hoor!quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Voor een enkeltje in het oostblok vind ik 86 best veel, dus een lagere prijs is mij wel wat waard
https://bilet.intercity.pl/zakup_biletu.jsp?lang=EN , ik heb het al weleens eerder gedaan, gewoon in het engels. Je moet wel een account aanmaken om int. tickets te kunnen kopen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Voor een enkeltje in het oostblok vind ik 86 best veel, dus een lagere prijs is mij wel wat waard
Zat zoveel wazigheid in in zoetermeer. Heel de stad 1 zone, behalve de nieuwbouwwijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:58 schreef b2py het volgende:
[..]
Fact: nog nooit met een strippenkaart gereisd.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:54 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, is hier vlakbij. Zal binnenkort eens foto's online zetten, heb daar al eens foto's gemaakt.
Naar bed dan. Sesamstraat is allang voorbij.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:58 schreef b2py het volgende:
[..]
Fact: nog nooit met een strippenkaart gereisd.
Fantastisch ding, je kon er slim gebruik van maken met overstap met treinen binnen Utrecht.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:16 schreef James1988 het volgende:
Ik vond de strippenkaart maar een onduidelijk, onhandig systeem. De OV-chipkaart is niet perfect, maar in normaal gebruik vind ik het erg makkelijk. Zeker met automatisch opladen
Deze baas weetquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:29 schreef bork het volgende:
Fantastisch ding, je kon er slim gebruik van maken met overstap met treinen binnen Utrecht.
Och, ik denk niet dat hij fraudegevoeliger was dan de e-tickets en de ov-chipkaart.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:29 schreef bork het volgende:
[..]
Fantastisch ding, je kon er slim gebruik van maken met overstap met treinen binnen Utrecht.
Ook heerlijk fraudegevoelig btw.
Je had er niks fancies voor nodig, labello en plakband gaf de amateurfraudeur twee powertools om dat kaartje te hackenbeplakken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:31 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Och, ik denk niet dat hij fraudegevoeliger was dan de e-tickets en de ov-chipkaart.
Je moest er inderdaad een hele kleine inspanning voor verrichten, dat is met de OV-chipkaart en de e-tickets toch niet heel anders?quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:34 schreef bork het volgende:
[..]
Je had er niks fancies voor nodig, labello en plakband gaf de amateurfraudeur twee powertools om dat kaartje te hackenbeplakken.
Dat was het toch?![]()
Komt ie nou meequote:Op vrijdag 3 april 2015 20:34 schreef bork het volgende:
[..]
Je had er niks fancies voor nodig, labello en plakband gaf de amateurfraudeur twee powertools om dat kaartje te hackenbeplakken.
Dat was het toch?![]()
Je had toen nog geen FOK!quote:
Tuurlijk, maar Praag - Budapest kan volgens mij al vanaf 39 euro, dus 86 voor Krakow - Praag vind ik dan een beetje overdrevenquote:
oh krijgen we datquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:41 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Praag - Budapest kan volgens mij al vanaf 39 euro, dus 86 voor Krakow - Praag vind ik dan een beetje overdreven
Alvast 2 fotootjes opgezocht:quote:
Ander land, andere vervoerder, andere kostenstructuur.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:41 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Praag - Budapest kan volgens mij al vanaf 39 euro, dus 86 voor Krakow - Praag vind ik dan een beetje overdreven
Beide van/naar Praag, beide oostblok. Dat er een verschil is kan ik begrijpen, maar zo'n enorm verschil nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ander land, andere vervoerder, andere kostenstructuur.
Tsja, een rit van Newcastle naar Londen is soms ook duurder dan van Parijs naar Londen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:51 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Beide van/naar Praag, beide oostblok. Dat er een verschil is kan ik begrijpen, maar zo'n enorm verschil niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |