SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
Nee dan gooit ie 8 eieren tegen je spiegelquote:
Sterker nog, dan lig je in je bed en dan hoor je zo'n Vespa ronken achter je raam en dan weet je dat het te laat is.quote:
En hoe ben je daar dan weer achter gekomen Sherlock?quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:20 schreef no1uknow het volgende:
hey Antoine ik wist niet dat je ook Meshuggah luistert, puik
lekker hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:52 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Beach
https://instagram.com/vickibaybeee/
hhhhngggggg
Ah dat verklaart dat kuthoofd van Jessequote:Op vrijdag 3 april 2015 12:45 schreef Questular het volgende:
Te veel bestrijdingsmiddelen op 'superfoods'
onze gainzzzzz.......
Elke kilo die je als coureur extra meeneemt kost tijd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:36 schreef Deuce92 het volgende:
Heeft ie skinny jeans aan of zijn z'n benen gewoon zo kkgespierd?
Karten is ook lekker voor je forearms. Altijd dikke pomp na 2 heats. Ik wil niet weten hoe die gasten dat in een F1 wagen volhouden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Elke kilo die je als coureur extra meeneemt kost tijd.
Overigens hebben coureurs wel zieke nekspieren, al die g krachten anderhalf uur lang.
Ik weet niet of je weleens gekart hebt? Dat en dan vele malen erger.
hahahahahquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:30 schreef kaasplankje het volgende:
vind niet dat max zieke quads heeft eigenlijk
http://vaycunt.tumblr.com/tagged/mequote:Op vrijdag 3 april 2015 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
jezus
hoe heet gymchick ??
echt mijn type
ja nu weer van me UI afblijven kaasplankjequote:Op vrijdag 3 april 2015 13:39 schreef kaasplankje het volgende:
had ik jullie ff te pakken cker vrienden
hahahahahaha
Hey Dima ken je die camgirl nicolettexxxquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:37 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil die throatfucken
zo die uitlopende mascare ufff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is laatst op wintersport geweest, heeft oesters en kreeft gegeten en een pooltafel gekocht voor z'n kantoor. Dus komt wel in de buurt denk ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:47 schreef no1uknow het volgende:
hoe is het met dreamerbulk eigenlijk?
Maakt ie al 10k/day?
baantje?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:55 schreef Questular het volgende:
Raar genoeg zou een pooltafel ook een van de 1e dingen zijn die ik zou kopen voor op het kantoor...En een tafelvoetbalbaantje (noemen ze dat ook zo boven de rivieren?)
gewoon een tafelvoetbal..quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:55 schreef Questular het volgende:
Raar genoeg zou een pooltafel ook een van de 1e dingen zijn die ik zou kopen voor op het kantoor...En een tafelvoetbalbaantje (noemen ze dat ook zo boven de rivieren?)
Hier in Zuid-Limburg niet, dus.......quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:59 schreef Deuce92 het volgende:
Zelfs in zuid-limburg heet dat gewoon een voetbaltafel.
Vooral doenquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:01 schreef fathank het volgende:
Vanaf nu ga ik jullie posts in Heerlen's/Duits accent lezen
wat een gehuchtquote:
Hangt er ook nog vanaf. Noord-Limburgs is toch heel wat anders dan Zuid-Limburgs.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:11 schreef Questular het volgende:
Echt Limburgs dialect lijkt ook nauwelijks op Nederlands
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:10 schreef no1uknow het volgende:
dan woon jij zeker in Margraten of Gulpen
Die zou je toch uit medelijden doodknuppelenquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:25 schreef Questular het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #136 Waar de zon zich weer laat zien
Damn die bob....
streefjequote:Op vrijdag 3 april 2015 14:25 schreef Questular het volgende:
Damn die bob....
Godverdomme man zou graag mn hoofd tegen die tieten willen drukken.quote:
Ook gewoon z'n volledige naam op z'n instagramquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:25 schreef Questular het volgende:
Damn die bob....
hij is weer helemaal blij na die hugquote:
die muziek vind ik echt kut maar ze heeft wel goede tietenquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Godverdomme man zou graag mn hoofd tegen die tieten willen drukken.
Echt jelly op dat kind
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:48 schreef Beach het volgende:
[..]
die muziek vind ik echt kut maar ze heeft wel goede tieten
zelfs z'n facebook URL bestaat gewoon uit z'n FOK! usernamequote:Op vrijdag 3 april 2015 14:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Ook gewoon z'n volledige naam op z'n instagram
Wie licht z'n ouders ff in?
wiequote:Op vrijdag 3 april 2015 15:10 schreef kaasplankje het volgende:
die kakuser uit lif die weisman laatst naar hier had gelokt en helemaal uit ze stekker ging had ook gwn link naar ze internetpage op zijn profiel, hij fotografeerd blote wijven
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Godverdomme man zou graag mn hoofd tegen die tieten willen drukken.
quote:
Elke dag suikerfeestquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik keek laatst oude aflevering keuringsdienst van waarde, zat echt zo'n kind in hoe ik me c_c voorstelde
http://keuringsdienstvanw(...)oriet-fragment-sahar
die foto's wtf manquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zelfs z'n facebook URL bestaat gewoon uit z'n FOK! username
https://www.facebook.com/Badtripbob
Godver.quote:
de gemiddelde hagenees tochquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:23 schreef seto het volgende:
ik kende ook ooit zo'n figuur
gast deed met 2 vingers in zijn neus gymnasium maar takelde op een gegeven moment helemaal af door de drugs, het werd zo erg dat hij bij feestjes bij mensen thuis in andere achtertuinen sprong op zoek naar papaverplanten
laatste wat ik hoorde was dat hij bij een huisfeest shit probeerde te stelen en meisjes lastig viel en toen hij eruit werd gegooid stond hij nog een half uur keihard voor de deur te schreeuwen
Glas melk lekker koel en broodje pindakaas toch!quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:32 schreef Sapstengel het volgende:
Doe mij maar gewoon lekker glas melk en een broodje kroket.
Ken de ook zo een. Op z'n 17e coke en alcoholverslaving. Gokprobleem. Veel te veel geld van pappie. 3 jaar later op strafkamp in Zuid Afrika en nu heeft ie verlossing gevonden bij Onze Lieve Heer en werkt bij Jellinek.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:23 schreef seto het volgende:
ik kende ook ooit zo'n figuur
gast deed met 2 vingers in zijn neus gymnasium maar takelde op een gegeven moment helemaal af door de drugs, het werd zo erg dat hij bij feestjes bij mensen thuis in andere achtertuinen sprong op zoek naar papaverplanten
laatste wat ik hoorde was dat hij bij een huisfeest shit probeerde te stelen en meisjes lastig viel en toen hij eruit werd gegooid stond hij nog een half uur keihard voor de deur te schreeuwen
Ik lust alleen geen pindakaas. Maar broodje kipsate mag wel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Glas melk lekker koel en broodje pindakaas toch!
Ohja FF goed carbloaden voor DL PR morgen
nice manquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:22 schreef Jahr00n het volgende:
NWS / Man overlijdt na seks met vogelverschrikker
wat
watwat
Ik ga voor 300, maar dan moet ik echt net een goede dag hebbenquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik lust alleen geen pindakaas. Maar broodje kipsate mag wel.
Welk gewicht ga je voor?
beste poging, heeft carbloaden voordaags dan zin met zo een korte inspanning?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik ga voor 300, maar dan moet ik echt net een goede dag hebben
Goed excuus voor flink te vreten toch ??quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
beste poging, heeft carbloaden voordaags dan zin met zo een korte inspanning?
Ik ook, gaat helaas wel met straps worden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is wel een goede PR jaben benieuwd en succes
eindbaasquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Is ook beter ja, veel carbs, goed zout eten ook.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Goed excuus voor flink te vreten toch ??
Ik merk gewoon dat ik veel sterker ben als ik de avond ervoor flink wat naar binnen heb gewerkt.
Maar je werkt ook wel toe naar zo'n lift, tenminste ik wel tis niet binnen paar sets gebeurd zeg maar.
[..]
Ik ook, gaat helaas wel met straps worden.
Laatste tijd beetje last van grip door wat zenuwpijn hier en daar
Moet 'm nog trekken he!quote:
Ja, maar heb tot nog toe alles zonder straps gedaan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is ook beter ja, veel carbs, goed zout eten ook.
Mjah straps is niet heel erg toch, uiteindelijk til je het wel gewoon
meer protein dan de b&f wheyquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
NWS / Man masturbeert half jaar lang in koffie collega
man man man
weet zeker dat sap zoiets wel kan waarderenquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:59 schreef Jahr00n het volgende:
je zou er maar achter komen dat de koffiedame iedere dag in je koffie squirt
bah
Succesquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
idd zwaar respectquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Boeie, het feit alleen al dat je in de buurt komt
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:40 schreef Ethanolic het volgende:
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #45
lol
Waarom wordt hij niet in een gesloten inrichting gestopt? Man man man, kwestie van tijd voordat ie iemand iets aandoet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:40 schreef Ethanolic het volgende:
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #45
lol
Etha?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Nu zie ik B&J reclame nu wil io B&J voel me net een niet nader te noemen wijf uit deze reeks
Via Duitsland gevlucht naar spanje.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom wordt hij niet in een gesloten inrichting gestopt? Man man man, kwestie van tijd voordat ie iemand iets aandoet.
Dat was het idee maar hij is gevluchtquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom wordt hij niet in een gesloten inrichting gestopt?
Gewoon superseal team 6 erheen en die vent met harde hand het gevang in. Dit volk voegt niks toe aan de samenleving.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat was het idee maar hij is gevlucht
gewoon de rode khmer behandelingquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon superseal team 6 erheen en die vent met harde hand het gevang in. Dit volk voegt niks toe aan de samenleving.
daarom lkkr in spanje laten zitten ipv belastinggeld uitgeven aan repatriëring en bed bad en brood hier incl de verplichte behandelingen die veel te duur zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon superseal team 6 erheen en die vent met harde hand het gevang in. Dit volk voegt niks toe aan de samenleving.
Maar wat doet die daar dan, lijkt ma niet dat die gast werkt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
daarom lkkr in spanje laten zitten ipv belastinggeld uitgeven aan repatriëring en bed bad en brood hier incl de verplichte behandelingen die veel te duur zijn
Krijgt vast gewoon wajong ja.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Maar wat doet die daar dan, lijkt ma niet dat die gast werkt.
Nog uitkering hier vandaan ofzo?
Gewoon iedere week stempel halen voor behoudt van uitkeringquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Krijgt vast gewoon wajong ja.
Moeten ze eigenlijk gewoon stopzetten als die persoon zijn/haar afspraken niet nakomt.
SPOILER: Hey GYMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hey McStengel92Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wajong, arbeidsongeschiktheid, zoiets. Wellicht een spaarpotje.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Maar wat doet die daar dan, lijkt ma niet dat die gast werkt.
Nog uitkering hier vandaan ofzo?
Veul naar gekeken als kind zijndequote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
als een blok, 7,5 uur maar had nog wel wat meer kunnen pakken. Jij vriend?
2 maal wakker, maar genoeg gepakt.quote:
lekker man, keep us posted. Wat zijn je PR's nu?quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:58 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
[..]
2 maal wakker, maar genoeg gepakt.
Dunno rond het middaguur..
Ben een gevoelsmens, moet het voelen
noxipro pakken manquote:Op zaterdag 4 april 2015 08:58 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
[..]
2 maal wakker, maar genoeg gepakt.
Dunno rond het middaguur..
Ben een gevoelsmens, moet het voelen
Getest, 280/240/145quote:Op zaterdag 4 april 2015 09:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lekker man, keep us posted. Wat zijn je PR's nu?
Ik wou dat ik van die amoniacaps hadquote:
Fitforfreequote:Op zaterdag 4 april 2015 00:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Even de bips trainen *brb*
Ouwe volvo's zijn baas. Maatje van me heeft een Amazonequote:Op zaterdag 4 april 2015 10:36 schreef kaasplankje het volgende:
mooie wagen in mijn adds
http://veiling.catawiki.n(...)pv-444-katterug-1954
ben c_c nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 11:43 schreef seto het volgende:
komt wel goed beach, heeft iedereen af en toe
maak je niet dik
dure operatie hoorquote:Op zaterdag 4 april 2015 11:46 schreef seto het volgende:
maar je zou het wel kunnen worden en dat wil je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik weet niet wat jij gerookt hebt, maar daar wil ik er graag 2 van.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:54 schreef WarmZaad het volgende:
dat drugs slecht is voor je gainz is wel algemeen bekend, of je nou spiermassa afbreekt omdat je cortisol waarde met 800% is gestegen of omdat je spul hebt gehad waardoor je uren niks meer eet, je drinkt bier/alcohol en het trekt al je vocht uit je lichaam... kortom, allemaal niet echt bevordelijk voor je spierontwikkeling. Internet staat er vol mee en iedereen kan dit uitzoeken binnen een paar minuten
Echter, staat er vrijwel niks op het internet over lachgas gebruik
een ballonnetje? wat doet het met je als je net van de gym terug komt?
uitdrogen sowieso niet zoals met alcohol, ook is het niet zo dat ik na 30 seconden space geen honger meer heb dus eten en drinken blijft gewoon
zuurstof tekort voor je spieren? nah het is net zoiets als een minuut je adem inhouden, dit zal ook wel het probleem niet zijn, Denk ik.
cortisol? geen idee
kortom, iemand enig idee of lachgas gebruik enige invloed heeft op je gains?
salviaquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gerookt hebt, maar daar wil ik er graag 2 van.
Gewoon eerst een eiwitshake om te herstellen daarna ballonetje gas erin. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:54 schreef WarmZaad het volgende:
dat drugs slecht is voor je gainz is wel algemeen bekend, of je nou spiermassa afbreekt omdat je cortisol waarde met 800% is gestegen of omdat je spul hebt gehad waardoor je uren niks meer eet, je drinkt bier/alcohol en het trekt al je vocht uit je lichaam... kortom, allemaal niet echt bevordelijk voor je spierontwikkeling. Internet staat er vol mee en iedereen kan dit uitzoeken binnen een paar minuten
uitdrogen sowieso niet zoals met alcohol, ook is het niet zo dat ik na 30 seconden space geen honger meer heb dus eten en drinken blijft gewoon
zuurstof tekort voor je spieren? nah het is net zoiets als een minuut je adem inhouden, dit zal ook wel het probleem niet zijn, Denk ik.
cortisol? geen idee
ik heb hem al gezienquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:10 schreef G.R.S. het volgende:
Over 18 dagen komt Age of Ultron eindelijk uit. fuuckkkk yesss![]()
![]()
![]()
Game of thrones met een paar wekenquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:10 schreef G.R.S. het volgende:
Over 18 dagen komt Age of Ultron eindelijk uit. fuuckkkk yesss![]()
![]()
![]()
Zat er al raar tegen aan te kijkenquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:20 schreef G.R.S. het volgende:
Het is Valar Morghulis volgens Google. Valt me een beetje tegen
Lijkt me wel he. Cortisol verminderd stress.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:29 schreef Fripsel het volgende:
Heeft wiet invloed op je cortisol gehalte?
Waarom staan die grote bodybuilders dan altijd met hun tribals shirtless moeilijk hard te spacen op festivals?quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:54 schreef WarmZaad het volgende:
cortisol? geen idee
Zal me niks verbazen dat die ook anderen neukt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Een ding is zeker bij mijn vriendin werkt het in ieder geval super.
Ik maak er geen misbruik van maar als ze een glaasje of 3, 4 aan wijn op heeft gaat ze echt helemaal "los".
Ik mag dan ook alles wat ik normaal niet snel mag, ik kan haar dan vol anaal nemen, en ik mag ook in haar prachtige mond klaarkomen.
Kan toch geen toeval zijn dat ze dit alleen leuk vind en toelaat als ze drank op heeft, en JA ze vind het echt leuk, we hebben het er samen over gehad, niks mis mee dus.
Mja, pep, 4FA en dat soort stimulanten zijn wel voor een deel een aanslag op je lichaam natuurlijk. Maar g'tje doet wonderen voor je eetlust en goed bijslapen na doorhalen scheelt ook een hoop.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom staan die grote bodybuilders dan altijd met hun tribals shirtless moeilijk hard te spacen op festivals?
Of is dat allemaal preworkout wat die sjonnies gebruiken?
Ja inderdaad "ik ben vreemdgegaan het spijt me maar was dronken en hij maakte daar misbruik van"quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen dat die ook anderen neukt.
Dat soort mensen kan het vast niet leuk hebben zonder genotsmiddelen. Ik doe normaal en kan het zonder ook leuk hebben.quote:
bijna man mag mss nog pond af ofzo dan ben ik erquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:56 schreef Jahr00n het volgende:
Zijn jullie al droog genoeg voor de zomer?
als ik 15 juni begin met cutten ben dan nog op tijdquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:56 schreef Jahr00n het volgende:
hoe gaat het met je tan vriendquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:56 schreef Jahr00n het volgende:
18% bodyfat masterracequote:Op zaterdag 4 april 2015 14:56 schreef Jahr00n het volgende:
Misc strikes again lmaoquote:The new era of revenge porn has begun on Snapchat
She’s posing the same way in both selfies: face just out of frame, one hand pulling her shirt up to reveal a trim abdomen. The second, shot in a bedroom, reveals her bra and underwear.
“BornBeefy” said she was 18. He was obsessed with her, and he wanted to share the Snapchat photos he claimed she’d sent him. He posted them on Bodybuilding.com.
“Got pics of oneitis on Snapchat today (PICS) (hnnng) (dat ass/10),” he bragged in a thread last year. “Almost died of a hnnng attack. Am I going to make it?”
Er zijn dus ook naaktpics? Post die ook effe dan. Lekker wijf wel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:31 schreef Deuce92 het volgende:
Post dan ook even de pics, vriend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jammer. Zou daar wel een kind in drukken.
Daarvoor moet je in het daarvoor bestemde topic zijn BB topic maatje.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:55 schreef no1uknow het volgende:
hey gekoeldnetzolekker ben je gechoked door een bar ofzo??
quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jammer. Zou daar wel een kind in drukken.
SPOILER: Hey McStengel92Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hey Ethanulty92Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is beteer dan die spoiler tbh wat een cutiequote:Op zaterdag 4 april 2015 17:53 schreef Deuce92 het volgende:
Hey melkboerman
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou mijn vuistje wel in haar willen ronddraaien snap jequote:Op zaterdag 4 april 2015 17:57 schreef Sapstengel het volgende:
kan ook wel goede handjob geven denk ik
Moet idd wel beetje spieren op de botten hebben,quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:53 schreef Deuce92 het volgende:
Hey melkboerman
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:09 schreef kaasplankje het volgende:
denk dat zei wel leuk speelgoed is in bed
Bijna ingetuind dimakaasquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:13 schreef kaasplankje het volgende:
btw heb groepsopdracht voor school maar ze hebben me uit het groepje gegooid omdat ze me niet assertief genoeg vinden
moet nu ff met de mentor overleggen of ik in een ander groepje terecht kan
brb
quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:13 schreef kaasplankje het volgende:
btw heb groepsopdracht voor school maar ze hebben me uit het groepje gegooid omdat ze me niet assertief genoeg vinden
moet nu ff met de mentor overleggen of ik in een ander groepje terecht kan
brb
zeker omdat je zelf ook asian bent maar wit wilt zijn haat je je eigen rasquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mits latina ja, wanneer asian eject eject!
Nee ik ben geen Asian, eet wel graag hotdogs en geen labrador met sambalquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:38 schreef Beach het volgende:
[..]
zeker omdat je zelf ook asian bent maar wit wilt zijn haat je je eigen ras
jij bent Turk tochquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee ik ben geen Asian, eet wel graag hotdogs en geen labrador met sambal
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:08 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Merk toch altijd als beach en GRS er zijn dat ik me hier meer thuis voel
Hoezo, ben je ook negerin?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:08 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Dat virtual maakt het toch net iets minderquote:
Nah, denk toch door gebaren zoals hierbovenquote:
Hollands x Circassier en Circassiers komen uit de Kaukasus oorspronkelijk, mijn vriendin is wel deels Asianquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:50 schreef Beach het volgende:
[..]
jij bent Turk tochTurkije ligt voor het grootste gedeelte in Azië
Bedankt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:08 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
yw, wou eigenlijk alleen GRS zeggen maar dat geeft weer zoveel druk op drquote:
Heb liever niet dat je zo over GRS praat, beetje respect voor deze dame snap je?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:39 schreef kaasplankje het volgende:
zou ook wel druk geven op grs snap je gekoeld
hahaquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
yw, wou eigenlijk alleen GRS zeggen maar dat geeft weer zoveel druk op dr
Heb ff onder me naam sig naar jou aangepast snap je?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:39 schreef kaasplankje het volgende:
zou ook wel druk geven op grs snap je gekoeld
euh euh sorry vriend ik wist niet dddat je boos was dat ik die meisje beledigd hadquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:40 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Heb liever niet dat je zo over GRS praat, beetje respect voor deze dame snap je?
( ff goeie indruk maken toch? snap je )
Maar ik ben zo lief, als ik niet lift....quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:41 schreef Beach het volgende:
[..]
haha
na je filmpje ben ik stiekem wel bang voor je
zon grote beer
srs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |