SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het leven is niet meer dan een sprookje

quote:Op zondag 5 april 2015 18:30 schreef McLaura het volgende:
Ik ben niet zo goed in reageren op anderen momenteel, maar wilde wel graag mijn (vind ik) erg mooie echo laten zien.
[ link | afbeelding ]
Dat hele 'galstenen of interne herniatie-gedoe' had precies 1 mooie bijkomstigheid. Ik vind hem zķ mooi!Wat een prachtige mond heeft je kindje al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik

oh, vast wel. maar dat spul is 2x zo duur. Ik heb antivries in de achterbak liggen, moet er alleen even aan denken een fles water van huis mee te nemen als ik naar de auto ga, dan is alles goed!quote:Op maandag 6 april 2015 14:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hebben ze bij jullie bij t tankstation niet van die kant en klare gemengd met antivries? Ik giet er gewoon af en toe zo'n zak/fles in.

quote:Op maandag 6 april 2015 14:59 schreef Krisvc het volgende:
Jongens, ik heb een tweede baan nodig. Ik heb zojuist de baby afdeling van de Zara ontdekt. Nu moet ik geld hebben of een nieuwe rijke vent aan de haak slaan.
Deze heb ik echt nodig. Maar ik ben cheap ass en vind 20 euro voor een vestje voor een zomerkindje waarvan ik niet weet wanneer ze erin past best wel prijzig.In spoiler, want groot:
ZaraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gore autoboks![]()
lege blikjes, flesjes, verpakkingen, mandarijnenschilletjes enz... en dan nog 3 van die onderleggermatjes, plastic tasjes enz. En das alleen de bijrijderskant
![]()
En met een beetje pech hebben mensen geen vervoer bij een bevalling en bedenkt mn begeleider weer dat ze in mijn auto moetenah well...
:)

ah well, een verloskundige is ook een mens, toch?quote:Op maandag 6 april 2015 15:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Zara
En gore autoboks![]()
lege blikjes, flesjes, verpakkingen, mandarijnenschilletjes enz... en dan nog 3 van die onderleggermatjes, plastic tasjes enz. En das alleen de bijrijderskant
![]()
En met een beetje pech hebben mensen geen vervoer bij een bevalling en bedenkt mn begeleider weer dat ze in mijn auto moetenah well...

Mijn VK heeft me ook in haar bakkie naar het ziekenhuis gereden iddquote:Op maandag 6 april 2015 15:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Zara
En gore autoboks![]()
![]()

Dat hou ik me ook altijd maar voor. De meesten zijn allang blij dat ze onderweg zijn. Ik heb ook wel eens een heel stuk trambaan genomenquote:Op maandag 6 april 2015 15:40 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Mijn VK heeft me ook in haar bakkie naar het ziekenhuis gereden iddmaar het had ook een zappelin kunnen zijn, had ik niet gemerkt

ja, midden in de nacht rijden er toch geen trams - graag zelfs!quote:Op maandag 6 april 2015 15:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat hou ik me ook altijd maar voor. De meesten zijn allang blij dat ze onderweg zijn. Ik heb ook wel eens een heel stuk trambaan genomendie mw had niks door

mwhehequote:Op maandag 6 april 2015 15:42 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja, midden in de nacht rijden er toch geen trams - graag zelfs!

SPOILER: rammelgevaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik

Tip van flip:quote:Op maandag 6 april 2015 15:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Zara
En gore autoboks![]()
![]()

Tuurlijk. Waar denk je dat al die losse plastic zakjes van zijn?quote:Op maandag 6 april 2015 15:56 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Tip van flip:
Hang gewoon een plastic tasje aan de bijrijders kant. (hengsel hang ik dan vaak aan de pook)
Dan mik je daar alle meuk in van schillen en blikjes. Eens in de zoveel tijd gewoon in de kliko dumpen en een nieuw zakje weg hangen

Mjam!quote:Op maandag 6 april 2015 16:21 schreef silliegirl het volgende:
Cravings ftwhalve emmer ben&jerry's weg

Die heb ik (ook) nog in de vriezerquote:Op maandag 6 april 2015 16:26 schreef mignonne het volgende:
Oeh B&J's die nieuwe! Greek style. Met griekse yoghurt, framboos en chocoladenom!
De AH Hier heeft dm niet en das maar goed ook xD

Die losse zakkies zijn dan wel om vol weg te gooienquote:Op maandag 6 april 2015 16:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
Tuurlijk. Waar denk je dat al die losse plastic zakjes van zijn?en met twee koters op de achterbank Wordt het er niet schoner op zeg maar
![]()
Gelukkig lig ik er niet wakker van![]()
En de zwangere die het een probleem vindt om in mijn auto te stappen mag ook een taxi nemen of thuis bevallen

Ja hequote:Op maandag 6 april 2015 16:17 schreef Selvaria het volgende:
Stippel.Wat een bekkie.
![]()
Vieze-auto-boks!Ik eet mijn brood 's ochtends altijd in de auto, dus kruimel-galore hier.
Nog maar 6 werkdagen tot mijn verlof, dan stofzuig ik de auto wel even uit en dan is hij als het goed is tot na mijn verlof weer schoon.
![]()
Vandaag de babywas gesorteerd en opgeruimd en verder aan het kamertje gewerkt. We hoeven nu alleen nog wat schilderijtjes op te hangen (en er nog 1 te schilderen) en dan is het echt echt echt klaar.

Cookie Core is de nieuwe. Greek style is van vorig jaarquote:Op maandag 6 april 2015 16:26 schreef mignonne het volgende:
Oeh B&J's die nieuwe! Greek style. Met griekse yoghurt, framboos en chocoladenom!
De AH Hier heeft dm niet en das maar goed ook xD

ik was altijd fan van phish food maar die hebben ze niet meer. maar met die greek style eindelijk goeie vervangingquote:Op maandag 6 april 2015 16:28 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Die heb ik (ook) nog in de vriezer. En dus nog een halve emmer baked alaska
.
Verslavend dat ijs.

nieuw in mijn supermarkt dan.quote:Op maandag 6 april 2015 16:30 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Cookie Core is de nieuwe. Greek style is van vorig jaar

als ik 20 weken ben dan koopt de duutser een beker half baked voor me. Omdat de baby dan ook half baked is...quote:Op maandag 6 april 2015 16:28 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Die heb ik (ook) nog in de vriezer. En dus nog een halve emmer baked alaska
.
Verslavend dat ijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |