Hahahahaquote:Op zondag 5 april 2015 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja dit! Ik vind het al een geslaagde dag als er geen lid van dit gezin aan ondervoeding is gestorven
Ik weet dat het altijd reden is om te bellen maar ik weet ook gewoon dat mijn zorgen onterecht zijn. Vanmiddag heeft hij zich ook goed laten voelen. De bewegingen zijn inderdaad meer geschuif als harde trappen. En vallen daardoor gewoon niet altijd op als ik er niet op aan het letten ben.quote:Op zondag 5 april 2015 14:13 schreef pessie het volgende:
[..]
Ten eerste: als jij je zorgen maakt is het ALTIJD goed om te bellen! Ze komen liever een keer te vaak dan te weinig controleren.
Ten tweede: is je kindje toevallig ingedaald? Vaak bewegen kinderen dan wat minder aanwezig zeg maar. Kreeg je eerst nog om de haverklap een karatetrap ergens wordt dat nu meer geschuif.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en de darm ligt nu weer goed en raakt doordoor (nu) niet in de knel.quote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef pessie het volgende:
[..]
Fijn, het lukt dus goed om het juiste te eten?
Dat is ook waar. Probleem is dat 't echt nodig was want er blijft teveel liggen nu ik moe ben.quote:Op maandag 6 april 2015 12:32 schreef Mariposas het volgende:
sillie, daar zou ik in niet-zwangere toestand ook doodmoe van worden.
ik heb sinds dat we hier wonen (2.5 jaar) de ramen nog niet gelapt. En we kunnen nog steeds naar buiten kijken...quote:Op maandag 6 april 2015 12:51 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Probleem is dat 't echt nodig was want er blijft teveel liggen nu ik moe ben.
Gelukkig had vriend al gestofzuigd, gedweild en gesopt, hoef ik dat niet meer te doen
onze auto is zoooooooo vies op het momentquote:Op maandag 6 april 2015 13:20 schreef Mariposas het volgende:
Ramen lappen, tanken en de auto wassen (hieronder valt ook de wasstraat) zijn echt de dingen die ik altijd zo lang mogelijk uitstel. Het enige wat ik dan eigenlijk doe is tanken, omdat een lege tank me nogal beperkt in mijn mogelijkheden...
Ik doe het ook niet wekelijks ofzo hoor. Eens in de 3 maanden doorgaans denk, maar het was nu al zeker een half jaar geleden. En met alle regen en spatwater was 't gewoon nodig. Mijn schoonmoeder zeemt elke week de ramen, dat vind ik dan ook weer overdreven.quote:Op maandag 6 april 2015 13:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb sinds dat we hier wonen (2.5 jaar) de ramen nog niet gelapt. En we kunnen nog steeds naar buiten kijken...
Ja! Dus ze hebben me weer laten gaan! Bloeddruk was 140/95. Loopt wel op dus. Wederom de opdracht gekregen echt te bellen als er iets verandert. En woensdag weer. Navelstreng deed h het weer goed. Alleen die hoofdpijn... En ze waren de baby op een gegeven moment kwijtquote:
Dito hier, maar met het slechte weer vind ik het zo'n nutteloze taak om 'm schoon te maken. Maar als het goed weer is ook, want dan wordt ie stoffig. Dus de ruitenwisserspray doet zijn taak maar. Denk dat ik 'm 10 maanden geleden door de wasstraat heb gereden. Mijn ouders nemen onze auto over binnenkort, dan was ik 'm wel even, want zo kan ik 'm echt niet afgeven. Niet dat die deuken het niet al erg genoeg maken.quote:Op maandag 6 april 2015 13:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
onze auto is zoooooooo vies op het moment
Onze ruitewisservloeistof moet al tijden bijgevuld worden, maar daar ben ik te lui voor. Want dan moet ik gaan bedenken over er nog anti-vries inmoet, en hoeveel, en hoe koud het nog zou worden...Dus de ruiten zijn ook niet zo schoon. De binnenkant trouwens ook niet. Laatst stapte er een collega bij me in de auto en toen schaamde ik me wel eventjes..quote:Op maandag 6 april 2015 13:48 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dito hier, maar met het slechte weer vind ik het zo'n nutteloze taak om 'm schoon te maken. Maar als het goed weer is ook, want dan wordt ie stoffig. Dus de ruitenwisserspray doet zijn taak maar. Denk dat ik 'm 10 maanden geleden door de wasstraat heb gereden. Mijn ouders nemen onze auto over binnenkort, dan was ik 'm wel even, want zo kan ik 'm echt niet afgeven. Niet dat die deuken het niet al erg genoeg maken.
hebben ze bij jullie bij t tankstation niet van die kant en klare gemengd met antivries? Ik giet er gewoon af en toe zo'n zak/fles in.quote:Op maandag 6 april 2015 14:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Onze ruitewisservloeistof moet al tijden bijgevuld worden, maar daar ben ik te lui voor. Want dan moet ik gaan bedenken over er nog anti-vries inmoet, en hoeveel, en hoe koud het nog zou worden...Dus de ruiten zijn ook niet zo schoon. De binnenkant trouwens ook niet. Laatst stapte er een collega bij me in de auto en toen schaamde ik me wel eventjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |