abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151402879
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 21:57 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja dit! Ik vind het al een geslaagde dag als er geen lid van dit gezin aan ondervoeding is gestorven :')
Hahahaha :D

ik heb net zoveel uren als elk ander hoor :Y ik heb twee kinderen die zichzelf goed kunnen vermaken, ik slaap minder dan ik zou moeten en ik heb het geluk heel erg makkelijk te leren. :)
En verder, ik heb geen sociaal leven :') dat scheelt :P prioriteiten he.
:)
pi_151404365
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 14:13 schreef pessie het volgende:

[..]

Ten eerste: als jij je zorgen maakt is het ALTIJD goed om te bellen! Ze komen liever een keer te vaak dan te weinig controleren.
Ten tweede: is je kindje toevallig ingedaald? Vaak bewegen kinderen dan wat minder aanwezig zeg maar. Kreeg je eerst nog om de haverklap een karatetrap ergens wordt dat nu meer geschuif.
Ik weet dat het altijd reden is om te bellen maar ik weet ook gewoon dat mijn zorgen onterecht zijn. Vanmiddag heeft hij zich ook goed laten voelen. De bewegingen zijn inderdaad meer geschuif als harde trappen. En vallen daardoor gewoon niet altijd op als ik er niet op aan het letten ben.
Het is gewoon stom dat ik door denk ik de hormonen zo onzeker wordt.

McLaura wat een mooie duidelijke echo!

Mignonne wat een stomme schoonmoeder, al zou t een ongelukje zijn dan gaat het haar toch nog niets aan en betekend het toch ook niet dat je er minder blij mee bent.

En ik zag nog iemand die het vandaag verteld had aan familie en leuke reacties had gehad, altijd leuk!

Wij hebben vanavond met de hele familie gegourmet, schoonvader was ook mee naar mijn ouders en t was erg rommelig maar erg gezellig. Verder gebruik gemaakt van het lekkere weer en de eerste babywasjes gewassen en buiten gedroogd. Ik ben alleen nog aan het bedenken hoe ik de kleertjes netjes op kan hangen zonder lelijke plekken te krijgen van de wasknijpers.
Morgen maar eens uitproberen. Of is er nog iemand met goede tips?
  zondag 5 april 2015 @ 22:52:23 #153
313574 klumsy
Lola O+
pi_151405292
Wat een mooie echo McLaura O+

En Mignonne dat dekentje O+ jammer van de reactie van je schoonmoeder... Maar sommige mensen zijn nou eenmaal lomp

Lola was trouwens ook ongepland/onverwachts... En dat terwijl we in de medische molen zaten! Maar heb medicijnen gehad om die cyclus af te breken ivm teveel eitjes, nooit bij stil gestaan dat ik uitgerekend die ronde zwanger zou worden, een extra grote verrassing dus O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_151410572
Oh McLaura, wat een mooie duidelijke echo! Lijkt inderdaad op je zoontje, wat gaaf dat je dat nu al zo goed kunt zien!

Mignonne, seriously, het is bijna hilarisch dat je schoonmoeder doet alsof je het hele anticonceptieverhaal gemist hebt tijdens de biologielessen. :') (Ooit reageerde mijn vriend zo verbaasd op onverwacht babynieuws, dat hij uit oprechte interesse ook de vraag stelde of het de bedoeling was. Heb hem toen ook maar uitgelegd dat hij die vraag NOOIT, nee NOOIT NEVER EVER meer aan iemand mocht stellen. o|O )

Dinsdag naar België voor een Nipttest. Toch wel fijn dat we dat gaan doen. Ben inmiddels alweer enigszins hormonaal gekalmeerd. :P

Oh, en omdat ik na de combinatietest zo lekker onevenredig over de pis was, ben ik helemaal vergeten om de echo van mijn mooie vetnekje te plaatsen. ;) Nu met clownsbekkie ipv snavel! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151410581
Ik zie er mooie echo voorbij komen! Heel duidelijk!

Mignonne, wat n mens!

Ik vind t sowieso achterlijk als mensen vragen: Was t wel gepland? Of?

Sara succes dinsdag!
  maandag 6 april 2015 @ 08:38:03 #156
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151410844
Wat mooi sara!!!!! O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151411593
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef pessie het volgende:

[..]

Fijn, het lukt dus goed om het juiste te eten?

Ja, en de darm ligt nu weer goed en raakt doordoor (nu) niet in de knel.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 6 april 2015 @ 10:55:05 #158
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151412221
Sara mooie echo met clowns bekkie :D

laura, hopen dat het zo blijft :*

Ik lig aan de ctg, bloeddruk loopt verder op. Maar de baby doet het prima!
pi_151412946
Vervelend pessie (:
fijn dat baby het goed doet
pi_151413617
Succes pessie! Urine en bloed nog oke?
pi_151414027
Vervelend pessie! Sterkte! Gelukkig met baby alles goed!

Ik werd vanochtend eindelijk met wat meer energie dan de afgelopen weken wakker! Kreeg ook meteen een opruimbui en nu heb ik de 3e was in de machine, 2 weken strijkwas weggewerkt, badkamer schoongemaakt; ramen gezeemd... En nu ben ik weer doodmoe }:|
  maandag 6 april 2015 @ 12:32:41 #162
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151414198
Mooie echo Sara! En wanneer krijgen jullie de uitslag van de test in België? Dat is toch de Harmony test? Daarmee testen ze volgens mij wel op geslacht.

Hmm, balen van de bloeddruk pessie. Je zit al bijna tegen 37 weken aan, toch?

sillie, daar zou ik in niet-zwangere toestand ook doodmoe van worden. :P
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_151414431
Zo, enorm drukke week achter de rug, dus helemaal nog niet bedankt voor alle knipperjompels, bij deze :* !

Mignonne, schoonmoeders... Dat is toch echt een apart ding he. Ik heb ook altijd issues met de mijne (wij zijn VOLWASSEN, laat :( het :( LOS :( en waar bemoei je je mee?! :@ ) Succes ermee <3

Sara, mooie echo hoor O+
pi_151414639
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 12:32 schreef Mariposas het volgende:

sillie, daar zou ik in niet-zwangere toestand ook doodmoe van worden. :P
Dat is ook waar. Probleem is dat 't echt nodig was want er blijft teveel liggen nu ik moe ben.
Gelukkig had vriend al gestofzuigd, gedweild en gesopt, hoef ik dat niet meer te doen :P
  maandag 6 april 2015 @ 13:02:02 #165
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151414866
Bohhh hier nogsteeds vaatdoek :/ elke keer denk ik dat t beter gaat, om vervolgens weer in te storten. En zoveel doe ik echt niet. Heb ook weer steeds meer last van die nare hoofdpijnen. Gisteren echt zo heftig dat ik al mijn lasagne er weer uit mikte. Word echt misselijk van de pijn.
Ben t zat :') waaarrrr blijft die energiebom :9 *wacht met smart*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151415048
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 12:51 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat is ook waar. Probleem is dat 't echt nodig was want er blijft teveel liggen nu ik moe ben.
Gelukkig had vriend al gestofzuigd, gedweild en gesopt, hoef ik dat niet meer te doen :P
ik heb sinds dat we hier wonen (2.5 jaar) de ramen nog niet gelapt. En we kunnen nog steeds naar buiten kijken...
  maandag 6 april 2015 @ 13:20:21 #167
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_151415317
Ramen lappen, tanken en de auto wassen (hieronder valt ook de wasstraat) zijn echt de dingen die ik altijd zo lang mogelijk uitstel. Het enige wat ik dan eigenlijk doe is tanken, omdat een lege tank me nogal beperkt in mijn mogelijkheden... :')
  maandag 6 april 2015 @ 13:24:48 #168
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_151415426
Ramen lappen? Voor de ergste vlekken heb je toch van die handige glaspoetsdoekjes?

Ik heb geloof ik het zolderraam 1 keer gewassen in de ruim 4 jaar dat wij hier wonen :@ . Stoffen en soppen doe ik niet aan, diezelfde doekjes als voor het glas zijn er ook in een allesreinigervariant namelijk ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door mousemicky op 06-04-2015 13:31:41 ]
pi_151415436
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 13:20 schreef Mariposas het volgende:
Ramen lappen, tanken en de auto wassen (hieronder valt ook de wasstraat) zijn echt de dingen die ik altijd zo lang mogelijk uitstel. Het enige wat ik dan eigenlijk doe is tanken, omdat een lege tank me nogal beperkt in mijn mogelijkheden... :')
onze auto is zoooooooo vies op het moment
pi_151415833
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 13:08 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik heb sinds dat we hier wonen (2.5 jaar) de ramen nog niet gelapt. En we kunnen nog steeds naar buiten kijken...
Ik doe het ook niet wekelijks ofzo hoor. Eens in de 3 maanden doorgaans denk, maar het was nu al zeker een half jaar geleden. En met alle regen en spatwater was 't gewoon nodig. Mijn schoonmoeder zeemt elke week de ramen, dat vind ik dan ook weer overdreven.

Oh, en breek me de bek niet open over vieze auto's. De mijne is ook een drama op 't moment, maar dat ga ik dus echt niet doen.

Ik ben nu op zoek naar een nieuwe douchecabine. Die van ons is aan vervanging toe; maar de maat is nogal vreemd. Volgens vriend moet 't maatwerk worden, maar dat kost een vermogen. En 1000 euro neertellen voor een nieuwe douche gaat me een beetje te ver, eigenlijk.. -O-
  maandag 6 april 2015 @ 13:41:40 #171
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151415850
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 12:07 schreef L-E het volgende:
Succes pessie! Urine en bloed nog oke?
Ja! Dus ze hebben me weer laten gaan! Bloeddruk was 140/95. Loopt wel op dus. Wederom de opdracht gekregen echt te bellen als er iets verandert. En woensdag weer. Navelstreng deed h het weer goed. Alleen die hoofdpijn... En ze waren de baby op een gegeven moment kwijt :P die had zich even omgedraaid van rechts naar links :D

Sillie, ik wordt al moe als ik het lees ;)

Jagar, als de zon nog maar binnenkomt toch ;)

Tanken en autowassen doe ik echt zelden, maar ik rij dan ook weinig en mijn man heeft de auto meestal mee.
  maandag 6 april 2015 @ 13:48:37 #172
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_151416043
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 13:25 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

onze auto is zoooooooo vies op het moment
Dito hier, maar met het slechte weer vind ik het zo'n nutteloze taak om 'm schoon te maken. Maar als het goed weer is ook, want dan wordt ie stoffig. Dus de ruitenwisserspray doet zijn taak maar. Denk dat ik 'm 10 maanden geleden door de wasstraat heb gereden. Mijn ouders nemen onze auto over binnenkort, dan was ik 'm wel even, want zo kan ik 'm echt niet afgeven. Niet dat die deuken het niet al erg genoeg maken. :D
  maandag 6 april 2015 @ 13:49:26 #173
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_151416061
Goh, ik zou eigenlijk ruitenwissers + vloeistof voor de ramen van m'n huis moeten, bedenk ik me nu! :o
pi_151416309
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 13:48 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Dito hier, maar met het slechte weer vind ik het zo'n nutteloze taak om 'm schoon te maken. Maar als het goed weer is ook, want dan wordt ie stoffig. Dus de ruitenwisserspray doet zijn taak maar. Denk dat ik 'm 10 maanden geleden door de wasstraat heb gereden. Mijn ouders nemen onze auto over binnenkort, dan was ik 'm wel even, want zo kan ik 'm echt niet afgeven. Niet dat die deuken het niet al erg genoeg maken. :D
Onze ruitewisservloeistof moet al tijden bijgevuld worden, maar daar ben ik te lui voor. Want dan moet ik gaan bedenken over er nog anti-vries inmoet, en hoeveel, en hoe koud het nog zou worden...Dus de ruiten zijn ook niet zo schoon. De binnenkant trouwens ook niet. Laatst stapte er een collega bij me in de auto en toen schaamde ik me wel eventjes..
  maandag 6 april 2015 @ 14:34:14 #175
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151417173
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 14:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Onze ruitewisservloeistof moet al tijden bijgevuld worden, maar daar ben ik te lui voor. Want dan moet ik gaan bedenken over er nog anti-vries inmoet, en hoeveel, en hoe koud het nog zou worden...Dus de ruiten zijn ook niet zo schoon. De binnenkant trouwens ook niet. Laatst stapte er een collega bij me in de auto en toen schaamde ik me wel eventjes..
hebben ze bij jullie bij t tankstation niet van die kant en klare gemengd met antivries? Ik giet er gewoon af en toe zo'n zak/fles in.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')