quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is pas een leuke foto als je hond Hugo heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hier de lang verwachte foto van mijn hond zittend voor de vaatwasser! Timmmmm geniet hier ongetwijfeld van.Laffe huichelaar

Alsof ik DWDD kijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:38 schreef Specularium het volgende:
Shirma is weer bij DWDD.
Timm kan zijn onderbroekje uittrekken.
 Ik heb nog wel een béétje zelfrespect

quote:

Dan stond het dus al een kwartier onder de warmtelamp, top johquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:54 schreef YokiKater het volgende:
Damn .. eten bestellen en het 10 minuten later in huis hebbenWat een bazen!

Antoine z'n leren slip uit.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:38 schreef Specularium het volgende:
Shirma is weer bij DWDD.
Timm kan zijn onderbroekje uittrekken.

quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]

Nee, die tent zit hier om de hoek en ik denk dat het nog rustig was of zo. Het was gewoon goed te eten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan stond het dus al een kwartier onder de warmtelamp, top joh

Nee die niet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is pizza vandaag. Heb je ook nog wel in je verzameling denk ik.

Zal je zo nog wel een picca doen danquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee die niet.
Die staat in dat ene topic maar ik ga niet zoeken want ik heb mijn broek al uit voor DWDD.

Wat is het?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, die tent zit hier om de hoek en ik denk dat het nog rustig was of zo. Het was gewoon goed te eten.

Gewoon even in de magnetron gegooid dusquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, die tent zit hier om de hoek en ik denk dat het nog rustig was of zo. Het was gewoon goed te eten.
 .
.

O dan kan het welquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was een grote patat pinda, 2 platte frikandellen en een pikanto.

Ik dus ook. En dan lekker hard. Smikkelen. Als ik later rijk ben, wil ik een houtoven in de tuin.quote:

Ik haal ze altijd bij Angelo Betti in Rotterdam, die zijn echt geweldig.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dus ook. En dan lekker hard. Smikkelen. Als ik later rijk ben, wil ik een houtoven in de tuin.

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |