Heb je zo'n hekel aan ons dat we naar een topic met Antoine moeten, dat is echt kil, zelfs voor jou doenquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:01 schreef Specularium het volgende:
Ik wil ook best een apart topic voor Antoine maken.
Kunnen LTKDV en Yasmin gelijk mee met hun neprelatie.

Ik denk na, want deze plaatjes zijn zeer recent.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was dit voor of na haar zwangerschappen?
In beide gevallen ben ik jaloers.

Beetje jammer van die tramp stamp.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:10 schreef Mani89 het volgende:
De achterkant is ook niet onaardig.
[ afbeelding ]

Dat reetgewei is wel zonde ja, misschien wil ze duidelijk maken dat ze graag betreden wordt via de artiesteningang.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje jammer van die tramp stamp.

Beetje jongensachtig, maar je valt ook op jongens natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:10 schreef Mani89 het volgende:
De achterkant is ook niet onaardig.
[ afbeelding ]

NWS / [SC] Shinen met je tagjequote:Op vrijdag 3 april 2015 16:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Yoki, ik doe even beroep op je savantskills: weet jij toevallig nog wanneer ik die foto van dat horloge van mijn ex had gepost?

Is het ver?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
No problem, ik ga eens even kijken of het mij lukt om naar mijn ouders te fietsen.

Okee, en voel je je er klaar voor? Nu is het vast redelijk rustig buiten, hier is het althans regenachtig dus rustig.quote:

Ik maak voor Jessica een uitzondering, maar als je dat al jongensachtig vindt heb jij wel een hoge standaard zeg.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje jongensachtig, maar je valt ook op jongens natuurlijk.

Geen taille en een platte kontquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik maak voor Jessica een uitzondering, maar als je dat al jongensachtig vindt heb jij wel een hoge standaard zeg.

Ze heeft ook al 2 keer geworpen hè, die komt echt nog wel door de APK.quote:

Daar krijg je toch juist een dikke kont van?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze heeft ook al 2 keer geworpen hè, die komt echt nog wel door de APK.

Een beetje zo'n Kate Upton-figuur, maar dan dunner en een kleinere boezem.quote:

Oh daar heb ik verder geen verstand van.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar krijg je toch juist een dikke kont van?

Yeah, het is gelukt!quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, en voel je je er klaar voor? Nu is het vast redelijk rustig buiten, hier is het althans regenachtig dus rustig.
 10 weken alcoholvrij, voor het eerst sinds een jaar weer op mijn ultimate mountainbike
  10 weken alcoholvrij, voor het eerst sinds een jaar weer op mijn ultimate mountainbike   

quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yeah, het is gelukt!
Wat een Goede Vrijdag10 weken alcoholvrij, voor het eerst sinds een jaar weer op mijn ultimate mountainbike

Maar damn wat is dat zadel hard, daar moet ik weer helemaal aan wennen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |