Het nu van samen wat activiteiten doen en groepsgevoel begrijp ik.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:38 schreef Cue_ het volgende:
Het idee is leuk maar moet er dan zon achterlijke naam aan moeten? Leuk voor kinderen "een dromendoos" noemt t nu gewoon lootjes trekken om weer wat leuks te kunnen doen
Chris is heel zuinig op zijn werk. Maar hij hield zich al met al tegen de kinderen best netjes. Als er geen kinderen waren geweest had hij iets geslooptquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:08 schreef Tengano het volgende:
Dat Chris ook daar van uitflipt als die kinderen gewoon een beetje plezier maken in de tuin
terwijl het zelfs een gepland paasevent is?Rot toch op Chris!
![]()
Het lijkt wel of ie al die grond voor zichzelf toe-eigent. Raar dat die hele club die jongen zoveel ruimte geeft?
dat klopt, maar zijn manier van reageren is ook niet helemaal gezond. Maar dat weet hij zelf ook.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Chris is nog een van de beste. Hij werkt keihard, natuurlijk wordt hij kwaad als er wat wordt vernield. De groep is verantwoordelijk voor het zorgvuldig omgaan met het terrein.
Yup. De enige reden dat ze daar zit is het bekeren van mensen. Dat mens is gestoord. Wel een stuk volwassener dan de 20-jarige make-up doos.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:27 schreef rubbereend het volgende:
Het is voor Gaby wel de redding dat er maar elke twee maanden iemand uit gaat. Tineke zullen ze wel eerst willen lozen.
En Gaby snapt niks van de gelovige feestdagenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Yup. De enige reden dat ze daar zit is het bekeren van mensen. Dat mens is gestoord. Wel een stuk volwassener dan de 20-jarige make-up doos.
Overigens worden er 3 genomineerd, en een nieuwkomer is onvoorspelbaar dus het kan zo gebeuren dat Gaby er dan alsnog uit gaat.
Rare dingen waar jij over zeikt. Dat eten met die insecten vond ik juist wel humor. En gewoon opeten ook nog.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wat een ranzig vreten met die insecten! Waar is de tijd gebleven dat de rest van de groep een lading shoarma laat brengen?
Die insecten zijn ook prima eetbaarquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:24 schreef popovitsj het volgende:
[..]
Rare dingen waar jij over zeikt. Dat eten met die insecten vond ik juist wel humor. En gewoon opeten ook nog.
Wat is er leuk aan geld weggooien aan shoarma?
Niets. Maar het is wel normaal eten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:24 schreef popovitsj het volgende:
[..]
Rare dingen waar jij over zeikt. Dat eten met die insecten vond ik juist wel humor. En gewoon opeten ook nog.
Wat is er leuk aan geld weggooien aan shoarma?
Ja dat gezicht van Laura was onbetaalbaar, hahaquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die insecten zijn ook prima eetbaarZo'n reactie van Laura is zwaar overdreven
Was dat maar waar, ze eten alweer 'plastic boter' (margarine) terwijl ze nu toch beter zouden moeten weten. Het feit dat geen dier bereid is om het te eten buiten de mens en dat het zo goor is dat je zou kotsen als ze het niet ontgeuren, ontkleuren en opnieuw geuren en kleuren zou een aanwijzing moeten zijn dat je het beter niet eet. Insecten eten is heel erg normaal, in veel landen doen ze het en in de toekomst zal dit in Nederland ook zonder enige twijfel veel meer gebeuren aangezien het niet houdbaar is hoe 'wij' momenteel vlees eten.quote:Op zondag 5 april 2015 03:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Nicoline is er uit, en ondanks dat slaan ze nu opnieuw door.
Dat heet progressie. Het lijkt er wel op dat hij nog het een en ander heeft te leren op het vlak van voeding, hij dacht niet aan de essentiële aminozuren bij die vergelijking tussen gehakt en insecten (of hij dacht er wel aan maar hij durfde het niet te zeggen in dat gezelschap).quote:Onder aanvoering van Joey, die ooit zakelijk was.
Tot voor kort had ik hier dus serieus nooit bij stilgestaan. Nu ik hierover gelezen en gehoord heb, heb ik m'n botergebruik sowieso al drastisch teruggebracht, en als ik dan boter eet, eet ik ook èchte boter. Voelt beterquote:Op zondag 5 april 2015 23:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Was dat maar waar, ze eten alweer 'plastic boter' (margarine) terwijl ze nu toch beter zouden moeten weten. Het feit dat geen dier bereid is om het te eten buiten de mens en dat het zo goor is dat je zou kotsen als ze het niet ontgeuren, ontkleuren en opnieuw geuren en kleuren zou een aanwijzing moeten zijn dat je het beter niet eet.
Roomboter is echt goed voor je, goed voor je cholesterol, goed voor hart en bloedvaten. Verzadigd vet heb je nodig, dus gewoon elke dag roomboter op je brood en bakken in roomboter + kokosoliequote:Op maandag 6 april 2015 08:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tot voor kort had ik hier dus serieus nooit bij stilgestaan. Nu ik hierover gelezen en gehoord heb, heb ik m'n botergebruik sowieso al drastisch teruggebracht, en als ik dan boter eet, eet ik ook èchte boter. Voelt beter
Ik doe niet eens overal boter opquote:Op maandag 6 april 2015 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Roomboter is echt goed voor je, goed voor je cholesterol, goed voor hart en bloedvaten. Verzadigd vet heb je nodig, dus gewoon elke dag roomboter op je brood en bakken in roomboter + kokosolie
Prima houdbaar. Wat niet houdbaar is, is de wereldwijde bevolkingsgroei. Dat was ook mijn grote bezwaar tegen Nicoline: Haar constateringen klopten meestal wel, maar de conclusies niet. Als we allemaal niet meer dan 2 kinderen nemen, dan zijn al dit soort problemen binnen enkele generaties opgelost. Ik ga geen gram minder vlees eten omdat mensen in bepaalde delen van de wereld zonodig 8 kinderen op de wereld moeten zetten.quote:Op zondag 5 april 2015 23:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
.. zonder enige twijfel veel meer gebeuren aangezien het niet houdbaar is hoe 'wij' momenteel vlees eten.
Goed voor jou!quote:Op maandag 6 april 2015 08:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tot voor kort had ik hier dus serieus nooit bij stilgestaan. Nu ik hierover gelezen en gehoord heb, heb ik m'n botergebruik sowieso al drastisch teruggebracht, en als ik dan boter eet, eet ik ook èchte boter. Voelt beter
Ook al bevat echte boter wat meer verzadigde vetten, het kan zeker geen kwaad voor je gezondheid als je een normale hoeveelheid hiervan eet en het is sowieso een veel beter alternatief dan allerlei stoffen die in margarine zitten. De reden dat margarine een lange tijd een betere rep had is dat bedrijven zoals Unilever (aangetoond!) veel onderzoeken hebben gefinancierd met specifieke opdrachten (waardoor de metareviews sterk vertekenden). Als je echt bezorgd bent om je gezondheid eet dan niet meer dan 75 gram vetarm vlees per dag, eet geen producten die synthetische transvetten bevatten (alle natuurlijke transvetten mijden is bijna onmogelijk en overkill), eet geen snoep, koek, chips en drink geen frisdrank etc. , eet zo weinig producten die niet-natuurlijke stoffen (veel conserveermiddelen) bevatten, eet voldoende groenten etc.quote:Op maandag 6 april 2015 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
Roomboter is echt goed voor je, goed voor je cholesterol, goed voor hart en bloedvaten. Verzadigd vet heb je nodig, dus gewoon elke dag roomboter op je brood en bakken in roomboter + kokosolie
Nee, voor het maken van kunstmest heb je fossiele brandstoffen nodig, die fossiele brandstoffen. Nu al bevatten groeten een veel lagere concentratie aan mineralen dan enkele tientallen jaren geleden om de doodeenvoudige reden dat de mineralen in de grond niet zo snel worden aangevuld als dat ze worden ontrokken (door planten die groeien). Je kan dan wel de planten flink laten groeien door kunstmest te gebruiken maar de plantjes kunnen niet meer uit de grond halen dan dat er in zit. Goed, dan kan je in de toekomst alle urine van mensen opvangen en dit gebruiken om planten te voeden etc. , we zullen zien hoe dat gaat gaan. Daarnaast krijg je nu ook in een korte tijd meer dan een miljard extra mensen die ook dagelijks een groot stuk vlees willen, met name in China. Die willen ook ineens veel meer van allerlei andere producten die ofwel fossiele brandstoffen ofwel landbouwgrond vergen. De druk neemt dus al flink toe. Als er dan ook nog eens een paar miljard mensen bij komen (ik zou liever hebben dat een paar miljard mensen verdwijnen) dan wordt de druk wel erg hoog.quote:
En een hele hoop lobby en geld van bedrijven zoals Unilever.quote:Op maandag 6 april 2015 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
Verzadigd vet is echt niet puur slecht voor je: 1: het geeft je een verzadigd gevoel, dus eet je minder. 2: een goed beschermd hart ligt in een bedje van verzadigd vet.
Het is allemaal bangmakerij gecombineerd met verkeerde aannames en intepretaties.
Nee, want Laura is niet 'heel stil'quote:Op maandag 6 april 2015 19:57 schreef MotherFoker het volgende:
Laura: "Hij is heel stil maar heeft wel een grote bek."
Praat je niet toevallig ook over jezelf Laura?
True.quote:Op maandag 6 april 2015 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, want Laura is niet 'heel stil'
Nee, dat doet ze zelf; dat is nl het beeld dat ze van zich zelluf heeft.quote:
regie kan ook de ware lau b neerzetten (een enge creepy stalkerig wijf) maar dat doen ze nietquote:Op maandag 6 april 2015 20:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, dat doet ze zelf; dat is nl het beeld dat ze van zich zelluf heeft.
LauraB: Ik weet het allemaal zo goed. Kom het nou toch gewoon aan mij vragen
Ja, het contrast met dit is groot.quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 19:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat heeft Laura toch een vuile bakkes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |