Puur, melk en hazelnoot, praline en koffiesmaak graagquote:
Dan moet die wel volstaanquote:Op donderdag 2 april 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Puur, melk en hazelnoot, praline en koffiesmaak graag
Maar merci nou net niet, daar zitten ook hele vieze tussenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet die wel volstaan
[ afbeelding ]
Daar zitten al die smaken wel in zo te zien, hoewel ik aan de melk en puur twijfel, meestal zijn die dingen met een of andere vulling.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet die wel volstaan
[ afbeelding ]
Die deel je dan ook uit aan de anderenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar merci nou net niet, daar zitten ook hele vieze tussen
Melk en puur zitten daar ook inquote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zitten al die smaken wel in zo te zien, hoewel ik aan de melk en puur twijfel, meestal zijn die dingen met een of andere vulling.
Ja, ja, wat je zelf niet eet aan anderen aanbieden, jij bent een mooie.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die deel je dan ook uit aan de anderen
Dat zegt mijn moeder ook altijd, dat ik een mooie benquote:Op donderdag 2 april 2015 21:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ja, wat je zelf niet eet aan anderen aanbieden, jij bent een mooie.
Ik ben meer gek op deze, merci sla ik liever helemaal over.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die deel je dan ook uit aan de anderen
Niks mis mee, ik heb van die superlekkere koffie en elk bakje is honderd keer beter dan een slootwatersenseo bakje bij anderen thuis.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zegt mijn moeder ook altijd, dat ik een mooie ben
En ja, dat doe ik altijd
Die ken ik nietquote:Op donderdag 2 april 2015 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben meer gek op deze, merci sla ik liever helemaal over.
[ afbeelding ]
Kijk, jij begrijpt hetquote:Op donderdag 2 april 2015 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik heb van die superlekkere koffie en elk bakje is honderd keer beter dan een slootwatersenseo bakje bij anderen thuis.
Dat ik dan een smaakje geef aan bezoek die ik zelf minder vind...
Is superlekker, haal ik wel eens op de bio markt hier.quote:
Ik koop meestal gewoon wat ik zelf graag heb. En voor sommige gasten koop ik speciaal voor hun wat zij graag hebben. Maar dat doe ik niet zomaar voor iedereen.quote:
Vanmiddag kreeg mijn bezoek zomaar een net gekocht biologisch kopje koffie.quote:
Piet is al 10 minuten in de lucht...quote:Op donderdag 2 april 2015 22:08 schreef drakin het volgende:
O ik kwam gister ook nog zo'n je weet wel liedje tegen.
Het is tenslotte al 10 uur geweest en nog geen piet te zien.
Piet is al aan het draaien hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 22:08 schreef drakin het volgende:
O ik kwam gister ook nog zo'n je weet wel liedje tegen.
Het is tenslotte al 10 uur geweest en nog geen piet te zien.
Ik zie anders al 0 toebjesquote:Op donderdag 2 april 2015 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet is al 10 minuten in de lucht...
? Er opent ineens iets op mijn PC?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet is terug naar z'n roots:
http://www.radio49.nl/listen.pls
Die zie je tenminste vantevoren, dus krijg je een waarschuwing vooraf voor je zelf besluit te klikken.quote:
Doe maar tijdens het tweede uur.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bertus kan wel hoor, heb ik remix van
Heb je nog wat verschrikkelijke jaren 80 muziekvideos?quote:
oh god, dat heb ik toen al verdrongenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je nog wat verschrikkelijke jaren 80 muziekvideos?
Liefst met aerobicpasjes
En de kapsels die erbij hoorden?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh god, dat heb ik toen al verdrongen
ik liep even met een elastiekje met een hangertje eraan om mijn voorhoofd, maar die aerobicsrage ging aan me voorbij, zelfs nooit beenwarmers gehadquote:
Elastiekje en hangertje? Dat ken ik dan weer niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik liep even met een elastiekje met een hangertje eraan om mijn voorhoofd, maar die aerobicsrage ging aan me voorbij, zelfs nooit beenwarmers gehad
Beter dan die zweetbanden.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Iets in deze trant
[ afbeelding ] en het zag er belachelijk uit
ik heb van mezelf al brede schouders, dus die dingen sloopte ik overal uitquote:Op donderdag 2 april 2015 23:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Beter dan die zweetbanden.
En toen zag het er toch niet belachelijk uit? Nu eerder omdat het lang geleden is.
Je hebt het gelukkig nog niet over schoudervullingen
Als we iets kochten wat leuk was, maar waar ze van die krengen indeden keken we altijd eerst of we de schoudervullingen er wel netjes uit konden krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb van mezelf al brede schouders, dus die dingen sloopte ik overal uit
Das minder good nieuws Piet...quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een echte goede morgen is het niet, de broer van vrouw heeft nog een jaar zoiets.
Jaar ouder dan mij, zijn vader had hetzelfde maar wat later.
Dat kwam wel mooi uit, het is enigste broertje en ze was vandaag op bezoek bij ´mquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Das minder good nieuws Piet...
Het draaien een beetje bevallen?
Dan kun je het een beetje van je afdraaien ...quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kwam wel mooi uit, het is enigste broertje en ze was vandaag op bezoek bij ´m
Ben niet zo goed met woorden en muziek werkt dan erg goed.
Nee helaas..quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw heb je de Bertus reMix nog meegekregen?
Ik was nog wat aan het oefenen toen ze thuiskwam van haar broer, vertelde me het verhaal en hoe het er voorstond en daarna gelijk, die muziek wil ik nu horen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kun je het een beetje van je afdraaien ...
Maar desalniettemin sterkte met je zwager
quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een echte goede morgen is het niet, de broer van vrouw heeft nog een jaar zoiets.
Jaar ouder dan mij, zijn vader had hetzelfde maar wat later.
Kan me vaag Pieter de Rastaman herinneren... Muziek stond hier zacht op de achtergrond en was idd wel even weggedoezeld...quote:
Vaag was het wel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan me vaag Pieter de Rastaman herinneren... Muziek stond hier zacht op de achtergrond en was idd wel even weggedoezeld...
Oh die jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat gaat wel lukken via de 100mbit glasvezel servert .
Op afstand uploaden en om de beurt draaien.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij hem thuis? Of hoe gaat dat dan in zn werk?
Maar gaat MM niet eerst solo draaien?quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op afstand uploaden en om de beurt draaien.
Het kan ook te gek werken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt mij ook idd... Anders is er weinig aan voor de luisteraars
quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:32 schreef Leandra het volgende:
Piet, die kleine rooie ziet je avatar net en zegt dat hij op Sinterklaas lijkt![]()
![]()
Toen ik zei dat je Piet Piraat was vond hij het helemaal geweldig, want Piet Piraat woont op zee
Piraten zijn tof.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:32 schreef Leandra het volgende:
Piet, die kleine rooie ziet je avatar net en zegt dat hij op Sinterklaas lijkt![]()
![]()
Toen ik zei dat je Piet Piraat was vond hij het helemaal geweldig, want Piet Piraat woont op zee
Dat is nog niet zo eenvoudig.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou moet ik uitleggen wat "tof" betekent
Dat komt aardig in de buurt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hou het op "Lief en leuk en toch stoer".
Oeh, klopt niet helemaal met piraten denk ik.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:54 schreef Leandra het volgende:
Mar eens even opgezocht.... volgens van Dale:
tof (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: toffer, overtreffende trap: tofst)
1 (informeel) prettig, gezellig, leuk
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:02 schreef Pavement het volgende:
Had mij ook te pakken hoor, maar echt het is waar. KT is een soort server ergens in Arizona die een eigen leven is gaan leiden
Daar twijfel ik niet aan, maar mijn slaapritme is niet afgesteld op jouw draaitijden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je hebt wel wat gemist. Was aardig in vorm.
Hoe doe je dat dan op de octoberfesten?quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:18 schreef Kingstown het volgende:
Daar twijfel ik niet aan, maar mijn slaapritme is niet afgesteld op jouw draaitijden.![]()
Daar gaat het overdag al los. Dan zie ik om 10 uur 's ochtends de eerste pullen bier al voorbij komen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe doe je dat dan op de octoberfesten?
Het gaat ook lang door.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar gaat het overdag al los. Dan zie ik om 10 uur 's ochtends de eerste pullen bier al voorbij komen.
Klopt en vroeger maakte ik het ochtendgloren ook nog weleens mee, maar vroeger was alles leuker.quote:
Heb veel training gehad en normale tijden is me vreemd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt en vroeger maakte ik het ochtendgloren ook nog weleens mee, maar vroeger was alles leuker.
Steekt wijsvinger op.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wie leest er nu nog een papieren krant?
de papierfabriek in jouw regio werkt toch nog wel?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wie leest er nu nog een papieren krant?
Geen krantenpapier meer, de helft staat leeg.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de papierfabriek in jouw regio werkt toch nog wel?
jeetje. Ik kom trouwens vanmiddag bijna bij je langs, ik zal zwaaienquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen krantenpapier meer, de helft staat leeg.
Op de A50 vanuit het zuiden zie je 'm liggen op de Rijnbrug.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jeetje. Ik kom trouwens vanmiddag bijna bij je langs, ik zal zwaaien
de Parenco? Daar zit ik vlakbij de komende dagenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er komt nog wel wat stoom uit de pijp.
Ja die, ligt op prachtige plek.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de Parenco? Daar zit ik vlakbij de komende dagen
yup. Ik kom er al heel mijn leven regelmatig in de buurt, beetje toeval, vriendin van mijn moeder woonde in Renkum en ik heb van beide kanten ook familie in de regio wonen en een van mijn beste vriendinnen woont er ook in de buurt.quote:
Heb 10 jaar in Renkum gewoond.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup. Ik kom er al heel mijn leven regelmatig in de buurt, beetje toeval, vriendin van mijn moeder woonde in Renkum en ik heb van beide kanten ook familie in de regio wonen en een van mijn beste vriendinnen woont er ook in de buurt.
In een groen huis met grote tuin.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zal eens aan mijn vriendin vragen of ze Piet Piraat kent
Heb geen idee?, was aardig bekend in Renkum, die gozer met berg hooi in de voortuin.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Duidelijke omschrijving. Vriendin van mijn moeder woonde in een dijkhuis, inmiddels is ze naar een andere plaats vertrokken, maar ik gok dat jullie niet in dezelfde kringen verkeerden.
Goede vrijdag in Spanje , het breken van het uur ter nagedachtenis van het overlijden van JC (Romper la hora) een traditie in een bepaald gedeelte van SPanjequote:
ik vind het wel indrukwekkend!quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Goede vrijdag in Spanje , het breken van het uur ter nagedachtenis van het overlijden van JC (Romper la hora) een traditie in een bepaald gedeelte van SPanje
Ik ben 1 keer met Pasen in Spanje geweest, niet daar maar wel waar er traditie heerst van trommelaars... Het is een indrukwekkend geroffel... Maar ook de processies worden begeleidt door tombores.. Ook al heb ik niets met het geloof, het is wel indrukwekkendquote:
coolquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer met Pasen in Spanje geweest, niet daar maar wel waar er traditie heerst van trommelaars... Het is een indrukwekkend geroffel... Maar ook de processies worden begeleidt door tombores.. Ook al heb ik niets met het geloof, het is wel indrukwekkend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het duurt iets van 4 dagen al die processies...quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag dat een vriend op curacao ook bij zo'n processie was
Ja prima. Ik heb het druk.quote:
Nee niks nieuws. Maar werk stroomt binnen. Ik ben er blij meequote:
Nog steeds hetzelfde, maar meer dus ..? Altijd beter dan nietsquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niks nieuws. Maar werk stroomt binnen. Ik ben er blij mee
Ja je donder preken moet je vaker doen. (al vroeg ik erom)quote:
Ik heb er lol in. Het is onvoorspelbaar daarom leukquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde, maar meer dus ..? Altijd beter dan niets
Lekker fysiek bezig ... Lijkt me ook wel wat hoor ipv duffe kantoor jobquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er lol in. Het is onvoorspelbaar daarom leuk
Dat is soms wel een probleem. Ik trek het lichamelijk soms niet meer. Twee dagen achter elkaar is zat.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker fysiek bezig ... Lijkt me ook wel wat hoor ipv duffe kantoor job
ik vind je gewoon lief hoor, jij bent Souryquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je donder preken moet je vaker doen. (al vroeg ik erom)
Dacht dat je nu met de jaren wel wat ballen en uithoudingsvermogen had aangeleerdquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is soms wel een probleem. Ik trek het lichamelijk soms niet meer. Twee dagen achter elkaar is zat.
Ze is ook wel liefquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind je gewoon lief hoor, jij bent Soury
Dat is gelul. Ik was niet zo aardig en de reactie was te verwachten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind je gewoon lief hoor, jij bent Soury
kein keloel, boeit mij echt nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is gelul. Ik was niet zo aardig en de reactie was te verwachten.
Dit geeft geen garantie in de toekomst
Niemand is altijd aardig tegen elkaar... Dus wie weet is er hoop voor de toekomstquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is gelul. Ik was niet zo aardig en de reactie was te verwachten.
Dit geeft geen gerantie in de toekomst
Ja uhh ik word er niet jonger op. Het scheelt wel eens, Deze week was het kut en hakken dan voel ik het wel. Oh en we waren in een woning waar een 10 jarig jochie was doodgestoken door zijn vader.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:06 schreef chufi het volgende:
heeft
[..]
Dacht dat je nu met de jaren wel wat ballen en uithoudingsvermogen had aangeleerd
Het raakte me toch wel dat je me een kut 2015 wenste. Ook al was ik zelf niet zo ok.quote:
Oh ja dat soort shit zouden ze jullie niet moeten vertellen ... Kut lijkt me dat ....quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uhh ik word er niet jonger op. Het scheelt wel eens, Deze week was het kut en hakken dan voel ik het wel. Oh en we waren in een woning waar een 10 jarig jochie was doodgestoken door zijn vader.
Elk adres heeft zijn verleden. Dat maakt het werk ook wel byzonder
Daar vraag je ook niet om. De buren komen altijd vanzelf.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat soort shit zouden ze jullie niet moeten vertellen ... Kut lijkt me dat ....
Of het wat rustiger kan... Terwijl ze altijd al dat geweld gewend waren ... schijnheilenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar vraag je ook niet om. De buren komen altijd vanzelf.
Ze willen blijkbaar hun verhaal kwijt. Niks mis mee toch? Ik kan haast een boek schrijven over wat ik meemaak. Het is echt vermakelijk soms,quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Of het wat rustiger kan... Terwijl ze altijd al dat geweld gewend waren ... schijnheilen
dan spijt mij datquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het raakte me toch wel dat je me een kut 2015 wenste. Ook al was ik zelf niet zo ok.
Mij ook .quote:
Ja typisch idd.. Normaal gedrag.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze willen blijkbaar hun verhaal kwijt. Niks mis mee toch? Ik kan haast een boek schrijven over wat ik meemaak. Het is echt vermakelijk soms,
Nou dat vroeg ik me ook af. 100% keer vragen ze of we de nieuwe bewoners zijn. En in die Houtrijkstraat begint de buurman gelijk over zijn neergestoken buurjochie.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja typisch idd.. Normaal gedrag.
Maar zo had ik ooit mensen aan de deur met vragen over mn buurman.... Geen contact mee, zie hem misschien 1 keer per jaar .. Maar nu staat zn huis wel mooi te koop ...
Maar jij bent volgens mij redelijk nuchter in dit soort kwestiesquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat vroeg ik me ook af. 100% keer vragen ze of we de nieuwe bewoners zijn. En in die Houtrijkstraat begint de buurman gelijk over zijn neergestoken buurjochie.
Snap best dat dat ingrijpend is maar het is niet handig.
Tuurlijk ik ben keihard,quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij bent volgens mij redelijk nuchter in dit soort kwesties
M.a.w. een watjequote:
Was met kleinzoon bij de knollen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik maar zwaaien naar het huis van Piet toen ik langsreed...
hadden jullie toch samen kunnen zwaaienquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was met kleinzoon bij de knollen.
Die staan niet thuis.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
hadden jullie toch samen kunnen zwaaien
Sinds 2002quote:
Ik ga met je meequote:
Sinds 2011quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij aan verzoekjes?
De verloren muis is weer terug en ik lees dat het lekker met je gaatquote:
DGWNIGMW gaat primaquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De verloren muis is weer terug en ik lees dat het lekker met je gaat
Dat Gekke Wijf Naait Iedereen Gewoon Maar Weer ?quote:
Sorry?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat Gekke Wijf Naait Iedereen Gewoon Maar Weer ?
Ik deed een poging tot raden waar DGWNIGMW voor staat.quote:
best knapquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik deed een poging tot raden waar DGWNIGMW voor staat.
Dat was hier verzonnen toch? Iets minder lettersquote:
Jij wel?quote:
ZDNGMW, was nog uit de tijd van DGK.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was hier verzonnen toch? Iets minder letters
Daar heb ik laatst nog gegeten, al is het nu geen Parkzicht meer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:56 schreef asco het volgende:
Dit Gaat Wel Nog Iets Groots Maken Waarschijnlijk.
Ja toch.
[ afbeelding ]
ik wist er tot voor kort ook niks van en kom er pas sinds het in MUZ zit. Anders had ik al eerder BZN voor je aangevraagd hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:02 schreef just me het volgende:
En nu wil ik het weten! Waarom hebben jullie mij niet eerder verteld over Radio 49 ????
Die mannen wilden gewoon alle leuke dingen voor zichzelf houden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:02 schreef just me het volgende:
En nu wil ik het weten! Waarom hebben jullie mij niet eerder verteld over Radio 49 ????
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik wist er tot voor kort ook niks van en kom er pas sinds het in MUZ zit. Anders had ik al eerder BZN voor je aangevraagd hoor
kingstown vraagt tig keer per dag dezelfde nummers aanquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die mannen wilden gewoon alle leuke dingen voor zichzelf houden.
We hadden het er al een tijdje over in het 40+ muziektopic. Het was dus geen geheim.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:02 schreef just me het volgende:
maar toch....quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hadden het er al een tijdje over in het 40+ muziektopic. Het was dus geen geheim.
Zoals?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kingstown vraagt tig keer per dag dezelfde nummers aan
Ik vind het wel gezellig om jou hier zoveel lol te zien hebben, maar zit je niet verkeerd?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik had geweten had dat jij het zo leuk zou vinden, dan had ik het je uiteraard verteld.
Ik wist het, maar ik wilde het gewoon even bevestigd zien.quote:
Sinds de recordpoging had ik contact met MaryMouse en sindsdien ben ik weer gaan luisteren. Altijd wel leuk als mensen dat soort dingen opzetten en er veel tijd en energie insteken. Aangezien ik alleen met Eska luisterde in het begin was er weinig reden om het er hier over te hebben en hielden we het in het muziektopic.quote:
Zij is 65+.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:21 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
40+.
Tijd.
Moeten er allemaal aan geloven.
Etc.
Als ik de kans krijg ga ik losquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:22 schreef Kingstown het volgende:
Dat jij zo'n dancing queen was wist ik helemaal niet.Je vertelt me ook nooit wat.
'Waarheen, waarvoor' wordt dat dus straks.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik de kans krijg ga ik losZou ook nog steeds heel graag naar Armin van Buuren willen.
Ik heb ook wel eens tegen mijn kinderen gezegd dat ze eigenlijk helemaal geen idee hebben van wat voor muziek ik eigenlijk hou!
Nou nee, eigenlijk is ze over 3 dagen pas 65+.quote:
GodDamn Hippies!quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk is ze over 3 dagen pas 65+.
Nee ze weten in ieder geval één nummer en dat is Memories uit de muzikal Catsquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Waarheen, waarvoor' wordt dat dus straks.
Eigen schult, dikke bult...
Twee dagen, zomertijd is al ingegaan...quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk is ze over 3 dagen pas 65+.
Cool! Twee van mijn zussen zijn daar 2 jaar geleden geweest, de ene was toen 61 en de ander 52, ze vonden het super!quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik de kans krijg ga ik losZou ook nog steeds heel graag naar Armin van Buuren willen.
Ik heb ook wel eens tegen mijn kinderen gezegd dat ze eigenlijk helemaal geen idee hebben van wat voor muziek ik eigenlijk hou!
Ben een beetje tijd aan het inhalenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool! Twee van mijn zussen zijn daar 2 jaar geleden geweest, de ene was toen 61 en de ander 52, ze vonden het super!
Over 2 dagen is ze 65, over 3 dagen is ze 65+quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee dagen, zomertijd is al ingegaan...
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Nee ze weten in ieder geval één nummer en dat is Memories uit de muzikal Cats
Als je het leuk vindt moet je het gewoon doen, je bent er nooit te oud voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Na 1 seconde overmorgen is ze al 65+...quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over 2 dagen is ze 65, over 3 dagen is ze 65+
bizar.....quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik heb de mix die ik gemaakt heb van nummers uit Cats voor de crematie van mijn moeder nog wel voor je.
Met op het einde Memories...
Je weet niet hoe laat ze geboren is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na 1 seconde overmorgen is ze al 65+...
Ik vind dit echt heel bijzonder!quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij nog op casettebandje...
Nou welkom danquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:38 schreef asco het volgende:
[..]
Neuh. Dit is 40+ hier moet je komen als je nog echt iets weet.
Het jaar ervoor hadden we kaartjes voor de musical aan haar cadeau gedaan en ze was er helemaal wild van.quote:
ik ben samen met mijn dochter naar de Musical geweest en toen memories kwam zei ze "niet huilen hoor mam"quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het jaar ervoor hadden we kaartjes voor de musical aan haar cadeau gedaan en ze was er helemaal wild van.
Ik moest dat wel doen toen...
of we gaan weet ik niet maar ik ga welquote:
Damn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
of we gaan weet ik niet maar ik ga wel
Ik ga het opzoeken...quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:44 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben samen met mijn dochter naar de Musical geweest en toen memories kwam zei ze "niet huilen hoor mam"
MM geen haast hč ben voorlopig nog niet van plan.....quote:
Die is volgens mij net vertrokken om zn verjaardag bij de buren te gaan vierenquote:Op zaterdag 4 april 2015 09:00 schreef just me het volgende:
[..]
MM geen haast hč ben voorlopig nog niet van plan.....
dan komt het goed uit dat ik geen haast hebquote:Op zaterdag 4 april 2015 09:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is volgens mij net vertrokken om zn verjaardag bij de buren te gaan vieren
Tis wel weer een aanname gebaseerd op zn eigen post's hier eerder vanochtend...quote:Op zaterdag 4 april 2015 09:36 schreef just me het volgende:
[..]
dan komt het goed uit dat ik geen haast heb
Ik heb niets tegen aanname's hoorquote:Op zaterdag 4 april 2015 09:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wel weer een aanname gebaseerd op zn eigen post's hier eerder vanochtend...
Dan is het goed.. Fijne middagquote:Op zaterdag 4 april 2015 10:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen aanname's hoor
ik ga mezelf een schop geven en boodschappen doen, daarna naar de golf openmiddag
quote:
kan geen selfies makenquote:
Nee, maar nu wil het zelf weer eens terughoren...quote:Op zaterdag 4 april 2015 09:00 schreef just me het volgende:
[..]
MM geen haast hč ben voorlopig nog niet van plan.....
als er al iemand aanwezig is, dan zit hij/zij bij de radio. Ga jij nog wat ondernemen deze dagen?quote:
Niet dat ik weet... Ben niet zo van de feestdagen... Ik leef van dag tot dagquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als er al iemand aanwezig is, dan zit hij/zij bij de radio. Ga jij nog wat ondernemen deze dagen?
we zoeken hier naar evenementen, maar er lijkt niet echt wat te zijnquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik weet... Ben niet zo van de feestdagen... Ik leef van dag tot dag
Wat zou je met Pasen dan moeten vieren?quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kan hier brommers komen kieken...quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we zoeken hier naar evenementen, maar er lijkt niet echt wat te zijn
Je kan nog altijd eieren gaan verven.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |