Puur, melk en hazelnoot, praline en koffiesmaak graagquote:
Dan moet die wel volstaanquote:Op donderdag 2 april 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Puur, melk en hazelnoot, praline en koffiesmaak graag
Maar merci nou net niet, daar zitten ook hele vieze tussenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet die wel volstaan
[ afbeelding ]
Daar zitten al die smaken wel in zo te zien, hoewel ik aan de melk en puur twijfel, meestal zijn die dingen met een of andere vulling.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet die wel volstaan
[ afbeelding ]
Die deel je dan ook uit aan de anderenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar merci nou net niet, daar zitten ook hele vieze tussen
Melk en puur zitten daar ook inquote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zitten al die smaken wel in zo te zien, hoewel ik aan de melk en puur twijfel, meestal zijn die dingen met een of andere vulling.
Ja, ja, wat je zelf niet eet aan anderen aanbieden, jij bent een mooie.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die deel je dan ook uit aan de anderen
Dat zegt mijn moeder ook altijd, dat ik een mooie benquote:Op donderdag 2 april 2015 21:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ja, wat je zelf niet eet aan anderen aanbieden, jij bent een mooie.
Ik ben meer gek op deze, merci sla ik liever helemaal over.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die deel je dan ook uit aan de anderen
Niks mis mee, ik heb van die superlekkere koffie en elk bakje is honderd keer beter dan een slootwatersenseo bakje bij anderen thuis.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zegt mijn moeder ook altijd, dat ik een mooie ben
En ja, dat doe ik altijd
Die ken ik nietquote:Op donderdag 2 april 2015 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben meer gek op deze, merci sla ik liever helemaal over.
[ afbeelding ]
Kijk, jij begrijpt hetquote:Op donderdag 2 april 2015 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik heb van die superlekkere koffie en elk bakje is honderd keer beter dan een slootwatersenseo bakje bij anderen thuis.
Dat ik dan een smaakje geef aan bezoek die ik zelf minder vind...
Is superlekker, haal ik wel eens op de bio markt hier.quote:
Ik koop meestal gewoon wat ik zelf graag heb. En voor sommige gasten koop ik speciaal voor hun wat zij graag hebben. Maar dat doe ik niet zomaar voor iedereen.quote:
Vanmiddag kreeg mijn bezoek zomaar een net gekocht biologisch kopje koffie.quote:
Piet is al 10 minuten in de lucht...quote:Op donderdag 2 april 2015 22:08 schreef drakin het volgende:
O ik kwam gister ook nog zo'n je weet wel liedje tegen.
Het is tenslotte al 10 uur geweest en nog geen piet te zien.
Piet is al aan het draaien hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 22:08 schreef drakin het volgende:
O ik kwam gister ook nog zo'n je weet wel liedje tegen.
Het is tenslotte al 10 uur geweest en nog geen piet te zien.
Ik zie anders al 0 toebjesquote:Op donderdag 2 april 2015 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet is al 10 minuten in de lucht...
? Er opent ineens iets op mijn PC?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet is terug naar z'n roots:
http://www.radio49.nl/listen.pls
Die zie je tenminste vantevoren, dus krijg je een waarschuwing vooraf voor je zelf besluit te klikken.quote:
Doe maar tijdens het tweede uur.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bertus kan wel hoor, heb ik remix van
Heb je nog wat verschrikkelijke jaren 80 muziekvideos?quote:
oh god, dat heb ik toen al verdrongenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je nog wat verschrikkelijke jaren 80 muziekvideos?
Liefst met aerobicpasjes
En de kapsels die erbij hoorden?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh god, dat heb ik toen al verdrongen
ik liep even met een elastiekje met een hangertje eraan om mijn voorhoofd, maar die aerobicsrage ging aan me voorbij, zelfs nooit beenwarmers gehadquote:
Elastiekje en hangertje? Dat ken ik dan weer niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik liep even met een elastiekje met een hangertje eraan om mijn voorhoofd, maar die aerobicsrage ging aan me voorbij, zelfs nooit beenwarmers gehad
Beter dan die zweetbanden.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Iets in deze trant
[ afbeelding ] en het zag er belachelijk uit
ik heb van mezelf al brede schouders, dus die dingen sloopte ik overal uitquote:Op donderdag 2 april 2015 23:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Beter dan die zweetbanden.
En toen zag het er toch niet belachelijk uit? Nu eerder omdat het lang geleden is.
Je hebt het gelukkig nog niet over schoudervullingen
Als we iets kochten wat leuk was, maar waar ze van die krengen indeden keken we altijd eerst of we de schoudervullingen er wel netjes uit konden krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb van mezelf al brede schouders, dus die dingen sloopte ik overal uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |